Claws kun je wel verkopen zodra je de dungeon gedaan hebtquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef ardi het volgende:
Quest items kan je niet droppen of verkopen, dus hij is waarschijnlijk al klaar met die quest.
Die was idd tot voor kort mijn wallpaperquote:
Dat zeg ik, alleen net iets anders.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Claws kun je wel verkopen zodra je de dungeon gedaan hebt
Neu. Als ik het me goed herinner zijn ze weinig waard en alleen leuk als decoratie na de quest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:49 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Maargoed, dan zou hij dat ding ook niet meer moeten missen toch?
Mja, maar de Ivory is voor de Lost Legends-chain, die is in 3 dungeons nuttig (of was je daar al mee klaar en bleef je ermee rondlopen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:37 schreef ardi het volgende:
[..]
Dat zeg ik, alleen net iets anders.
Tenzij de quest doorgaat na de dungeon. Heb een tijdje met de ivory (geloof ik) rondgelopen, nadat ik de dungeon waar ik hem vond had gecleared.
[..]
Neu. Als ik het me goed herinner zijn ze weinig waard en alleen leuk als decoratie na de quest.
Wat voor level ben je dan, dat je die niet dood krijgt? De eerste keer dat je er 1 tegen komt is het ff schrikken, maar ze zijn niet onverslaanbaar toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef Toilutpaper het volgende:
Ik kwam zo'n Draugr Deathlord tegen. Ik erop aflopen, komt hij met z'n greatsword. Hij valt aan, ik dood.
Oplossing: Flame Atronach oproepen, dan zo snel mogelijk langs die vent lopen en als je geluk hebt volgt hij je niet.
Ik had eerst half Skyrim verkent voordat ik bij de tweede dungeon aan kwam, plusminus dertig levels later.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar de Ivory is voor de Lost Legends-chain, die is in 3 dungeons nuttig (of was je daar al mee klaar en bleef je ermee rondlopen?).
Claws zijn iets van 250 tot 500 gold waard, toch een leuk zakcentje, ookal krijg je er hooguit 40% van de warade voor bij een merchant.
Level 17, maar ik gebruik vooral firebolts, maar dat was niet zo succesvol tegen hem. En dan loop je achteruit, alleen een gang was de enige oplossing, en die loopt op een gegeven moment dood.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:52 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wat voor level ben je dan, dat je die niet dood krijgt? De eerste keer dat je er 1 tegen komt is het ff schrikken, maar ze zijn niet onverslaanbaar toch?
Laatst had ik er 3 tegenover me.. Dan word 't wel taai. Heb ze maar van de muur af geschreeuwt en ben weggelopen voor ze de trap gevonden hadden
Ja maar firebolts is alsof je een pakje zwaluw lucifertjes naar hem aan het gooien bent hè?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fire is juist wel effectief op undead toch?
Nice!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:30 schreef Nezhi het volgende:
Ik werd zojuist met full health (450 oid) ge-oneshot door een Solitude guard, met animatie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje om niet te spoilen.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:38 schreef daftme het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilertje om niet te spoilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Neeeee..Dus als ik dat niet doe, was dat dan de main quest? Ik moet maar wat anders zoeken nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Dat was inderdaad de main quest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:06 schreef daftme het volgende:
[..]
Dus als ik dat niet doe, was dat dan de main quest? Ik moet maar wat anders zoeken nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Heb gisteren die quest gedaan dat je het festival moet redden, maar is dat de enige quest?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef KaBuf het volgende:
Is die hele Bards College - Quest nou leuk?
Wat schiet je ermee op?
Idd. Bij het zien van die gast en die Pelagius moest ik gelijk aan Alice In Wonderland denkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Wabbajack is toch van Sheogorath? Daedric Prince of Madness, Lord of the Never-There.. Vreemd is zijn handelsmerk
Hoewel het bijna niet vreemder kan zijn als zijn quest in Morrowind
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:32 schreef Nezhi het volgende:
Geen flauw idee. Hij kwam echt rustig aanlopen, neemt zwaardje in de hand en steekt me zo neer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een perk in one- en twohanded.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 02:37 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe kan je iemand eigenlijk onthoofden? Ik weet dat het een finishing move is, maar ik steek ze gewoon neer.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef zatoichi het volgende:
Meest creepy stukje uit het spel:Eng stukje jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |