quote:Hey people.
I've downloaded and installed a paladin armor-mod and wanted to add the armor using the console to see how it would look on my fresh character. Upon searching for "steel plate armor" I've used "help steel 4", found the armor ID and then typed "player.additem 0010B2FD 1", as it should be done. The problem is that the game says "Steel plate armor added" in the top left of the screen, but when I look in my inventory, I can't find it!
Next thing I did was adding "steel plate armor of major illusion" (it's one line under the normal armor in the console) and that one turned up in my inventory... Is my steel plate bugged or can't I simply get it because I don't have the smithing perk for it?
I've completely reinstalled the game and tried again (without mods), to no avail
Ik krijg die fatalities gewoon altijd wanneer ik iemand one-shotquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef ems. het volgende:
Ik vind die fatalities leuk maar (wederom) belachelijk slecht uitgewerkt. Soms zie je niets meer omdat de camera opeens in een model zit, je hebt geen invloed op hoe en wanneer het plaatsvindt en er zijn geloof ik maar 2 animaties per wapen, die ook nog eens heel erg overeenkomen.
Heb je wel genoeg perks in 1h zitten, en je wapen geupgrade bij de grinding stone?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:15 schreef Nezhi het volgende:
Is een 1hand + shield te doen op hoog level? Ik doe nu al amper damage en twijfel of ik ermee verder wil gaan.
Yep. En ik ben maar level 5 of 6 oid, maar zelfs een wolf krijgt al 4/5 klappen. Sword doet nu 23 damage.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind een van de fatalities van de mace zo zwak, je beukt dat ding verticaal tegen hoofd en borstkas aan (terwijl je het hoofd niet eens raakt!) en dat moet dodelijk zijn?De andere is wel tof, gewoon op z'n hoofd inrammen
[..]
Heb je wel genoeg perks in 1h zitten, en je wapen geupgrade bij de grinding stone?
Maak gebruik van de kracht aanvallen, volgens mij moet je die beesten makkelijk in 2-3 klappen dood hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Yep. En ik ben maar level 5 of 6 oid, maar zelfs een wolf krijgt al 4/5 klappen. Sword doet nu 23 damage.
Mijn stamina is op dit level zodanig laag dat ik welgeteld 1! power attack kan doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:06 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Maak gebruik van de kracht aanvallen, volgens mij moet je die beesten makkelijk in 2-3 klappen dood hebben.
fuuuu.....dah.. en weg zwaardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:05 schreef Gezicht het volgende:
Wat blijft het toch triest dat Draugr Scourges lastiger zijn dan draken.
Misschien een paar levels dual wield doen om je stamina omhoog te doen en dan terug naar shield + 1h. Stamina ben je sowieso nodig met melee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:07 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Mijn stamina is op dit level zodanig laag dat ik welgeteld 1! power attack kan doen
Dualwielden verhoogt je stam echt niet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Misschien een paar levels dual wield doen om je stamina omhoog te doen en dan terug naar shield + 1h. Stamina ben je sowieso nodig met melee.
FUS RO... Duuuhhquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dualwielden verhoogt je stam echt niet hoorGewoon wat puntjes in stamina steken bij een lvl up
Ja wat lul je danquote:
Hij heeft wel een rare kop. Vergelijk de positie van zijn linkeroog eens met zijn rechteroog. Bizar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn Breton Paladin, Chevalric:
[ afbeelding ]
edit: binnenkort in echt paladinarmor te zien zodra ik 50 smithing en de steel plate perk heb!
Nu je het zegt... hij keek net weg denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij heeft wel een rare kop. Vergelijk de positie van zijn linkeroog eens met zijn rechteroog. Bizar.
Idd, gewoon op t pad. Beetje jammerquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef ardi het volgende:
Die DB assassin valt aan op het open stukje in het bos zo te zien. Hoe typisch weer.
Ik vind van wel. Ben level 66 nu op het hoogste moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:15 schreef Nezhi het volgende:
Is een 1hand + shield te doen op hoog level? Ik doe nu al amper damage en twijfel of ik ermee verder wil gaan.
Tja, dat figuur moet toch op een manier bij je komen he... al zou het stoerder zijn als 'ie ergens naast de weg achter een boom op je zit te wachten (even snel toegevoegd aan de omgeving waar je op dat moment loopt)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, gewoon op t pad. Beetje jammer
Umbra?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:40 schreef HyperViper het volgende:
[ afbeelding ]
Na een glorieus gevecht kijkt deze held van een orc voor altijd naar het mooie uitzicht. Het was een groot strijder, hij zag het nut van zijn bestaan niet meer in.
Neh, da's de Old Orc die regelmatig ergens in de buurt van Whiterun naast de weg staatquote:
Dat dat er staat betekend niet dat het ook zo is.. en het is niet zo. Gooi echt je hele invent maar op de grond (advies: na quicksave) en check: 0 gewicht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij weegt ie anders 4 kg.
Nazir = "It's Meeeeee, Threeeee Dog!" = Fallout referencequote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:48 schreef Snowbells het volgende:
The Dark Brotherhoodvond het een goede questline, zou zo in een film kunnen.
Doet me denken aan Umbra in MW.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neh, da's de Old Orc die regelmatig ergens in de buurt van Whiterun naast de weg staat
De ene keer een orc, de andere keer een zwaardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Aezeal het volgende:
Umbra is geen orc.
Ik mis het wel overigens.. die moet er gewoon altijd zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:34 schreef Snowbells het volgende:
Skyrim heeft trouwens wel veel easter eggs naar bekende films o.a.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
altijd een zwaardquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De ene keer een orc, de andere keer een zwaard
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:35 schreef Nezhi het volgende:
Lol. Zijn haar is wel een STUK anders.
Deze is leuk
[ afbeelding ]
Umbra is wel een orc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef Aezeal het volgende:
Umbra is geen orc.
Ik mis het wel overigens.. die moet er gewoon altijd zijn.
Nee. Umbra is alleen het zwaard, dat degene die het in z'n handen had, liet verlangen naar bloedvergieten (souls) om umbra's honger te stillen. Of zoiets dergelijks. Dat het in Morrowind in handen was van een orc is een ander verhaal.quote:
Doet me denken aan Ebony Bladequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef Aezeal het volgende:
[..]
altijd een zwaard
maar ik lees dat er na Oblivion het een en ander met Umbra gebeurd is en dat het meest waarschijnlijk weg is(die boeken heb ik echter nooit gelezen).
En ze noemden zichzelf ook Umbra. Dus Umbra is een orc.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee. Umbra is alleen het zwaard, dat degene die het in z'n handen had, liet verlangen naar bloedvergieten (souls) om umbra's honger te stillen. Of zoiets dergelijks. Dat het in Morrowind in handen was van een orc is een ander verhaal.
Je hebt Oblivion ook gespeeld toch? Daar was het een Bretonse of Imperial (quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En ze noemden zichzelf ook Umbra. Dus Umbra is een orc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |