Dat ding heb ik echt al 45 lvl's in mijn inventory zittenquote:Rjorn's drum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me 2, wat moet je eigenlijk met dat ding?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat ding heb ik echt al 45 lvl's in mijn inventory zitten..
Ik gok dat het een quest item voor de Bards isquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
me 2, wat moet je eigenlijk met dat ding?
Bard's College volgens mij maar heb Solitude nog niet echt verkentquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
me 2, wat moet je eigenlijk met dat ding?
Nee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:46 schreef KaBuf het volgende:
Is die hele Bards College - Quest nou leuk?
Wat schiet je ermee op?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no rehab for stupidity.
Hij is WEL gewichtloos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klopt, het is een quest item, maar dus niet gewichtloos.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:57 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]Is that fur? l coming out of your ears?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, die line krijg ik laatst van een guard ja.. Had de link met weerwolf zijn nog niet gelegd..quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:48 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is that fur? l coming out of your ears?
Nieuwe screen saverquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhhh, check deze fanart dan
[ afbeelding ]
't Is nu m'n wallpaper
Wabbajack is toch van Sheogorath? Daedric Prince of Madness, Lord of the Never-There.. Vreemd is zijn handelsmerkquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een vreemde quest
PC of console?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef leeroy het volgende:
Een vraagje: een vriend van mij speelt dit spel en hij is zijn ebony dragon claw kwijt. Kan hij die nog terug vinden? Kwijt als in verkocht/weg gegooid
Xbox, dus hij kan het beste opnieuw beginnen? Ik zelf heb een ps3, is dit spel een beetje te spelen op de ps3?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
PC of console?
Op de console ben je 'm gewoon kwijt vrees ik.. Als je 'm verkoopt, en de trader reset z'n inventory is hij gone forever.
Als die Ebony Dragon Claw onmisbaar is voor een quest die hij wil completen kan hij beter opnieuw beginnen ja. Je kan nog een keer alle traders en huizen waar je 'm misschien achter gelaten hebt afgaan, maar in principe geldt weg=weg..quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef leeroy het volgende:
[..]
Xbox, dus hij kan het beste opnieuw beginnen? Ik zelf heb een ps3, is dit spel een beetje te spelen op de ps3?
Ik heb nu ook als wallpaper. Thanx!quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhhh, check deze fanart dan
[ afbeelding ]
't Is nu m'n wallpaper
Maargoed, dan zou hij dat ding ook niet meer moeten missen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef ardi het volgende:
Quest items kan je niet droppen of verkopen, dus hij is waarschijnlijk al klaar met die quest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |