Er is dus niets gebeurt wat ook maar minimaal effect heeft op het spel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef leeell het volgende:
[..]
jawel, voor een imperial ipv stormcloak
echter is dit niet definitief, aangezien de perm. keuze later komt
wel, je quest line veranderd.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:21 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Er is dus niets gebeurt wat ook maar minimaal effect heeft op het spel.
Ik had niet eens door dat ik moest kiezen. Ik hoorde alleen die Imperial wat roepen, daar ben ik maar achteraan gelopenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
dat je de enige logische faction heb gekozen
ik las toevallig die pop-upquote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat ik moest kiezen. Ik hoorde alleen die Imperial wat roepen, daar ben ik maar achteraan gelopen.
Dus... je wil NOG onoverwinnelijker worden? Zet dan gewoon de moeilijkheidsgraad terug.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
Wat kut dat er een cap in armor rating zit.
Is een quest.. een van de laatste die ik gedaan heb zelfs.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, Pinewatch is grootIk las dat briefje over wat wijn achter de kast, zie een drukknop en ben daar vervolgens dik een half uur bezig geweest
Oeps, ik ben gaan zwerven met m'n lvl 7 en kwam daar terecht na bleak falls barrowsquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:32 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Is een quest.. een van de laatste die ik gedaan heb zelfs.
SPOILER: Groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal!
Ik heb toevallig 2 kaarten liggen
I am not lost, it's just I've no idea where I am
Klopt, want dat staat op mijn bankaccountquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:40 schreef Darkestrah het volgende:
Alleen jammer dat je geen geld hebt.
Ziet er opzich wel geinig uitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=6176
Is dit wat?
Ah ok dus je bent er wel tevreden over?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die heb ik ja
Doe het vooral voor de volgende dingen:
- holy gold daedric armor set
- 10 lockpicks kunnen maken van 1 iron ingot
- de eventueel handige dwarven/orcish/... infused steel plate etc zooi, is weer eens wat anders.
Ga ik zeker proberen, lijkt me wel interessant.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:01 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=6176
Is dit wat?
Heb ik ook idd, ik vind hem wel tof, omdat ik het aantal verschillende wapens in de vanilla Skyrim toch wat aan de karige kant vind. Met deze mod heb je toch wat meer diversiteit, ook in loot trouwens. Ik ben er wel tevreden mee in ieder geval, ik kan hem wel aanraden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:46 schreef FS1986NL het volgende:
Ik ga toch maar eens helemaal opnieuw beginnen weer met een Nord ofzo. Die kat was voor even leuk, maar ben toch liever gewoon een mens.
Edit: Heeft iemand deze mod al eens geïnstalleerd: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1601
Lijk mij best wel vet omdat je zoveel meer kan maken, bijvoorbeeld arrows met flames erop.
Zeer zekerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:03 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ah ok dus je bent er wel tevreden over?
Thanx voor je reactie man!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ga ik zeker proberen, lijkt me wel interessant.
[..]
Heb ik ook idd, ik vind hem wel tof, omdat ik het aantal verschillende wapens in de vanilla Skyrim toch wat aan de karige kant vind. Met deze mod heb je toch wat meer diversiteit, ook in loot trouwens. Ik ben er wel tevreden mee in ieder geval, ik kan hem wel aanraden.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zeer zeker
Ook handig dat je (volgens mij) 3 petty soulgems om kunt smithen naar een lesser, 3 lesser naar common, etc
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kan ik alleen aan general tullius' armor komen als ik de stormcloaks kies of kan ik tullius ook gewoon in castle dour doodmaken na de questline?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik meen me te herinneren dat de guard armor in Dragon Bridge ongeveer hetzelfde eruitziet, maar kan me vergissen
edit: ik had dus helaas mis
edit2: en van de uesp:quote:The General wears a unique armor piece "General Tullius' Armor". He can not be pickpocketed for his equipped items, nor can he be killed (except in the end of a certain quest chain).[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |