SWTOR wilde ik opzich wel spelen, maar als zelfs m'n beste maat die behoorlijk SW gek is zoiets heeft van "mwa", nou, dan weet ik zo net nog niet of ik daar m'n geld aan uit ga gevenquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Komt er ook nog wat anders bij jou in?![]()
Geen SW:The Old Republic of zoiets?
Qua gameplay doet TOR ook weinig nieuws, maar jij hebt de vorige KotOR's toch ook gespeeld? Aangezien hij fully-voiced is, speelt het gewoon bijna als een single-playergame. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee. Onze smaak qua rpg's zit volgens mij wel dicht bij elkaar, dus probeer 'm een keer een maandje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SWTOR wilde ik opzich wel spelen, maar als zelfs m'n beste maat die behoorlijk SW gek is zoiets heeft van "mwa", nou, dan weet ik zo net nog niet of ik daar m'n geld aan uit ga geven
+1quote:Ik zit wel met smart op ME3 te wachten
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:39 schreef boik het volgende:
owja en ik ben een beetje gay in het spelben per ongeluk met de smid van riften getrouwd.. iets te snel lopen drukken haha mja wel lekker iedere dag 100 gold erbij
heb 10x meer plezier van swtor dan van skyrimquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Qua gameplay doet TOR ook weinig nieuws, maar jij hebt de vorige KotOR's toch ook gespeeld? Aangezien hij fully-voiced is, speelt het gewoon bijna als een single-playergame. Ik vermaak me er in ieder geval prima mee. Onze smaak qua rpg's zit volgens mij wel dicht bij elkaar, dus probeer 'm een keer een maandje.
[..]
+1![]()
En ontopic:![]()
Heb skyrim al een maand niet aangeraakt. Ik denk dat ik pas weer een keer er aan begin als de eerste van de dlc uit is.
Dat zou ik bijna durven stellen, ja. Maar ik ben dan ook nog maar 2 weken bezig; lvl 22, gunslinger, op Taris. Als ik over een paar weken er nog steeds geen genoeg van heb dan...quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:45 schreef leeell het volgende:
[..]
heb 10x meer plezier van swtor dan van skyrim
Dit.quote:swtor
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb mijn bruiloft gemist, blijkbaar. Als Khajit zijnde een lekker chickie geregeld, je weet wel, zo één met een furr fetish.. Sta ik in die tempel te wachten, wachten en wachten tot ze binnenkomt.. Om de minuut zegt die klootviool "congratulations on your wedding", tot ze binnenkomt en iedereen opeens boos is en alleen maar "just leave" kan zeggen. Saillant detail is dat het lijk van Lydia ook plots op de vloer lag. Naar mijn weet heb ik die toch echt ergens in een dungeon achter gelaten.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef DeHovenier het volgende:
Eindelijk af van Finn's Lute
Heb dat ding ergens gevonden toen ik lvl 10 was ofzo, en nu ben ik lvl 65
Die quest is bugged hierquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:14 schreef DeHovenier het volgende:
Eindelijk af van Finn's Lute
Heb dat ding ergens gevonden toen ik lvl 10 was ofzo, en nu ben ik lvl 65
Moet kunnen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:25 schreef Captainp00face het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is andermans save te gebruiken?
Ik heb zo weinig zin om weer helemaal opnieuw te beginnen..
Die vond ik ergens.. Hij weegt 4 en ik kan 'm niet droppen =/quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die quest is bugged hierNet als Rjorn's drum en die fluit.
Klopt, het is een quest item, maar dus niet gewichtloos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Die vond ik ergens.. Hij weegt 4 en ik kan 'm niet droppen =/
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als je die quest niet wil/kunt doen moet je ff "help rjorn 4" doen in de console en de item ID opzoeken, vervolgens player.additem ID -1 en klaarquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |