Je moeder, die is overrated!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:28 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Battlemage en spellsword zijn ook overrated
Ehm ze heeft mij voortgebracht.. als je voor haar een altaar opricht in het pantheon dan zou je haar nog underraten.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moeder, die is overrated!
Nee hoor, dan komen de Thalmor je halen omdat je geen mens mag aanbidden!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:47 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ehm ze heeft mij voortgebracht.. als je voor haar een altaar opricht in het pantheon dan zou je haar nog underraten.
wat een baasquote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Sloggi het volgende:
Heeft iemand de bestseller 'Alduin is real' gelezen?
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Alduin_is_Real
Thalmor zijn al HELEMAAL overrated.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:52 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nee hoor, dan komen de Thalmor je halen omdat je geen mens mag aanbidden!
Ik wacht ook op de CS en dan idd zelf wat sleutelen en ik neem aan dat de huidige mods ook via de workshop beschikbaar zullen komen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:30 schreef NorthernStar het volgende:
Skyrim voorlopig even aan de kant gelegd. Als er over een tijdje een complete conversie is waarin alle HD en dergelijke in een mod zit ga ik nog eens opnieuw beginnen. De tientallen losse mods die ik nu heb is wat een zooitje. Geen crashes maar merk het wel aan de FPS. De aankomende patch gaat de PC versie trouwens een stuk beter maken. Bij Beth games moet je eik altijd een half jaar wachten.
Het beste van Skyrim wat mij betreft? Het landschap en de muziek.
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik ken de hele serie niet van Skyrim, maar het lijkt me wel interessantKan ik gewoon "binnenvallen" en direct Skyrim kopen en spelen zonder dat ik met zo'n kop:
op de bank zit?
Ja dat kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Nevermind.. het volgende:
Ik ken de hele serie niet van Skyrim, maar het lijkt me wel interessantKan ik gewoon "binnenvallen" en direct Skyrim kopen en spelen zonder dat ik met zo'n kop:
op de bank zit?
dat je de enige logische faction heb gekozenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
In het begin wanneer dat dorp wordt aangevallen door een draak moest ik kiezen tussen 2 gasten, om een toren in de gaan of in een barrak.
Ik heb voor de toren (links) gekozen, wat betekent dit ?
Waar heb ik dan voor gekozenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
dat je de enige logische faction heb gekozen
Maakt niets uit, maak je niet druk en stop met over elke beslissing die je maakt vragen te stellen. Sorry om het zo te brengen maar ik heb wel gelijk:quote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar heb ik dan voor gekozen?
Volgens mij was die rechter gast een paardendief (wat ik er van begrepen heb).
het maakt niets uit voorderest, kiezen kan laterquote:Op maandag 23 januari 2012 23:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar heb ik dan voor gekozen?
Volgens mij was die rechter gast een paardendief (wat ik er van begrepen heb).
Leer ik later in het spel wat de gemaakte beslissingen met zich meebrengen dan ?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:16 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Maakt niets uit, maak je niet druk en stop met over elke beslissing die je maakt vragen te stellen. Sorry om het zo te brengen maar ik heb wel gelijk:
1. het maakt echt niets uit
2. als je het spel na 10-15 uur spelen door hebt moet je toch gaan evalueren of dit character je bevalt ofdat je opnieuw wil beginnen.
ja, je heb gekozen voor de imperials , de ander was stormcloak (aka PVV ^99)quote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leer ik later in het spel wat de gemaakte beslissingen met zich meebrengen dan ?
Dan stop ik met vragen namelijk.
Nee hij heeft nergens voor gekozen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, je heb gekozen voor de imperials , de ander was stormcloak (aka PVV ^99)
jawel, voor een imperial ipv stormcloakquote:Op maandag 23 januari 2012 23:19 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Nee hij heeft nergens voor gekozen.
Anyway je moet niet vragen... je moet spelen en genieten.. je character zou ook niet weten wat de precieze gevolgen waren (hoewel ze in dit spel op zich vrij duidelijk zijn) en dat is roleplayen en op zich wel leuk.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leer ik later in het spel wat de gemaakte beslissingen met zich meebrengen dan ?
Dan stop ik met vragen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |