SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij leuke online servers dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:31 schreef Nezhi het volgende:
Minecraft is geweldig, vooral met vrienden
De server van een FOK!er zelf. Zoek het minecraft topic maar op.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef Terriroty het volgende:
[..]
Heb jij leuke online servers dan?
Ik kan maar geen leuke vinden
Heb al 250 uur ofzoquote:Op zondag 22 januari 2012 21:07 schreef Big_Boss het volgende:
Eindelijk de platinum trophy! Ongeveer 100 uur op de klok staan nu. Ik ga maar eens beginnen aan de Dragon Priest Masks om toch maar bezig te blijven
Yepquote:Op maandag 23 januari 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat kan ik dus echt niet he, eerst de MQ uitspelen en dan als nieuweling bij de companions beginnen... zegt die Vilkas dan nog steeds "I haven't even heard of this outsider" ?
Ik ben met een nieuwe char begonnen (heb de boel opnieuw geinstalleerd doordat het niet zo lekker soepel meer liep) en hoewel ik inmiddels weer level 32 heb bereikt, heb ik eerst de mainquest tot een bepaald punt gedaan, doe daarna zoveel mogelijk andere quests (companions, thiefs guild, al dat soort dingen) en pas op het moment dat ik zoiets heb van hmm, nu zullen er wel niet zo veel andere quests meer zijn, ga ik met de mainquest verder. Ook in mijn vorige game (level 50 Nord) heb ik dat gedaan. Skyrim nu al 140 uur gespeeld, en nog steeds niet uitgespeeldquote:Op maandag 23 januari 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dat kan ik dus echt niet he, eerst de MQ uitspelen en dan als nieuweling bij de companions beginnen... zegt die Vilkas dan nog steeds "I haven't even heard of this outsider" ?
You look tired, friend...quote:Op maandag 23 januari 2012 15:15 schreef Sloggi het volgende:
Ook lekker handig dat je moet slapen voor de Dark Brotherhood-questlijn begint. Ik ben level 29 en heb nog nooit geslapen (ingame dan hè).
Als je weerwolf bloed hebt helemaal niets. De rest zou ik niet weten.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is het voordeel en nadeel van het slapen ?
Helemaal niksquote:Op maandag 23 januari 2012 15:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is het voordeel en nadeel van het slapen ?
quote:The Lover Stone is one of the thirteen Standing Stones scattered across Skyrim. Makes all skills improve 15% faster.
Die staat ten noordoosten van Markarth, iets boven de Kolskeggr minequote:Op maandag 23 januari 2012 15:50 schreef genakt het volgende:
wow die lovers stone dalijk maar even gaan opzoeken
[..]
had al opgezochtquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die staat ten noordoosten van Markarth, iets boven de Kolskeggr mine
Daar hou ik van, mensen die zelf dingen opzoekenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef genakt het volgende:
[..]
had al opgezocht
weer overnieuw begonnen dus gelijk even daarnaartoe racen
Volgens mij niet, al meen ik me te herinneren dat de molen van die farm daar wèl te zien isquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kun je vanaf de lover's stone Markath zien?
Als dat zo is ga ik er nog ff niet langs, ik ben van plan zo lang mogelijk weg te blijven van Markath
Mana is een algemeen geaccepteerde term in rpg-land hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 16:28 schreef Gezicht het volgende:
Oh, trouwens, mensen die mana zeggen i.p.v. Magicka.____________!!!!!!!!!!! Ga WoW doen ofzo als jij zo graag mana wilt hebben.
Maar in TES is het Magicka. Wen d'r maar aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mana is een algemeen geaccepteerde term in rpg-land hoor
Ik speel al TES sinds Morrowindquote:Op maandag 23 januari 2012 16:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar in TES is het Magicka. Wen d'r maar aan.
?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kun je vanaf de lover's stone Markath zien?
Als dat zo is ga ik er nog ff niet langs, ik ben van plan zo lang mogelijk weg te blijven van Markath
Dan zou je nu toch al aan de term magicka gewend moeten zijn...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel al TES sinds Morrowind
Ben ik ookquote:Op maandag 23 januari 2012 16:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zou je nu toch al aan de term magicka gewend moeten zijn...
Benderquote:
Gast, als je battlemage of spellsword speelt is de Lover's Stone geniaalquote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef Aezeal het volgende:
Loversstone is over rated.. de warrior, mage en thief stone zijn toch veel beter
Battlemage en spellsword zijn ook overratedquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, als je battlemage of spellsword speelt is de Lover's Stone geniaal
Je moeder, die is overrated!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Battlemage en spellsword zijn ook overrated
Ehm ze heeft mij voortgebracht.. als je voor haar een altaar opricht in het pantheon dan zou je haar nog underraten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moeder, die is overrated!
Nee hoor, dan komen de Thalmor je halen omdat je geen mens mag aanbidden!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ehm ze heeft mij voortgebracht.. als je voor haar een altaar opricht in het pantheon dan zou je haar nog underraten.
wat een baasquote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Sloggi het volgende:
Heeft iemand de bestseller 'Alduin is real' gelezen?
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Alduin_is_Real
Thalmor zijn al HELEMAAL overrated.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nee hoor, dan komen de Thalmor je halen omdat je geen mens mag aanbidden!
Ik wacht ook op de CS en dan idd zelf wat sleutelen en ik neem aan dat de huidige mods ook via de workshop beschikbaar zullen komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef NorthernStar het volgende:
Skyrim voorlopig even aan de kant gelegd. Als er over een tijdje een complete conversie is waarin alle HD en dergelijke in een mod zit ga ik nog eens opnieuw beginnen. De tientallen losse mods die ik nu heb is wat een zooitje. Geen crashes maar merk het wel aan de FPS. De aankomende patch gaat de PC versie trouwens een stuk beter maken. Bij Beth games moet je eik altijd een half jaar wachten.
Het beste van Skyrim wat mij betreft? Het landschap en de muziek.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik ken de hele serie niet van Skyrim, maar het lijkt me wel interessantKan ik gewoon "binnenvallen" en direct Skyrim kopen en spelen zonder dat ik met zo'n kop:
op de bank zit?
Ja dat kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik ken de hele serie niet van Skyrim, maar het lijkt me wel interessantKan ik gewoon "binnenvallen" en direct Skyrim kopen en spelen zonder dat ik met zo'n kop:
op de bank zit?
dat je de enige logische faction heb gekozenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In het begin wanneer dat dorp wordt aangevallen door een draak moest ik kiezen tussen 2 gasten, om een toren in de gaan of in een barrak.
Ik heb voor de toren (links) gekozen, wat betekent dit ?
Waar heb ik dan voor gekozenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
dat je de enige logische faction heb gekozen
Maakt niets uit, maak je niet druk en stop met over elke beslissing die je maakt vragen te stellen. Sorry om het zo te brengen maar ik heb wel gelijk:quote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar heb ik dan voor gekozen?
Volgens mij was die rechter gast een paardendief (wat ik er van begrepen heb).
het maakt niets uit voorderest, kiezen kan laterquote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar heb ik dan voor gekozen?
Volgens mij was die rechter gast een paardendief (wat ik er van begrepen heb).
Leer ik later in het spel wat de gemaakte beslissingen met zich meebrengen dan ?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:16 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Maakt niets uit, maak je niet druk en stop met over elke beslissing die je maakt vragen te stellen. Sorry om het zo te brengen maar ik heb wel gelijk:
1. het maakt echt niets uit
2. als je het spel na 10-15 uur spelen door hebt moet je toch gaan evalueren of dit character je bevalt ofdat je opnieuw wil beginnen.
ja, je heb gekozen voor de imperials , de ander was stormcloak (aka PVV ^99)quote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leer ik later in het spel wat de gemaakte beslissingen met zich meebrengen dan ?
Dan stop ik met vragen namelijk.
Nee hij heeft nergens voor gekozen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, je heb gekozen voor de imperials , de ander was stormcloak (aka PVV ^99)
jawel, voor een imperial ipv stormcloakquote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Nee hij heeft nergens voor gekozen.
Anyway je moet niet vragen... je moet spelen en genieten.. je character zou ook niet weten wat de precieze gevolgen waren (hoewel ze in dit spel op zich vrij duidelijk zijn) en dat is roleplayen en op zich wel leuk.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leer ik later in het spel wat de gemaakte beslissingen met zich meebrengen dan ?
Dan stop ik met vragen namelijk.
Er is dus niets gebeurt wat ook maar minimaal effect heeft op het spel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef leeell het volgende:
[..]
jawel, voor een imperial ipv stormcloak
echter is dit niet definitief, aangezien de perm. keuze later komt
wel, je quest line veranderd.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:21 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Er is dus niets gebeurt wat ook maar minimaal effect heeft op het spel.
Ik had niet eens door dat ik moest kiezen. Ik hoorde alleen die Imperial wat roepen, daar ben ik maar achteraan gelopenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
dat je de enige logische faction heb gekozen
ik las toevallig die pop-upquote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik moest kiezen. Ik hoorde alleen die Imperial wat roepen, daar ben ik maar achteraan gelopen.
Dus... je wil NOG onoverwinnelijker worden? Zet dan gewoon de moeilijkheidsgraad terug.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
Wat kut dat er een cap in armor rating zit.
Is een quest.. een van de laatste die ik gedaan heb zelfs.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, Pinewatch is grootIk las dat briefje over wat wijn achter de kast, zie een drukknop en ben daar vervolgens dik een half uur bezig geweest
Oeps, ik ben gaan zwerven met m'n lvl 7 en kwam daar terecht na bleak falls barrowsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Is een quest.. een van de laatste die ik gedaan heb zelfs.
SPOILER: Groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal!
Ik heb toevallig 2 kaarten liggen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Klopt, want dat staat op mijn bankaccountquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen jammer dat je geen geld hebt.
Ziet er opzich wel geinig uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=6176
Is dit wat?
Ah ok dus je bent er wel tevreden over?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die heb ik ja
Doe het vooral voor de volgende dingen:
- holy gold daedric armor set
- 10 lockpicks kunnen maken van 1 iron ingot
- de eventueel handige dwarven/orcish/... infused steel plate etc zooi, is weer eens wat anders.
Ga ik zeker proberen, lijkt me wel interessant.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=6176
Is dit wat?
Heb ik ook idd, ik vind hem wel tof, omdat ik het aantal verschillende wapens in de vanilla Skyrim toch wat aan de karige kant vind. Met deze mod heb je toch wat meer diversiteit, ook in loot trouwens. Ik ben er wel tevreden mee in ieder geval, ik kan hem wel aanraden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:46 schreef FS1986NL het volgende:
Ik ga toch maar eens helemaal opnieuw beginnen weer met een Nord ofzo. Die kat was voor even leuk, maar ben toch liever gewoon een mens.
Edit: Heeft iemand deze mod al eens geïnstalleerd: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1601
Lijk mij best wel vet omdat je zoveel meer kan maken, bijvoorbeeld arrows met flames erop.
Zeer zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:03 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ah ok dus je bent er wel tevreden over?
Thanx voor je reactie man!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ga ik zeker proberen, lijkt me wel interessant.
[..]
Heb ik ook idd, ik vind hem wel tof, omdat ik het aantal verschillende wapens in de vanilla Skyrim toch wat aan de karige kant vind. Met deze mod heb je toch wat meer diversiteit, ook in loot trouwens. Ik ben er wel tevreden mee in ieder geval, ik kan hem wel aanraden.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeer zeker
Ook handig dat je (volgens mij) 3 petty soulgems om kunt smithen naar een lesser, 3 lesser naar common, etc
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kan ik alleen aan general tullius' armor komen als ik de stormcloaks kies of kan ik tullius ook gewoon in castle dour doodmaken na de questline?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik meen me te herinneren dat de guard armor in Dragon Bridge ongeveer hetzelfde eruitziet, maar kan me vergissen
edit: ik had dus helaas mis
edit2: en van de uesp:quote:The General wears a unique armor piece "General Tullius' Armor". He can not be pickpocketed for his equipped items, nor can he be killed (except in the end of a certain quest chain).[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Wie heeft dat nodig danquote:- 10 lockpicks kunnen maken van 1 iron ingot
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ja maar als hij na de tijd weer in castle dour rondloopt kan ik hem dan niet sneaky killen en zijn armor jatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik meen me te herinneren dat de guard armor in Dragon Bridge ongeveer hetzelfde eruitziet, maar kan me vergissenI
edit: ik had dus helaas mis
edit2: en van de uesp:
[..]Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Na de tijd?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja maar als hij na de tijd weer in castle dour rondloopt kan ik hem dan niet sneaky killen en zijn armor jatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na de tijd?Ik ben net een nieuwe imperial geworden en ik ga voor de legion. Ik wil zijn armor. Kan dat niet nadat ik ulfric heb gedood? Kan ik hem dan niet afmaken in castle dour en zijn shit jatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
Nope, Tullius is immortal.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik ben net een nieuwe imperial geworden en ik ga voor de legion. Ik wil zijn armor. Kan dat niet nadat ik ulfric heb gedood? Kan ik hem dan niet afmaken in castle dour en zijn shit jatten?
Dat werkt wel jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:03 schreef Nezhi het volgende:
console
help "general tullius' armor" 0
player.additem <id> 1?
Jammer iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Jeff89 het volgende:
Ik ben zojuist bij het einde van de mainquest aangeland.. Beetje anti-climaxig is het wel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, daarom had ik "general tallius' armor" geschrevenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat werkt wel ja
Moet je wel "help tullius 4" doen, dan krijg je alle opties (de console flipt als je spaties gebruikt enzo)
Ebony Blade werkt two-handed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:20 schreef Jeff89 het volgende:
Weet iemand over er unieke Greatswords bestaan?
Ik kom allerlei toffe zwaarden tegen, en ze zijn allemaal 1h
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:57 schreef Jeff89 het volgende:
De mainquest blijkt nog iets verder te gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je het einde nog niet kent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The cake is a lie!![]()
![]()
weet iemand welke mods deze gast gebruikt heeft.
face,haar en kleding
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Da's een beste facemod zeg
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef ex het volgende:
Niet klikken als je het einde nog niet kent:Nee, kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik gokquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
face,haar en kleding
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=3227
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=4307 (haar is volgens mij gewoon retextured standaard haar)
Armor lijkt mij van een aziatische site af te komendat + willekeurige nude mod
[ Bericht 14% gewijzigd door Nezhi op 24-01-2012 22:14:10 ]![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:39 schreef ex het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet klikken als je het einde nog niet kent:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak een imperial thief.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja is lekker stil en dat is bij skyrim wel een toevoeging.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:22 schreef Darksiders440 het volgende:
Iemand enig idee of het zin heeft om skyrim op de xbox360 HDD te installeren???![]()
Ze hakken me kop er af !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha, je soortgenoten nog welquote:
Ik sta op het punt me aan te sluiten bij Ulrich om die afhakpoging te vergelden.. Kut Imperials..
Dat ze Skyrim verraden hebben, en de Nords en Talos hebben overgeleverd aan de Thalmor is 1 ding.. Maar toen ze probeerden mijn kop af te hakken zonder goed onderbouwde reden zijn ze een grens overgegaan. En nu moeten ze dood![]()
![]()
Da's de exacte redenering die elke Stormcloakert hier in dit topic volgtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Haha, je soortgenoten nog wel
Ik sta op het punt me aan te sluiten bij Ulrich om die afhakpoging te vergelden.. Kut Imperials..
Dat ze Skyrim verraden hebben, en de Nords en Talos hebben overgeleverd aan de Thalmor is 1 ding.. Maar toen ze probeerden mijn kop af te hakken zonder goed onderbouwde reden zijn ze een grens overgegaan. En nu moeten ze dood
edit: de empire heeft skyrim alleen niet overgeleverd aan de thalmor, maar willen het juist beschermen en bij de empire houden
edit 2: die geert wilders heet ulfric, niet ulrich
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me niet zulke efficiente armorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
face,haar en kleding![]()
Mwe, de Thalmor hebben vrij spel, en het aanbidden van de door Nords meest geliefde God is verboden. Diegenen die die wet overtreden worden gedood als zijnde verraders..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's de exacte redenering die elke Stormcloakert hier in dit topic volgt
edit: de empire heeft skyrim alleen niet overgeleverd aan de thalmor, maar willen het juist beschermen en bij de empire houden![]()
Om te zeggen dat de Imperials doen wat ze doen met het beste voor Skyrim in hun achterhoofd vind ik 'n beetje vergezocht. Ze kiezen vooral voor hun eigen hachtje, ondanks die 'greater good' act van ze.
Alleen al omdat de Empire de vervolging van Talos-worshippers toestaat (Talos=De originele Dragonborn!) zijn ze in deze playthrough mijn doelwit.. Het hoort gewoon imo, als Nord en Dragonborn zijnde.Z'n naam is niet belangrijk, het is zijn haat jegens Imperials waar ik van houquote:edit 2: die geert wilders heet ulfric, niet ulrich![]()
![]()
Bijna alle achievements... Nog 10k goud en ik heb er 100 en nog 8 levels tot level 50... Alleen alles dat ik gebruik is 100, dus misschien maar iets dom gaan levelenVoor block kun je gewoon constant iemand op je schild laten beuken denk ik hea?
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The cake is a lie!![]()
Hoe verneuk ik Skyrim met het gebruik van mods.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:40 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
face,haar en kledingTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef Saind het volgende:
Voor block kun je gewoon constant iemand op je schild laten beuken denk ik hea?
Jawel, de vijand raakt afgeleid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me niet zulke efficiente armor![]()
Jammer alleen dat de gevaarlijkste vijanden in Skyrim zijn: Trolls, Bears, Dragons en falmer...quote:
Volgens mij zijn dat niet echt tietliefhebers...![]()
Vraag me eigenlijk nog steeds af waarom ik maandag voor de Imperials gekozen heb en niet voor de Stormcloaks
De Imperials wilden tenslotte mijn hoofd er af hakken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me niet zulke efficiente armor![]()
coolquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:53 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nee, kan niet.
[..]
ik gok
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=3227
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=4307 (haar is volgens mij gewoon retextured standaard haar)
Armor lijkt mij van een aziatische site af te komendat + willekeurige nude mod
![]()
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hmm, vrouwelijke Falmer...quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de gevaarlijkste vijanden in Skyrim zijn: Trolls, Bears, Dragons en falmer...
Volgens mij zijn dat niet echt tietliefhebers...
![]()
PSN: ardpsiko![]()
Het moet haast wel met mammoeten, kaas of beide te maken hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef Saind het volgende:
Hoe planten reuzen zich eigenlijk voort?![]()
![]()
Ik kreeg ook meteen die "kaas" voor ogenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Het moet haast wel met mammoeten, kaas of beide te maken hebben![]()
Die kaas.Alle ranzigheid die ik in Dark Souls tegenkwam was niks vergeleken met dat spul.
Nu weten we waarom het haar van giants er altijd zo kleverig uitziet.PSN: ardpsiko![]()
Nog steeds geen genoeg van, Drizzt?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Heb eerder deze week een pauze van 4 á 5 dagen genomen en ben gisteren met een Orc 1h/sword Warrior begonnen, geen roleplay, dus ik join dit keer gewoon alles. "It's all about the money (8)".quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef The_Substitute het volgende:
Nog steeds geen genoeg van, Drizzt?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Komt er ook nog wat anders bij jou in?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb eerder deze week een pauze van 4 á 5 dagen genomen en ben gisteren met een Orc 1h/sword Warrior begonnen, geen roleplay, dus ik join dit keer gewoon alles. "It's all about the money (8)".![]()
Geen SW:The Old Republic of zoiets?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
SWTOR wilde ik opzich wel spelen, maar als zelfs m'n beste maat die behoorlijk SW gek is zoiets heeft van "mwa", nou, dan weet ik zo net nog niet of ik daar m'n geld aan uit ga gevenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Komt er ook nog wat anders bij jou in?![]()
Geen SW:The Old Republic of zoiets?
Ik zit wel met smart op ME3 te wachten
Qua gameplay doet TOR ook weinig nieuws, maar jij hebt de vorige KotOR's toch ook gespeeld? Aangezien hij fully-voiced is, speelt het gewoon bijna als een single-playergame. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee. Onze smaak qua rpg's zit volgens mij wel dicht bij elkaar, dus probeer 'm een keer een maandje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SWTOR wilde ik opzich wel spelen, maar als zelfs m'n beste maat die behoorlijk SW gek is zoiets heeft van "mwa", nou, dan weet ik zo net nog niet of ik daar m'n geld aan uit ga geven
+1quote:Ik zit wel met smart op ME3 te wachten![]()
En ontopic:![]()
Heb skyrim al een maand niet aangeraakt. Ik denk dat ik pas weer een keer er aan begin als de eerste van de dlc uit is.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
ik werd vanmorgen wakker, toen kwam ik er achter dat ik de laatste tijd iets teveel skyrim heb gespeeld.. flink liggen dromen dat er hier ook draken rondvlogen haha overal dekking zoeken, bleek wel dat ik nie echt de dragonborn ben![]()
owja en ik ben een beetje gay in het spelben per ongeluk met de smid van riften getrouwd.. iets te snel lopen drukken haha mja wel lekker iedere dag 100 gold erbij
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:39 schreef boik het volgende:
owja en ik ben een beetje gay in het spelben per ongeluk met de smid van riften getrouwd.. iets te snel lopen drukken haha mja wel lekker iedere dag 100 gold erbij
![]()
![]()
![]()
je moet indd goed opletten als je doorklikt ja![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
heb 10x meer plezier van swtor dan van skyrimquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Qua gameplay doet TOR ook weinig nieuws, maar jij hebt de vorige KotOR's toch ook gespeeld? Aangezien hij fully-voiced is, speelt het gewoon bijna als een single-playergame. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee. Onze smaak qua rpg's zit volgens mij wel dicht bij elkaar, dus probeer 'm een keer een maandje.
[..]
+1![]()
En ontopic:![]()
Heb skyrim al een maand niet aangeraakt. Ik denk dat ik pas weer een keer er aan begin als de eerste van de dlc uit is.
(beide geweldig hoor)
swtor
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Dat zou ik bijna durven stellen, ja. Maar ik ben dan ook nog maar 2 weken bezig; lvl 22, gunslinger, op Taris. Als ik over een paar weken er nog steeds geen genoeg van heb dan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:45 schreef leeell het volgende:
[..]
heb 10x meer plezier van swtor dan van skyrimDit.quote:swtor
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ga naar het swtor topic danOp dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
M'n vriend heeft Skyrim even uitgeprobeerd bij mij thuis, nu is ie ook fanatiek aan et spelen![]()
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ik heb mijn bruiloft gemist, blijkbaar. Als Khajit zijnde een lekker chickie geregeld, je weet wel, zo één met een furr fetish.. Sta ik in die tempel te wachten, wachten en wachten tot ze binnenkomt.. Om de minuut zegt die klootviool "congratulations on your wedding", tot ze binnenkomt en iedereen opeens boos is en alleen maar "just leave" kan zeggen. Saillant detail is dat het lijk van Lydia ook plots op de vloer lag. Naar mijn weet heb ik die toch echt ergens in een dungeon achter gelaten.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Damn, het is al dag dag Lydia en nu heeft ook Uthgerd het loodje gelegd.
Nu maar op zoek naar een andere follower, of misschien alles maar gewoon alleen doen.![]()
Ik erger me alleen aan hoe overpowered Lydia is, heb geregeld dat ze een giant's club heeft en nu mept ze alles zo hartstikke dood... Ik moet echt haasten om haar voor te zijn.
Ook bij het halen van die pickpocket achievement, steeds als ik werd betrapt pakte Lydia haar knuppel en mepte ze iedereen morsdood, meteen een gigantische bounty natuurlijk![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb mijn bruiloft gemist, blijkbaar. Als Khajit zijnde een lekker chickie geregeld, je weet wel, zo één met een furr fetish.. Sta ik in die tempel te wachten, wachten en wachten tot ze binnenkomt.. Om de minuut zegt die klootviool "congratulations on your wedding", tot ze binnenkomt en iedereen opeens boos is en alleen maar "just leave" kan zeggen. Saillant detail is dat het lijk van Lydia ook plots op de vloer lag. Naar mijn weet heb ik die toch echt ergens in een dungeon achter gelaten.![]()
Is een bug die met patch 1.4 eruit moet zijn.![]()
Eindelijk af van Finn's Lute
Heb dat ding ergens gevonden toen ik lvl 10 was ofzo, en nu ben ik lvl 65
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef DeHovenier het volgende:
Heb dat ding ergens gevonden toen ik lvl 10 was ofzo, en nu ben ik lvl 65
Die quest is bugged hierquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef DeHovenier het volgende:
Heb dat ding ergens gevonden toen ik lvl 10 was ofzo, en nu ben ik lvl 65Net als Rjorn's drum en die fluit.
![]()
Weet iemand of het mogelijk is andermans save te gebruiken?
Ik heb zo weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen..![]()
![]()
Moet kunnen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:25 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is andermans save te gebruiken?
Ik heb zo weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen..
edit: het kan sowieso, ik heb 2 maanden geleden een kant-en-klare Drizzt-save (met nightingale armor en 2 enchanted scimitars) gedownload, die werkte gewoon
Die vond ik ergens.. Hij weegt 4 en ik kan 'm niet droppen =/quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die quest is bugged hierNet als Rjorn's drum en die fluit.
![]()
Klopt, het is een quest item, maar dus niet gewichtloos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die vond ik ergens.. Hij weegt 4 en ik kan 'm niet droppen =/Children of the night. What music they make.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die vond ik ergens.. Hij weegt 4 en ik kan 'm niet droppen =/![]()
![]()
Als je die quest niet wil/kunt doen moet je ff "help rjorn 4" doen in de console en de item ID opzoeken, vervolgens player.additem ID -1 en klaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die vond ik ergens.. Hij weegt 4 en ik kan 'm niet droppen =/
Dat ding heb ik echt al 45 lvl's in mijn inventory zittenquote:Rjorn's drum..
There is no rehab for stupidity.![]()
Ben nu bezig met de Companions quests..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
me 2, wat moet je eigenlijk met dat ding?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat ding heb ik echt al 45 lvl's in mijn inventory zitten..
"Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Ik gok dat het een quest item voor de Bards isquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
me 2, wat moet je eigenlijk met dat ding?
Bard's College volgens mij maar heb Solitude nog niet echt verkentquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
me 2, wat moet je eigenlijk met dat ding?.
There is no rehab for stupidity.![]()
Is die hele Bards College - Quest nou leuk?
Wat schiet je ermee op?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef KaBuf het volgende:
Wat schiet je ermee op?
Niks, gewoon laten wat het is![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no rehab for stupidity.![]()
Oh shiiit, die Wars in Skyrim had de Hired Thugs allemaal orcish armor gegeven. Ik in mijn noob gear, level 5 met een iron sword. Ben helemaal van Falkreath naar Whiterun gerend want dat was de enige plek die ik zo snel kon verzinnen waar ik een follower kon halen![]()
En nu bedenk ik pas dat ik ook zo een giants camp had binnen kunnen stormenwaren ze allemaal gelanceerd...
![]()
Hij is WEL gewichtloos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klopt, het is een quest item, maar dus niet gewichtloos.I'm right and you know it![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohhhh, check deze fanart dan
't Is nu m'n wallpaper
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]Is that fur? l coming out of your ears?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehe, die line krijg ik laatst van een guard ja.. Had de link met weerwolf zijn nog niet gelegd..quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:48 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is that fur? l coming out of your ears?
Mwa, als dat alles is![]()
![]()
Nieuwe screen saverquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
't Is nu m'n wallpaper
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Een vraagje: een vriend van mij speelt dit spel en hij is zijn ebony dragon claw kwijt. Kan hij die nog terug vinden? Kwijt als in verkocht/weg gegooidYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Wabbajack is toch van Sheogorath? Daedric Prince of Madness, Lord of the Never-There.. Vreemd is zijn handelsmerkquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een vreemde quest
Hoewel het bijna niet vreemder kan zijn als zijn quest in Morrowind![]()
![]()
PC of console?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef leeroy het volgende:
Een vraagje: een vriend van mij speelt dit spel en hij is zijn ebony dragon claw kwijt. Kan hij die nog terug vinden? Kwijt als in verkocht/weg gegooid
Op de console ben je 'm gewoon kwijt vrees ik.. Als je 'm verkoopt, en de trader reset z'n inventory is hij gone forever.![]()
Xbox, dus hij kan het beste opnieuw beginnen? Ik zelf heb een ps3, is dit spel een beetje te spelen op de ps3?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
PC of console?
Op de console ben je 'm gewoon kwijt vrees ik.. Als je 'm verkoopt, en de trader reset z'n inventory is hij gone forever.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Als die Ebony Dragon Claw onmisbaar is voor een quest die hij wil completen kan hij beter opnieuw beginnen ja. Je kan nog een keer alle traders en huizen waar je 'm misschien achter gelaten hebt afgaan, maar in principe geldt weg=weg..quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef leeroy het volgende:
[..]
Xbox, dus hij kan het beste opnieuw beginnen? Ik zelf heb een ps3, is dit spel een beetje te spelen op de ps3?
Heeft hij trouwens wel sowieso de Ebony Claw in z'n bezit gehad? Want als het goed is word je er door een bepaalde quest naar toe geleid, en als je die quest nog niet doet word 't afgeraden om de Claw op te halen, omdat dat bugs kan veroorzaken.![]()
Ik heb nu ook als wallpaper. Thanx!quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
't Is nu m'n wallpaper![]()
Quest items kan je niet droppen of verkopen, dus hij is waarschijnlijk al klaar met die quest.PSN: ardpsiko![]()
Maargoed, dan zou hij dat ding ook niet meer moeten missen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef ardi het volgende:
Quest items kan je niet droppen of verkopen, dus hij is waarschijnlijk al klaar met die quest.![]()
Claws kun je wel verkopen zodra je de dungeon gedaan hebtquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef ardi het volgende:
Quest items kan je niet droppen of verkopen, dus hij is waarschijnlijk al klaar met die quest.
deze is ook mooit!
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Die was idd tot voor kort mijn wallpaperquote:
Dat zeg ik, alleen net iets anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Claws kun je wel verkopen zodra je de dungeon gedaan hebt
Tenzij de quest doorgaat na de dungeon. Heb een tijdje met de ivory (geloof ik) rondgelopen, nadat ik de dungeon waar ik hem vond had gecleared.Neu. Als ik het me goed herinner zijn ze weinig waard en alleen leuk als decoratie na de quest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Maargoed, dan zou hij dat ding ook niet meer moeten missen toch?PSN: ardpsiko![]()
Ik kwam zo'n Draugr Deathlord tegen. Ik erop aflopen, komt hij met z'n greatsword. Hij valt aan, ik dood.
Oplossing: Flame Atronach oproepen, dan zo snel mogelijk langs die vent lopen en als je geluk hebt volgt hij je niet.![]()
Mja, maar de Ivory is voor de Lost Legends-chain, die is in 3 dungeons nuttig (of was je daar al mee klaar en bleef je ermee rondlopen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef ardi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, alleen net iets anders.
Tenzij de quest doorgaat na de dungeon. Heb een tijdje met de ivory (geloof ik) rondgelopen, nadat ik de dungeon waar ik hem vond had gecleared.
[..]
Neu. Als ik het me goed herinner zijn ze weinig waard en alleen leuk als decoratie na de quest.).
Claws zijn iets van 250 tot 500 gold waard, toch een leuk zakcentje, ookal krijg je er hooguit 40% van de warade voor bij een merchant.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Wat voor level ben je dan, dat je die niet dood krijgt? De eerste keer dat je er 1 tegen komt is het ff schrikken, maar ze zijn niet onverslaanbaar toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik kwam zo'n Draugr Deathlord tegen. Ik erop aflopen, komt hij met z'n greatsword. Hij valt aan, ik dood.
Oplossing: Flame Atronach oproepen, dan zo snel mogelijk langs die vent lopen en als je geluk hebt volgt hij je niet.
Laatst had ik er 3 tegenover me.. Dan word 't wel taai. Heb ze maar van de muur af geschreeuwt en ben weggelopen voor ze de trap gevonden hadden![]()
![]()
Ik had eerst half Skyrim verkent voordat ik bij de tweede dungeon aan kwam, plusminus dertig levels later.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar de Ivory is voor de Lost Legends-chain, die is in 3 dungeons nuttig (of was je daar al mee klaar en bleef je ermee rondlopen?).
Claws zijn iets van 250 tot 500 gold waard, toch een leuk zakcentje, ookal krijg je er hooguit 40% van de warade voor bij een merchant.![]()
Level 17, maar ik gebruik vooral firebolts, maar dat was niet zo succesvol tegen hem. En dan loop je achteruit, alleen een gang was de enige oplossing, en die loopt op een gegeven moment dood.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat voor level ben je dan, dat je die niet dood krijgt? De eerste keer dat je er 1 tegen komt is het ff schrikken, maar ze zijn niet onverslaanbaar toch?
Laatst had ik er 3 tegenover me.. Dan word 't wel taai. Heb ze maar van de muur af geschreeuwt en ben weggelopen voor ze de trap gevonden hadden![]()
Wat een onzin maak ik met mijn level 3 een wilde mamoet dood krijg ik geen trophy !!! Onzin als je denkt hoe moelijke het is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar firebolts is alsof je een pakje zwaluw lucifertjes naar hem aan het gooien bent hè?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fire is juist wel effectief op undead toch?![]()
Kom net na 2 dagen gamen er achter hoe je fast travel doet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nice!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef Nezhi het volgende:
Ik werd zojuist met full health (450 oid) ge-oneshot door een Solitude guard, met animatie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje om niet te spoilen.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:38 schreef daftme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje om niet te spoilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neeeee..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Neeeee..Dus als ik dat niet doe, was dat dan de main quest? Ik moet maar wat anders zoeken nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Dat was inderdaad de main quest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:06 schreef daftme het volgende:
[..]
Dus als ik dat niet doe, was dat dan de main quest? Ik moet maar wat anders zoeken nu?PSN: ardpsiko![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Zo was het ook in Oblivion, kort maar krachtig (tenzij je alle Oblivion gates ging sluiten).
Ik raad de Thieves Guild en Dark Brotherhood questlinse aan als je iets nieuws wil en ze nog niet gedaan hebt. En Daedric quests.PSN: ardpsiko![]()
Ja de rest is ook vet. Winterhold en de companions al compleet.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Heb gisteren die quest gedaan dat je het festival moet redden, maar is dat de enige quest?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef KaBuf het volgende:
Wat schiet je ermee op?Children of the night. What music they make.![]()
Idd. Bij het zien van die gast en die Pelagius moest ik gelijk aan Alice In Wonderland denkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wabbajack is toch van Sheogorath? Daedric Prince of Madness, Lord of the Never-There.. Vreemd is zijn handelsmerk
Hoewel het bijna niet vreemder kan zijn als zijn quest in Morrowind
Opzich een leuke quest, maar het stelt niet veel voor.Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef Nezhi het volgende:
Geen flauw idee. Hij kwam echt rustig aanlopen, neemt zwaardje in de hand en steekt me zo neer
Dat vind ik toch wel jammer aan de DB-quests; in Oblivion waren het sluipmoordenaars, nu kun je gewoon lekker hakken en door iedereen gezien worden...![]()
Niet echt underground nee. Half Riften kent ze stuk voor stuk persoonlijk, bij wijze van.
Was ook een guard die klaagde over mensen en bouw herrie bij die deur, ezel kan gelukkig niet 1+1 doen![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lachen, ik kon sommige armor- en weapontypes wél aan m'n inv toevoegen, maar ze waren niet te zien
Even verderop zag ik een bandit lopen die waarschijnlijk één van die armors aanhad, want ik zag alleen zijn hoofd, armen en benen
Heb Skyrim er maar in z'n geheel vanaf geflikkerd en ben nu bezig met opnieuw installeren. Savegames heb ik er uit voorzorg ook uitgeflikkerd (boeit me niet zo, heb het toch al uitgespeeld met m'n Drizzt en was nog maar net lvl 13 met een 1h/sword-figuur)
Hmmm respawn die bandit camps? Bijvoorbeeld die stenen toren tussen Falls Bleaks and Riverwood. Ik zie na meer dan maand ingame geen nieuwe bandieten maar wel nieuwe treasure??? Verder zie ik wel de dungeons normaal respawen.www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.![]()
Zo, clean sheet en opnieuw begonnen.
Race: Breton
Spec: 1h, block, heavy armor, restoration, smithing, enchanting.
Kom net in de Embershard Mine al wat leuks tegen zeg2 circlets die respectievelijk 439- en 712 gold waard zijn, en een Imperial Shield (zo'n tof groot ding)
Hoe kan je iemand eigenlijk onthoofden? Ik weet dat het een finishing move is, maar ik steek ze gewoon neer.![]()
![]()
Is een perk in one- en twohanded.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:37 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe kan je iemand eigenlijk onthoofden? Ik weet dat het een finishing move is, maar ik steek ze gewoon neer.![]()
Heb gisteravond op m'n gemak even de 4CD soundtrack van Skyrim zitten luisteren. Damn wat blijft het toch schitterend die muziek.![]()
Normaal ben ik nooit echt zo van zulke muziek, maar dit is gewoon prachtig. Zeker de nachtmuziek vind ik supermooi.![]()
![]()
Die animaties komen me soms de strot uit. Weer een wolfje aan je zwaard...Football. Glorious football. Dont care what it looks like.![]()
Meest creepy stukje uit het spel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef zatoichi het volgende:
Meest creepy stukje uit het spel:Eng stukje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heren, misschien kunnen jullie me helpen. Heb dit stukje op de skyrim nexus gepost en zit op antwoord te wachtenquote:Hey people.
I've downloaded and installed a paladin armor-mod and wanted to add the armor using the console to see how it would look on my fresh character. Upon searching for "steel plate armor" I've used "help steel 4", found the armor ID and then typed "player.additem 0010B2FD 1", as it should be done. The problem is that the game says "Steel plate armor added" in the top left of the screen, but when I look in my inventory, I can't find it!
Next thing I did was adding "steel plate armor of major illusion" (it's one line under the normal armor in the console) and that one turned up in my inventory... Is my steel plate bugged or can't I simply get it because I don't have the smithing perk for it?
I've completely reinstalled the game and tried again (without mods), to no avail[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Opgelost! De uesp gaf een andere item code en daarmee lukt het wel
Is een 1hand + shield te doen op hoog level? Ik doe nu al amper damage en twijfel of ik ermee verder wil gaan.![]()
Ik vind die fatality moves echt vet. Ben nu een uber racistische nord met 2 handed wapens. Die elvenkoppies rollen lekker door de lucht hier! Of anders die hammertime move terwijl je springt. Vind dat wel leuke toevoeging aan de elder scrolls. Heb je eigenlijk ook dit soort moves bij magica?
Anders een 2e playtrough later als een thalmor high elf... mm ben dan alleen wel alweer een racist![]()
Ik vind die fatalities leuk maar (wederom) belachelijk slecht uitgewerkt. Soms zie je niets meer omdat de camera opeens in een model zit, je hebt geen invloed op hoe en wanneer het plaatsvindt en er zijn geloof ik maar 2 animaties per wapen, die ook nog eens heel erg overeenkomen.Conscience do cost.![]()
Ik krijg die fatalities gewoon altijd wanneer ik iemand one-shotquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef ems. het volgende:
Ik vind die fatalities leuk maar (wederom) belachelijk slecht uitgewerkt. Soms zie je niets meer omdat de camera opeens in een model zit, je hebt geen invloed op hoe en wanneer het plaatsvindt en er zijn geloof ik maar 2 animaties per wapen, die ook nog eens heel erg overeenkomen.![]()
![]()
Die fatalities zijn redelijk overbodig. Als ze nou goed geanimeerd waren. Ze duren voor mij hooguit een halve seconde, waarna de camera vier seconden in slow-mo blijft hangen.
Ik vind een van de fatalities van de mace zo zwak, je beukt dat ding verticaal tegen hoofd en borstkas aan (terwijl je het hoofd niet eens raakt!) en dat moet dodelijk zijn?De andere is wel tof, gewoon op z'n hoofd inrammen
Heb je wel genoeg perks in 1h zitten, en je wapen geupgrade bij de grinding stone?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:15 schreef Nezhi het volgende:
Is een 1hand + shield te doen op hoog level? Ik doe nu al amper damage en twijfel of ik ermee verder wil gaan.
Yep. En ik ben maar level 5 of 6 oid, maar zelfs een wolf krijgt al 4/5 klappen. Sword doet nu 23 damage.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind een van de fatalities van de mace zo zwak, je beukt dat ding verticaal tegen hoofd en borstkas aan (terwijl je het hoofd niet eens raakt!) en dat moet dodelijk zijn?De andere is wel tof, gewoon op z'n hoofd inrammen
[..]
Heb je wel genoeg perks in 1h zitten, en je wapen geupgrade bij de grinding stone?![]()
Maak gebruik van de kracht aanvallen, volgens mij moet je die beesten makkelijk in 2-3 klappen dood hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Yep. En ik ben maar level 5 of 6 oid, maar zelfs een wolf krijgt al 4/5 klappen. Sword doet nu 23 damage.![]()
Mijn stamina is op dit level zodanig laag dat ik welgeteld 1! power attack kan doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Maak gebruik van de kracht aanvallen, volgens mij moet je die beesten makkelijk in 2-3 klappen dood hebben.![]()
![]()
fuuuu.....dah.. en weg zwaardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:05 schreef Gezicht het volgende:
Wat blijft het toch triest dat Draugr Scourges lastiger zijn dan draken.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Misschien een paar levels dual wield doen om je stamina omhoog te doen en dan terug naar shield + 1h. Stamina ben je sowieso nodig met melee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Mijn stamina is op dit level zodanig laag dat ik welgeteld 1! power attack kan doen![]()
Dualwielden verhoogt je stam echt niet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Misschien een paar levels dual wield doen om je stamina omhoog te doen en dan terug naar shield + 1h. Stamina ben je sowieso nodig met melee.Gewoon wat puntjes in stamina steken bij een lvl up
FUS RO... Duuuhhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dualwielden verhoogt je stam echt niet hoorGewoon wat puntjes in stamina steken bij een lvl up
![]()
Ja wat lul je danquote:
![]()
Na een glorieus gevecht kijkt deze held van een orc voor altijd naar het mooie uitzicht. Het was een groot strijder, hij zag het nut van zijn bestaan niet meer in.![]()
Mijn Breton Paladin, Chevalric:
edit: binnenkort in echt paladinarmor te zien zodra ik 50 smithing en de steel plate perk heb![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hij heeft wel een rare kop. Vergelijk de positie van zijn linkeroog eens met zijn rechteroog. Bizar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Breton Paladin, Chevalric:
[ afbeelding ]
edit: binnenkort in echt paladinarmor te zien zodra ik 50 smithing en de steel plate perk heb!![]()
Nu je het zegt... hij keek net weg denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij heeft wel een rare kop. Vergelijk de positie van zijn linkeroog eens met zijn rechteroog. Bizar.
![]()
Dit beter?
Idd, gewoon op t pad. Beetje jammerquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef ardi het volgende:
Die DB assassin valt aan op het open stukje in het bos zo te zien. Hoe typisch weer.
Ik vind van wel. Ben level 66 nu op het hoogste moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:15 schreef Nezhi het volgende:
Is een 1hand + shield te doen op hoog level? Ik doe nu al amper damage en twijfel of ik ermee verder wil gaan.Children of the night. What music they make.![]()
Tja, dat figuur moet toch op een manier bij je komen he... al zou het stoerder zijn als 'ie ergens naast de weg achter een boom op je zit te wachten (even snel toegevoegd aan de omgeving waar je op dat moment loopt)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, gewoon op t pad. Beetje jammer
Umbra?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:40 schreef HyperViper het volgende:
[ afbeelding ]
Na een glorieus gevecht kijkt deze held van een orc voor altijd naar het mooie uitzicht. Het was een groot strijder, hij zag het nut van zijn bestaan niet meer in.Children of the night. What music they make.![]()
Neh, da's de Old Orc die regelmatig ergens in de buurt van Whiterun naast de weg staatquote:
Dat dat er staat betekend niet dat het ook zo is.. en het is niet zo. Gooi echt je hele invent maar op de grond (advies: na quicksave) en check: 0 gewicht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij weegt ie anders 4 kg.I'm right and you know it![]()
Nazir = "It's Meeeeee, Threeeee Dog!" = Fallout referencequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef Snowbells het volgende:
The Dark Brotherhoodvond het een goede questline, zou zo in een film kunnen.
Vond dat echt geweldig toen ik zijn stem hoorde![]()
Doet me denken aan Umbra in MW.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, da's de Old Orc die regelmatig ergens in de buurt van Whiterun naast de weg staatChildren of the night. What music they make.![]()
Umbra is geen orc.
Ik mis het wel overigens.. die moet er gewoon altijd zijn.I'm right and you know it![]()
De ene keer een orc, de andere keer een zwaardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Aezeal het volgende:
Umbra is geen orc.
Ik mis het wel overigens.. die moet er gewoon altijd zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Snowbells het volgende:
Skyrim heeft trouwens wel veel easter eggs naar bekende films o.a.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
altijd een zwaardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De ene keer een orc, de andere keer een zwaard
maar ik lees dat er na Oblivion het een en ander met Umbra gebeurd is en dat het meest waarschijnlijk weg is(die boeken heb ik echter nooit gelezen).
I'm right and you know it![]()
Mijn Altmer Thalmor Assassin
Heb de loot van de assassin of old gehaald. Gloves ga ik alleen nog modden naar Thalmor Gloves uiterlijkis nu level 45.
![]()
Die eerste doet me aan die zanger van Tokio Hotel denken![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef Nezhi het volgende:
Lol. Zijn haar is wel een STUK anders.
Deze is leuk
[ afbeelding ]
Lol, net iets geinigs ontdekt: als je sneakt en je skill is laag kun je tóch een silent roll doen. Haal je wapen tevoorschijn, steek het weg en druk dan Shift + W + Alt in, dan rol je 1x vooruit
Umbra is wel een orc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Aezeal het volgende:
Umbra is geen orc.
Ik mis het wel overigens.. die moet er gewoon altijd zijn.Children of the night. What music they make.![]()
Ik heb de inrichting hier omgegooid.
Toen ik klaar was concludeerde ik dat ik geen hdmi kabel van 10m heb en nu dus niet meer Skyrim op mn 107cm plasma kan spelen met xbox controller
Alles terugzetten is ivm kabels veel te veel werk![]()
![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Nee. Umbra is alleen het zwaard, dat degene die het in z'n handen had, liet verlangen naar bloedvergieten (souls) om umbra's honger te stillen. Of zoiets dergelijks. Dat het in Morrowind in handen was van een orc is een ander verhaal.quote:'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Doet me denken aan Ebony Bladequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Aezeal het volgende:
[..]
altijd een zwaard
maar ik lees dat er na Oblivion het een en ander met Umbra gebeurd is en dat het meest waarschijnlijk weg is(die boeken heb ik echter nooit gelezen).
"Mephala tells you the blade hungers for deceptive killing and will only become more powerful with each deceitful death. "![]()
En ze noemden zichzelf ook Umbra. Dus Umbra is een orc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee. Umbra is alleen het zwaard, dat degene die het in z'n handen had, liet verlangen naar bloedvergieten (souls) om umbra's honger te stillen. Of zoiets dergelijks. Dat het in Morrowind in handen was van een orc is een ander verhaal.Children of the night. What music they make.![]()
Je hebt Oblivion ook gespeeld toch? Daar was het een Bretonse of Imperial (quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ze noemden zichzelf ook Umbra. Dus Umbra is een orc.). Dus het ras speelt geen rol. Maar goed, ik ga over zoiets kleins geen discussie voeren.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: