quote:The Lover Stone is one of the thirteen Standing Stones scattered across Skyrim. Makes all skills improve 15% faster.
Die staat ten noordoosten van Markarth, iets boven de Kolskeggr minequote:Op maandag 23 januari 2012 15:50 schreef genakt het volgende:
wow die lovers stone dalijk maar even gaan opzoeken
[..]
had al opgezochtquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die staat ten noordoosten van Markarth, iets boven de Kolskeggr mine
Daar hou ik van, mensen die zelf dingen opzoekenquote:Op maandag 23 januari 2012 16:00 schreef genakt het volgende:
[..]
had al opgezocht
weer overnieuw begonnen dus gelijk even daarnaartoe racen
Volgens mij niet, al meen ik me te herinneren dat de molen van die farm daar wèl te zien isquote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kun je vanaf de lover's stone Markath zien?
Als dat zo is ga ik er nog ff niet langs, ik ben van plan zo lang mogelijk weg te blijven van Markath
Mana is een algemeen geaccepteerde term in rpg-land hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 16:28 schreef Gezicht het volgende:
Oh, trouwens, mensen die mana zeggen i.p.v. Magicka.____________!!!!!!!!!!! Ga WoW doen ofzo als jij zo graag mana wilt hebben.
Maar in TES is het Magicka. Wen d'r maar aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mana is een algemeen geaccepteerde term in rpg-land hoor
Ik speel al TES sinds Morrowindquote:Op maandag 23 januari 2012 16:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar in TES is het Magicka. Wen d'r maar aan.
?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kun je vanaf de lover's stone Markath zien?
Als dat zo is ga ik er nog ff niet langs, ik ben van plan zo lang mogelijk weg te blijven van Markath
Dan zou je nu toch al aan de term magicka gewend moeten zijn...quote:Op maandag 23 januari 2012 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel al TES sinds Morrowind
Ben ik ookquote:Op maandag 23 januari 2012 16:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan zou je nu toch al aan de term magicka gewend moeten zijn...
Benderquote:
Gast, als je battlemage of spellsword speelt is de Lover's Stone geniaalquote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef Aezeal het volgende:
Loversstone is over rated.. de warrior, mage en thief stone zijn toch veel beter
Battlemage en spellsword zijn ook overratedquote:Op maandag 23 januari 2012 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, als je battlemage of spellsword speelt is de Lover's Stone geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |