Mallorca vinden wij heel erg leuk, zijn we inmiddels al vier keer geweest, waarvan drie keer met dochter. Alleen in mei ben je niet zo zeker van het weer. Wij zijn twee keer in mei geweest, de eerste keer was het de hele week een graad of 19 en grotendeels bewolkt. De tweede keer was het de hele week 28 graden en superzonnigquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, ik weet in de Ardeche (Frankrijk) wel een aantal leuke campings. Heb je zelf een tent oid?
En ik heb zelf ook een vraag: voor de kinderen kwamen gingen wij altijd in het voorjaar naar de zon (Canarische Eilanden). Door omstandigheden kunnen we dit jaar waarschijnlijk niet in de zomer weg, maar eventueel wel in mei. En dan zouden we graag ook naar de zon gaan. Ik wil niet naar Turkije (is een gevoel, krijg je me ook niet vanaf en mijn man al helemaal niet), maar hoef ook niet perse naar de Canarische Eilanden. Is Portugal leuk? En Mallorca?
We zoeken een plekje waar het half mei zo rond de 25 graden is, alle tips welkom!
Helaas heb je dat niet overal als zekerheid. Ik heb in Egypte in april weleens regen en bewolking gehad.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:00 schreef mefke79 het volgende:
Hm MaLo thanks, dan gaan Mallorca hier afvallen vrees ik. Ik snak echt naar de zon, dus ik wil wel echt goed weer hebben.
* The_Tankgirl gaat even uit lurkstandquote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mallorca vinden wij heel erg leuk, zijn we inmiddels al vier keer geweest, waarvan drie keer met dochter. Alleen in mei ben je niet zo zeker van het weer. Wij zijn twee keer in mei geweest, de eerste keer was het de hele week een graad of 19 en grotendeels bewolkt. De tweede keer was het de hele week 28 graden en superzonnig.
Ja, dat weet ik nog welquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
* The_Tankgirl gaat even uit lurkstand
Weet je toevallig nog in welke hotels/appartementen jullie zijn geweest in Mallorca?
Ik ben aan het kijken of het uberhaupt mogelijk is om dit jaar naar Mallorca te gaan, qua budget.
Oh ja, we hebben dan een kleine meid van 1 jaar
Wij zijn met het gezin,mijn ouders en broertje hiernaartoe geweest; http://campingboucanet.franceloc.fr/accueil-NL.htmlquote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef Diaan73 het volgende:
We willen in ieder geval een zwembad erbij. En er moeten sportvelden/tafeltennistafels zijn voor Twan. Peace wil ook nog het liefst in de buurt van de zee.
Ja, dat leek mij ook niet de meest fijne plekquote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef k_i_m het volgende:
Club Martha's zijn wij ook geweest. Moet je wel rekening houden dat je niet bij het plein met de animatie zit, anders stuiter je 's avonds je woonkamer door.
Moooooiquote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij zijn met het gezin,mijn ouders en broertje hiernaartoe geweest; http://campingboucanet.franceloc.fr/accueil-NL.html
We hadden een caravan aan de zee gehuurd, was echt goed geregeld. En elke dag zo wakker worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een caravan zonder wielen? Lijkt me meer een hut?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij zijn met het gezin,mijn ouders en broertje hiernaartoe geweest; http://campingboucanet.franceloc.fr/accueil-NL.html
We hadden een caravan aan de zee gehuurd, was echt goed geregeld. En elke dag zo wakker worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De camping ken ik niet, maar de omgeving wel. Dat is dezelfde omgeving als Le Pech en is ontzettend mooi en er is veel te zien en te doen! Camping ziet er goed uit!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef Vivi het volgende:
Wij gaan naar de Dordogne http://www.camping-le-clou.com/ Hebben daar een chalet gehuurd.
Krijgt erg goede beoordelingen op Zoover vrnml. voor kleine kinderen. Ben erg benieuwd!
Het is een stacaravanquote:Op zondag 22 januari 2012 17:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een caravan zonder wielen? Lijkt me meer een hut?
Ik zie dat ze van die hutten voor 6 personen hebben, maar ik kan zo geen plattegrond van de inrichting vinden, alleen een foto van de buitenkant. Heeft het eigen sanitair?
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik ben voor de zomervakantie richting Frankrijk aan het kijken.
Wij hebben op safe gespeeld, en hebben gevraagd of we in het achterste gebouw (bij de tennisbaan) konden. Ook met tuintjequote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook niet de meest fijne plek. Wij zaten aan het eerste zwembad, dus lekker rustig. En we hadden toen een appartement op de begane grond, we liepen zo vanuit ons tuintje (door een gat in de heg
) het zwembad in. Geen gedoe met bedjes bij het zwembad, gewoon lekker opdrogen op het bedje in je eigen tuintje
Ik heb totaal geen verstand van campings en (sta)caravansquote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het is een stacaravan. Je hebt eigen sanitair, aparte wc en doucheruimte, koelkast met vriesvak, gasfornuis, waterkoker, tv, cdspeler etc. etc. Wij hebben niks moeten kopen wat er niet was in ieder geval.
Aan de voorkant zit een slaapkamer met 2 persoons bed, en dan heb je aan de achterkant nog twee slaapkamers met 2 losse bedden erin. Er zit alleen geen wasmachine in het huisje, daarvoor moet je naar een "washok". Hier hebben wij een paar keer gebruik van gemaakt, ging erg snel en goed. We hebben vrij veel foto's gemaakt, kan wel even wat voor je bij elkaar zoeken als je het leuk vind?
Ging je naar Cala Mondrago? Daar zijn wij een paar keer geweest, was echt mooi en het achterste strand was heel rustig.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben op safe gespeeld, en hebben gevraagd of we in het achterste gebouw (bij de tennisbaan) konden. Ook met tuintje. Jaaa, die bedjes
.
. Wij pakten 's ochtends alles in, en reden in 10 minuutjes naar het heerlijkste strandje van het hele eiland. Ik ben misschien 2 keer in het zwembad geweest
.
Nee, de Resort Customisé plage. Volgens mij zijn dat de enige met 3 slaapkamers ook. Eigen vervoer is wel nodig als je iets leuks wil gaan doen. Je zit op 20 minuten rijden van Montpellier, waar altijd genoeg te doen is. Het Mare Nostrum aquarium is daar erg leuk om te bezoeken. In het dorpje naast de camping (5 minuten met de auto) hebben ze ook een bescheiden aquarium.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen verstand van campings en (sta)caravans![]()
Drie slaapkamers is perfect voor een vakantieverblijfen aan het strand is ook lekker. Is de watertemperatuur OK begin juli?
Graag fotos van de binnenkant als je die hebt ja
Was het een "Sunshine Customisé 6 pers - Samedi Sunshine customisé mer ou sam ou dim"?
Is er ook genoeg te doen in de omgeving? En is het handig om eigen vervoer te hebben daar?
Leuk Miss! Nu heb ik er nog meer zin inquote:Op zondag 22 januari 2012 17:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De camping ken ik niet, maar de omgeving wel. Dat is dezelfde omgeving als Le Pech en is ontzettend mooi en er is veel te zien en te doen! Camping ziet er goed uit!
Ziet er leuk uit zeg!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wacht, mijn ge*O* uit de SC hoort natuurlijk ook gewoon hier.
Wij gaan hierheen: http://www.campinglescascades.com/
Lekker met onze eigen klaphut twee weken kamperen!
Pessie, aan het Lago Maggiore liggen een aantal mooie campings, en aan het Comomeer natuurlijk ook. Genoeg om uit te kiezen, lijkt me!quote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef pessie het volgende:
Na 3 jaar op dezelfde camping aan het Bracciano meer in Rome te hebben gekampeerd willen we nu iets minder dan 1800 km gaan rijden voor een camping. Iemand tips voor een leuke, niet al te dure, camping. Liefst aan natuurlijk water zoals een meer.
OK, klinkt goedquote:Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, de Resort Customisé plage. Volgens mij zijn dat de enige met 3 slaapkamers ook. Eigen vervoer is wel nodig als je iets leuks wil gaan doen. Je zit op 20 minuten rijden van Montpellier, waar altijd genoeg te doen is. Het Mare Nostrum aquarium is daar erg leuk om te bezoeken. In het dorpje naast de camping (5 minuten met de auto) hebben ze ook een bescheiden aquarium.
En het water was lekker fris, niet superkoud. Anders heb je ook altijd nog het zwembad, dat is zeker warm. Wat wel erg leuk is, is dat het water erg helder is, en er veel krabbetjes lopen die je kunt vangen met een schepnetje. Als je het strand afloopt tot het einde van de camping, dan kom je bij een rivier uit, waar je goed kan vissen.
Foto's pm ik je straks even, eerst moet er iemand naar bed.
Heeft die van jullie doek? Die van ons is echt helemaal van caravanspul: http://www.originalrapido.co.uk/quote:Op zondag 22 januari 2012 20:06 schreef mikoxx het volgende:
BE, wij hebben ook zo'n klap'hut', wij noemen t klap'tent'. Haha.
Wij gaan hier naartoe: http://www.campingisolino.it/
In principe is het er vaak mooi weer, maar afgelopen jaar was het in augustus nogal wisselvallig. Dat betekent flink wat dagen veel regen maar ook veel dagen heel erg warm. Wij waren er de laatste week van augustus/begin september en wij hebben die hele week heel warm droog weer gehad. De week ervoor had het de hele week geregend. Dat was wel uitzonderlijk, zeiden ze.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leuk Miss! Nu heb ik er nog meer zin in. Terwijl ik dus helemaal geen Francofiel ben he! Weet jij of het weer een beetje te doen is in Augustus of regent het vaak?
Die van ons is idd tentdoek. Wij hebben gerjak tago.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeft die van jullie doek? Die van ons is echt helemaal van caravanspul: http://www.originalrapido.co.uk/
Ik kan hem niet bekijken op de iPad, wegens flash.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Wat me vooral aanspreekt is dat het een natuurreservaat is. Als we dan toch de stad verlaten, vind ik een beetje echte natuur wel watquote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef mikoxx het volgende:
Miss, wij zijn vorig jaar ook aan het Lago Maggiore geweest, op een andere camping. Het is daar echt supermooi!! En qua afstand goed te doen, vinden wij. Er zijn meerdere mooie campings daar trouwens....!
Mijn ouders wonen in Normandie en die wil ik eigenlijk graag weer eens bezoeken in de zomer. Dus liever iets in Frankrijk, in het westen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Pessie, aan het Lago Maggiore liggen een aantal mooie campings, en aan het Comomeer natuurlijk ook. Genoeg om uit te kiezen, lijkt me!
Wij gaan in Frankrijk naar het meer van Annecy.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:12 schreef pessie het volgende:
Na 3 jaar op dezelfde camping aan het Bracciano meer in Rome te hebben gekampeerd willen we nu iets minder dan 1800 km gaan rijden voor een camping. Iemand tips voor een leuke, niet al te dure, camping. Liefst aan natuurlijk water zoals een meer.
La Palma! Het is wel een Canarisch eiland, maar in mijn ervaring wel anders dan de anderen. Veel groener en wat alternatiever. En vrijwel zeker mooi weer, omdat het een microklimaat heeft. Ik ben er twee keer geweest (november en februari) en beide keren was het superzonnig. In februari iets kouder (20 graden ofzo), maar je kunt wel nog gewoon in zee zwemmen. Als je van wandelen houdt, is het ook te gek, er zijn hele mooie routes over het hele eiland.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, ik weet in de Ardeche (Frankrijk) wel een aantal leuke campings. Heb je zelf een tent oid?
En ik heb zelf ook een vraag: voor de kinderen kwamen gingen wij altijd in het voorjaar naar de zon (Canarische Eilanden). Door omstandigheden kunnen we dit jaar waarschijnlijk niet in de zomer weg, maar eventueel wel in mei. En dan zouden we graag ook naar de zon gaan. Ik wil niet naar Turkije (is een gevoel, krijg je me ook niet vanaf en mijn man al helemaal niet), maar hoef ook niet perse naar de Canarische Eilanden. Is Portugal leuk? En Mallorca?
We zoeken een plekje waar het half mei zo rond de 25 graden is, alle tips welkom!
Ja! Met die man die met een kruiwagen met fruit over het strand reed, waar zijn vrouw dan achteraan kwam sjokken al schreeuwend;quote:Op zondag 22 januari 2012 18:05 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ging je naar Cala Mondrago? Daar zijn wij een paar keer geweest, was echt mooi en het achterste strand was heel rustig.
op de laptop kon ik je link wel bekijken, wat een geweldige campingquote:Op zondag 22 januari 2012 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat bedoelde ik. Peace wil toch ook wel graag in de buurt van de kust/de zee. Daarom valt die van Pvoess af, helaas.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
WAt bedoel je met grote strand? Echt de kust? Ik denk dat dat eig. net een tikkie te ver is. Heb zelf nooit over nagedacht trouwens hoor, of dat een optie was.
Daar gaan we eens over nadenken... bedankt voor de info. Ik heb deze camping bij mn favorieten gezet!! Ik vind het maar lastig om te beslissen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
Het is een uur en drie kwartier naar Marseille, dus je zou met anderhalf uur wel een strand moeten kunnen bereiken. Geen idee of dat 'dichtbij' is voor jullie.
Ja, maar daarom is het ook zo fijn dat er ook gewoon een lekker ondiep klooistukje is voor de kleintjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar gaan we eens over nadenken... bedankt voor de info. Ik heb deze camping bij mn favorieten gezet!! Ik vind het maar lastig om te beslissen.
Ik ben wel "bang" dat Twan het zwembad niet zo leuk vindt en ik vind die rotsen nog wel een beetje engig voor Lennon. Heb jij dat niet?
Okay, dat ziet er goed uit.... die gooi ik in de groep.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar daarom is het ook zo fijn dat er ook gewoon een lekker ondiep klooistukje is voor de kleintjes.
Ik zal een tekeningetje maken van hoe het strand er precies uit ziet met diepe en ondiepe stukken.
Tadaa!!!
[ afbeelding ]
Ik gooi er anders even een mailtje tegenaan. Moet Peace wel eerst overtuigd zijn van deze camping. Ow en vanmorgen hoorde ik dat Twan een glijbaan bij het zwembad wil.... pfff zoveel dingen om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat lijkt me geen probleem, zolang je maar betaald denk ik.
Daar gaan wij waarschijnlijk ook heen! Houd me ook aanbevolen voor tips.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:39 schreef pessie het volgende:
Ah, onze vakantieplannen zijn nu zover gevorderd dat we naar de baai van Morbihan willen. We komen verder, iemand daar nog een suggestie voor een leuke betaalbare camping? Leuk voor een kind van bijna 2 ook.
Ja precies.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, precies. En omstandigheden voor Twan zijn wel belangrijk. Anders zit hij veel in de caravan/bij ons. Dat moeten we niet hebben. Hij moet lekker kunnen spelen/zwemmen enz.
Ssserpente, hier ben ik ook geweest met Brabo!! Nog voordat Tirza er was, maar ik zou er zo weer teruggaan! Super daar! Wij hadden toen een apartementje gehuurd daar en zijn er maar een paar dagen geweest (hebben 3,5 week rondgereisd in Kroatie!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben dit jaar weer een stacaravan gehuurd. Dit keer in Kroatië: Camping Zaton. Is een erg grote camping in een bos en aan een zandstrand; meer een vakantiedorp, met restaurants, ijssalons,winkeltjes en een supermarkt op de camping zelf. Krijgt erg goede recensies, vooral op het gebied van kindvriendelijkheid.
Deze.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Kroatie, niet eens aan gedacht om dat als optie mee te nemen! Goeie![]()
Welke camping zaten jullie vorig jaar nou, in italie toch?
Erg he, dat heb ik ook. Op een gegeven moment lijkt niets meer leuk want overal zijn wel aanmerkingen opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Dat Zoover is voor mij echt een vreselijk iets
Voor iedere camping of hotel ga ik toch weer lezen wat men erover te zeggen heeft, en er zitten altijd zeikerds tussen. En toch neem ik die negatievelingen dan wel weer mee in mijn overwegingen. Vroeger was het veel gemakkelijker, want dan wist je van niets
Ja, precies dat!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Erg he, dat heb ik ook. Op een gegeven moment lijkt niets meer leuk want overal zijn wel aanmerkingen op
Wij zijn hiervoor ook 2 jaar naar een Yelloh camping geweest. Is erg goed bevallen, daarom nu eigenlijk weer een lichte voorkeur voor Yelloh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:44 schreef Cathmar het volgende:
Ziet er leuk uit Diaan. Wij zijn al een paar keer naar Yelloh campings geweest en zijn er altijd erg tevreden over.
Wij zaten vorig jaar hier net iets zuidelijker, bij Gruissan. Hier:
http://www.camping-soleil-mer.com/pages_nl/visite.php
Ideaal, want niet groot (nog kleine kids), geen nederlands enclave en direct aan het strand. Geen zwembad paradijs of disco ofzo.
Wij hebben een overnachting gedaan bij Clermont Ferrand en dat waren twee goed te behappen stukken rijden.
Ik ben hier thuis ook degene die de vakanties regelt. De druk die dat met zich meebrengtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies dat!
En dan moet ik ook nog een beslissing nemen voor anderen die meegaan, en dan vind ik het helemaal naar als er dan iets niet goed is. Terwijl ik weet dat ze daar echt niet moeilijk over zullen doen.
Zwarte zaterdag moet je toch al als een verloren dag beschouwen, dus in feite gaat het dan alleen om het feit dat de andere caravan duurder isquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Peace ziet het niet zo zitten om een deel op zwarte zaterdag te gaan rijden... mocht nog niet boeken dus. Een andere caravan kan wel in de door ons gewenste aankomstdag. Maar is èn duurder en een nacht minder. Nu in dubio. Een andere camping die we ook leuk vinden, heeft alleen mogelijkheid voor 9 nachten.
Pfff.
Moet het persé een camping zijn of mag het ook een bungalowpark zijn? Als het ook een bungalowpark mag zijn, Landal Coldenhove is leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand ervaring met een camping ergens op de Veluwe? Huisje of sta caravan, iig geen tent!
Dank je! Ziet er leuk uit. Als we gaan, willen we niet te ver weg. Als het dan echt niet gaat, ben je ook zo weer thuis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat een hele leuke camping is, maar niet op de veluwe is camping de kleine wolf.
www.kleinewolf.nl
En op de veluwe, in garderen zit een leuke, hoe heet ie ook alweer...
Ah google is your friend... www.hertshoorn.nl
Leuk! Gewoon even googlen dan! Ik heb geen idee van de prijzen voor een week huisje/caravan in Nl en het ligt er gewoon aan wat je wilt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, in Nederland. Voor het eerst samen met de kinders op vakantie zou het dan worden.
Ik heb Peace overtuigdquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zwarte zaterdag moet je toch al als een verloren dag beschouwen, dus in feite gaat het dan alleen om het feit dat de andere caravan duurder is. Succes met jullie keuze!
Dat zou ik er hier met geen mogelijkheid doorkrijgen. Nils vraagt zich elk jaar opnieuw af hoe 'verstandige mensen het in hemelsnaam in hun hoofd krijgen om op zwarte zaterdag in de auto te zitten.'quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Peace overtuigdDe reserveringsaanvraag voor deze camping is verzonden!! Jippie! Nu hopen dat het een ook definitieve reservering wordt.
ja de prijzen liggen zo'n beetje tussen de 680 en 1000 euro voor een week in een 4-persoonscottage.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Meimeltje het volgende:
Jij weet dus wel wat een week kost BJ?Welke CP gaan jullie?
Ik kreeg ook korting voor het weekendje Landal. Het is gratis dankzij een pluim die ik gekregen heb van het werk, altijd leuk!
Haha, graag! Ik vrees dat je over dat 'kleine stuk van drie uur' wel eens een hele dag zou kunnen doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Meimel, wat een mooie camping ook zeg!!![]()
@Sserpente, dat vraagt Peace zich ook elk jaar af hoor. Maar we gaan op vrijdag rijden, het grootste stuk. Zaterdag nog een klein stuk van ong. 3 uur en als het kan dan "buitenom/binnendoor". Ik wil zo graag naar deze camping.... Peace is maar overstag gegaan.![]()
We hebben er ook wel over nagedacht, en of het een verstandige beslissing is... dat laat ik je weten.![]()
Wij zijn de laatste keer over de Gotthardpass gereden om de file te ontwijken. Ideaal, geen hond op de weg en een schitterende omgeving.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij zijn er inmiddels drie zwarte zaterdagen achter elkaar. Wij rijden ook op een zwarte en dat doen we eigenlijk al jaren, maar gelukkig hoeven wij niet naar Frankrijk. Maar ja de Gottard is ook niet om blij van te worden op een zaterdag in juli of augustus.
Ziet er super relaxed uit Diaan!
Wij hebben ons ook voorgenomen om dat nooit te gaan doen. Zelfs niet straks als we aan de schoolvakanties gebonden zijn. Dan zou ik nog liever een paar dagen teveel betalen en later arriveren; dan maar een paar dagen teveel betaald en wel relaxt rijden!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat zou ik er hier met geen mogelijkheid doorkrijgen. Nils vraagt zich elk jaar opnieuw af hoe 'verstandige mensen het in hemelsnaam in hun hoofd krijgen om op zwarte zaterdag in de auto te zitten.'
En ik moet 'm wel een beetje gelijk geven, eerlijk gezegd.
Hoewel ik natuurlijk niet wil insinueren dat je onverstandig bent.
Dat is dan maar zo. Stellen we ons op in. Voorwaarde van Peace was wel: genoeg eten en drinken mee!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, graag! Ik vrees dat je over dat 'kleine stuk van drie uur' wel eens een hele dag zou kunnen doen.Succes, optimist!
Heb vandaag de zwangerschapsbox opgehaald bij Etos en daar ook korting op CP in folder. Je hoeft geen code in te tikken maar gewoon naar www.centerparcs.nl/zwangerbox te gaan. Krijg je 40% korting voor midweek en 35% op weekend. Zit nu te kijken naar weekend in Duitsland Nordseeküste voor een weekend. Wel een huisje voor 2 personen, kamer waar kindje dan ook moet slapen in babybedje en heb babystoel. Ik ben 188 euro kwijt voor half mei (geen annuleringsverzekering. Valt mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja de prijzen liggen zo'n beetje tussen de 680 en 1000 euro voor een week in een 4-persoonscottage.
En online zijn vaak nog veel kortingscodes, ik weet niet of die van Felicitas voor iedereen te gebruiken is. (CP2190 is dat).
Wij gaan naar Center Parcs Bispinger Heide, in Duitsland dus, ligt ergens tussen Hamburg en Berlijn en is voor ons zo'n 3,5 uur rijden...
Nou ik kan me een vakantie voor de geest halen met een aftandse peugeot 106 zonder airco met 30 graden buitentemperatuur in een file naar boven en zover je kijken kon auto's met caravans op die pasquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wij zijn de laatste keer over de Gotthardpass gereden om de file te ontwijken. Ideaal, geen hond op de weg en een schitterende omgeving.Leek wel een maanlandschap.
Leuk, daar gaan wij ook heen! Wanneer gaan jullie? Wij de eerste week van juliquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wij gaan naar Center Parcs Bispinger Heide, in Duitsland dus, ligt ergens tussen Hamburg en Berlijn en is voor ons zo'n 3,5 uur rijden...
Zo rijden wij bijna altijd de pas ipv de tunnel om de file te vermijdenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wij zijn de laatste keer over de Gotthardpass gereden om de file te ontwijken. Ideaal, geen hond op de weg en een schitterende omgeving.Leek wel een maanlandschap.
oo dan gaan wij ervoor; van de 18 t/m de 25ste juniquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Leuk, daar gaan wij ook heen! Wanneer gaan jullie? Wij de eerste week van juli
Wij dus als jullie een weekje terug zijn, grappig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo dan gaan wij ervoor; van de 18 t/m de 25ste juniweet je al welk huisje jullie hebben?
Hochkrimml. Bij Gerlos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef mikoxx het volgende:
Ssserpente, waar is dat? Wij willen vlg jaar voor t eerst gaan met de jongens, dat ziet er wel supertof uit zeg!!
544; naast de speeltuin; 5 min van de market dome en 5 min van de parkeerplaats. en achterste huisje; dus geen inkijk van buren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wij dus als jullie een weekje terug zijn, grappig!
Wij zitten in huisje 170, tegenover de kinderboerderij en op kruipafstand van de Market Dome
Jullie?
Geweldig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:52 schreef pessie het volgende:
Oeh onze camping![]()
Parco del Lago
Is dus op relatief korte afstand van Rome. Met ov Rome in, voor 6 euro koop je een dagkaart bij de camping en dan kun je vanaf het treinstation in het dorp naar Rome reizen, in Rome al het ov nemen en ook weer terug.
Misschien niet zo luxe als dat anderen misschien gewend zijn maar wij vonden het absoluut heeeeeerlijk afgelopen jaar. Het water van het Bracciano meer is 's middags opgewarmd tot een graad of 29/30C. We zijn er trouwens 3 keer geweest en ik sluit niet uit dat we ooit, als Nathan groter is, nog een keer gaan.
In Noord Italie aan het Caldonazzo meer punta indiani. Het is alweer 5.5 jaar geleden dat we hier waren en helaas hebben wij het toen niet zo getroffen met het weer. Mijn schoonouders waren er een jaar eerder en hadden toen 30+ graden en dus warm water in het meer. In tegenstelling tot het Gardameer (wat 50km verderop ligt) is dit meer wel warm (normaal gesproken).quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef Reilain het volgende:
Ik ga kijken..
Pessie meer tips rond italie zijn harstikke welkom!!
Het eerste jaar Rome hebben wij eerst 6 dagen bij Rome gestaan, toen zijn we naar een camping net boven Florence gegaan vecchio ponte. Daar hebben we 3 dagen gestaan, hele simpele camping met gratis toegang tot het gemeentelijke zwembad. Wel heel rustig en veel schaduwplekken. Daarna zijn we naar de Franse riviera gegaan waarna we naar mn ouders in Normandie zijn gegaan via de route Napoléon (en ja, die route is lang!). Dat jaar ben ik erachter gekomen dat ik niet zo van rondreizen houdtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Reilain het volgende:
Heb jij ook ervaring met rondreizen door italie? Het simpele van de 2 sites spreekt iig wel meteen aan!
Geen ervaring met een rondreis door Israël. Vind je dat niet een beetje eng, nu het daar ook weer wat onrustig is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Reilain het volgende:
Vandaag een offerte voor Israël binnen gekregen... Iemand ervaring met reizen door Israël?
Of om het in een heel andere hoek te blijven zoekenLeuke campings/verblijfplaatsen rond Rome & Pompei? Willen evt tussen die 2 steden reizen...
De camping waar wij naartoe willen gaan, kan dat niet.. anders hadden wij dat ook gewild. Kan wel op woensdag aankomen, maar dan zijn zo goed als alle caravans niet meer beschikbaar. We zijn gewoon (te) laat met reserveren voor een optimale keus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Ik zag dat t ging over rijden op zwarte zaterdag.... bij ons ook een bewuste keuze om dat zeker niet te gaan doen! Wij gaan op een dinsdag vertrekken, komen op een do terug. Ik zou er ook niet voor kiezen dus, maar goed, wij hebben die luxe. Anderen kunnen soms niet anders vrij krijgen dan hele weken en dan is t meteen een stukje lastiger qua planning natuurlijk...
Gelukkig lukt het elk jaar nog. Maar het is niet altijd even gemakkelijk....quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Geweldig, Ssserpente
Diaan als je zo aan een planning vastzit door allerlei factoren, heb je inderdaad weinig keus, helaas. Ik hoop dat jullie weinig last zullen hebben van zwarte zaterdag.
Bedankt voor deze tip. Die gaan we zeker bekijken. Net als een alternatieve route vanaf Lyon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef pessie het volgende:
Wat betreft zwarte zaterdag. Je zou kunnen overwegen om de westelijke route du soleil te nemen (via Limoges?) ipv de oostelijke (de standaard). Bij de westelijke heb je wel prachtig uitzicht over het viaduc du Millau en mijn ervaring is dat deze veeeeeeeel rustiger is.
Wat betreft Gotthart tunnel: eerste keer door de tunnel gekomen na 20 minuten wachten, 2de keer de pas genomen (echt prachtig) en de derde keer volgens mij 40 minuten gewacht. Viel ons dus heel erg mee maar wij reizen eigenlijk altijd op zondag.
Wij hadden nog gekeken naar een andere camping in het noorden van de Dordogne, moest eigenlijk van zaterdag tot zaterdag maar als je dat niet wilde moest je meer betalen. Ik vind kamperen met een tent juist ideaal omdat je op andere dagen aan kunt komen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Voor dat bedrag zou ik het ook voor lief nemen, hoor, Diaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Dus wél op zwarte zaterdag rijden.
Kun je niet voor even de auto + vouwwagen lenen? Ben je wat mobieler. En het is net wat comfortabeler dan een tent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. We willen dit jaar voor het eerst kamperen met zijn drieen. Ik ging vroeger met mijn gezin kamperen en N ook wel. Maar we zijn nog nooit samen geweest. We hebben we een tent. Een tent met 2 slaapcabines dus dat is in orde. Verder hebben we helemaal niks.
We willen proberen of we de vouwwagen van mijn ouders kunnen lenen, maar we kunnen zelf met ons boodschappenautootje dat ding niet rijden. Dan kunnen we ook de kampeeruitrusting lenen
We willen het liefst niet te ver weg dan, mijn ouders wonen achter Emmen. Ik kan hun niet vragen of ze naar Zeeland willen rijden. Ik denk nu zelf aan Ameland. We wonen zelf in Zwolle.
Iemand nog ideeën voor campings. Niet al te ver weg rijden, maar toch een leuk plekje?
Ik wil vragen of ze ons brengen, en dan dat we zelf ook met de auto die kant op gaan. Dan hebben we wel een auto ter beschikking.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kun je niet voor even de auto + vouwwagen lenen? Ben je wat mobieler. En het is net wat comfortabeler dan een tent.
Ameland is zeker leuk, maar weet wel dat je niet met je auto het eiland op mag. Idem voor Vlieland en Schier. Op Texel en Terschelling mag je wel met de auto, maar vooral voor Terschelling is dat best prijzig (120 euro retour oid).
In Zeeland zijn genoeg leuke campings, maar ook rond Harderwijk en de randmeren zijn genoeg leuke plekken. Wil je zekerder zijn van lekker weer, dan zou ik wel even afzakken naar het zuiden.
De Molenhof bij Weerselo is leuk en niet ver weg!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. We willen dit jaar voor het eerst kamperen met zijn drieen. Ik ging vroeger met mijn gezin kamperen en N ook wel. Maar we zijn nog nooit samen geweest. We hebben we een tent. Een tent met 2 slaapcabines dus dat is in orde. Verder hebben we helemaal niks.
We willen proberen of we de vouwwagen van mijn ouders kunnen lenen, maar we kunnen zelf met ons boodschappenautootje dat ding niet rijden. Dan kunnen we ook de kampeeruitrusting lenen
We willen het liefst niet te ver weg dan, mijn ouders wonen achter Emmen. Ik kan hun niet vragen of ze naar Zeeland willen rijden. Ik denk nu zelf aan Ameland. We wonen zelf in Zwolle.
Iemand nog ideeën voor campings. Niet al te ver weg rijden, maar toch een leuk plekje?
Dat is een mooie camping. Ik ben daar 20! jaar lang naartoe geweest. Mijn ouders hadden daar een vaste stacaravan. Het is nu wek helemaal anders als destijds.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
De Molenhof bij Weerselo is leuk en niet ver weg!
http://www.demolenhof.nl/nl-NL/home.htm
Dat zeker weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Ja, weet ik Diaan. Hoewel echt er nu 28 graden is
's Avonds kan het er nog behoorlijk afkoelen, maar het is er vast beter dan hier!
Jammer dat ze niet meegaat, maarbwel heerlijk dat jullie zo snel gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef miss_sly het volgende:
En door de lange twijfel of mijn zusje mee zou gaan, uiteindelijk gaat ze niet mee helaas, is het zo kort Van tevoren geboekt, dat we over 3,5 week al vertrekken!
1x overstappen, we vliegen dus vanaf Brusselquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef Fogel het volgende:
Scheelde de ticketsprijs enorm veel? Er gaan ook directe vluchten naar FL, twee keer overstappen is veel van het goede, tenzij je meteen een paar dagen op die stops blijft natuurlijk.
Ah ok, je schreef via Brussel, en dat is voor mij een implicatie dat je daar een tussenstop hebt ipv dat het een vertrekpunt isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
1x overstappen, we vliegen dus vanaf Brussel
Scheelde inderdaad behoorlijk
www.dekleinewolf.nlquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij deden F een luierbroekje aan tijdens de vlucht toen ze nét zindelijk wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Wij vliegen over anderhalve week naar Egypte. Vlucht duurt ongeveer uurtje of 6?
Nu is onze dochter wel zindelijk, op een ongelukje zo nu en dan na. Maar: plassen op een toilet in een vliegtuig is nog niet zo gemakkelijk voor zo'n kleintje, denk ik. Of valt dat wel mee? Ophouden 6 uur lijkt me ook vrij lastig, dus ik dacht erover haar een luier aan te doen tijdens de vlucht. Zou dat wat zijn, of geeft dat een verkeerd signaal?
Meestal wel ja. maar soms is er ook kinderdisco en dat vindt Tess bijvoorbeeld helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:16 schreef becky27 het volgende:
Noortje heeft nog weinig aan de kinderclub (is vaak vanaf 4 jaar toch?) dus ik hecht er nog niet veel waarde aan zeg maar.
Wel even rekening mee houden dat het doortrekken van de wc in het vliegtuig echt een gigantisch kabaal maakt en dat kinderen daar heel erg van kunnen schrikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Dank voor de tips. Ik zal ht inderdaad maar simpel houden. Ze is al een behoorlijke tijd zindelijk, maar zo'n vliegreis is toch weer wat. Maar ik neem gewoon luierbroekjes mee, mag ze kiezen, en uiteraard schone setjes in geval van ongelukjes. Komt goed!
Het zal toch wel spannend voor d'r zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Dank voor de tips. Ik zal ht inderdaad maar simpel houden. Ze is al een behoorlijke tijd zindelijk, maar zo'n vliegreis is toch weer wat. Maar ik neem gewoon luierbroekjes mee, mag ze kiezen, en uiteraard schone setjes in geval van ongelukjes. Komt goed!
Het vervelende is dat je het net moet treffen. Ik heb daar gezeten half juli en het was prachtig, zelfs heet, weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef becky27 het volgende:
haha DML, we waren vorig jaar in de Loire en dat was net te koud. En nat.
Goede! Dus in geval van toilet, mag ze even buiten de deur wachten terwijl ik doortrek!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wel even rekening mee houden dat het doortrekken van de wc in het vliegtuig echt een gigantisch kabaal maakt en dat kinderen daar heel erg van kunnen schrikken.
Vorig jaar was het in de zomervakantie bijna in heel Frankrijk (en Nederland en Belgie) slecht weer. Dat zegt dus niet zoveel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef becky27 het volgende:
haha DML, we waren vorig jaar in de Loire en dat was net te koud. En nat.
klopt, helaas. Daarom willen we nu echt een warme vakantie. Noortje kon echt niet in de tent blijven en wilde om half zes 's ochtends al naar buiten, uuuuren heb ik met haar over de camping rondgestruind in onze regenjassen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:14 schreef Grijs het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in de zomervakantie bijna in heel Frankrijk (en Nederland en Belgie) slecht weer. Dat zegt dus niet zoveel.
Le Plaine van Yelloh misschien? Wij zijn er vorig jaar geweest, kan me alleen als minpunt herinneren dat de vloer van het peuterzwembadje heel ruw was en dat er regelmatig wat voetjes openlagen. Misschien waterschoentjes een idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek een camping in het zuiden van de ardeche.
nee dat zou niet de reden zijn. Amber zou zo ij een klasje kunnen, die kan zich prima 'aanpassen'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef mikoxx het volgende:
Detail... Haha! Was ff benieuwd of t de leeftijd van t zou zijn.
Twee jaar geleden geweest. Leuke camping. Niet heel luxe, kiezelwegen bijvoorbeeld, maar fijn genoeg. Wel een érg klein strandje. Wij gingen nét na de zomer, dus paste precies, maar kan me voorstellen dat het middenin de zomerdrukte veel te krap en vol is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef mikoxx het volgende:
Noord italië een optie mefke? Www.isolino.it
Ik neem aan dat je mij bedoelde en niet mefkequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef mikoxx het volgende:
Noord italië een optie mefke? Www.isolino.it
Nee hoor, ging prima. Ze hebben nu ook een extra zwembadje, wellicht scheelt dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef sproet-je het volgende:
ooohhh, camping le clou, daar waren we twee jaar geleden in het voorseizoen. Het was echt heerlijk daar! Was het nu in het hoogseizoen niet te druk Vivi?
Tsja, ik weet niet ofvhet je misschien iets lijkt maar mijn ouders verhuren huisjes op hun boerderij. Ik wet niet of ik mag linken dus als ik nu ietsk overtreed hoor ik dat wel per pm denk ik.quote:Op zondag 30 december 2012 13:19 schreef Meimeltje het volgende:
Op zich hoeft in de buurt van zee ook niet echt, maar dan wel liefst bij een meer.
Wij zijn vorig jaar naar zuid-Frankrijk geweest. De camping viel heel erg tegen, de mobile home ook...maar als het een leuke camping geweest was had het laatste niet zo tegengevallen denk ik.
Het was echt heel erg gericht op de Fransen, ons kent ons... Vandaar dat we nu het liefst naar iets met animatie voor ook Nederlandse kinderen gaan.
Even opgezocht, maar alleen stacaravans van max 32 m2 kon ik vinden?quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Camping ideal meimel, bij het meer van annecy. Nl animatie
De mensen van Le Clou zijn ook tot 4 januari met vakantie dus dat scheeltquote:Op zondag 30 december 2012 15:07 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk Pessie! Ik denk echter dat zoiets als Le Clou voor de kinderen wat leuker is.
We zitten nu serieus te denken aan Le Clou, maar ik krijg pas in januari te horen of mijn vakantieaanvraag goedgekeurd wordt.
Ben het nu al helemaal zat na 1,5 dag googlen
Dank je. Ze krijgen ook altijd hele positieve reacties van vakantiegangers. Denk ook dat het vanaf een jaar of 6 geschikter is ivm spelen in het bos ed.quote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Gaoxing het volgende:
Wat een leuke plek, pessie. Als mijn schoonzus niet in de Dordogne woonde, zou ik het in overweging nemen.
Leuk, le pech <3quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef CrazyMoon het volgende:
Oeh, Le Clou is leuk! staat nu op nr 2 in ons lijstje, als de plaatsen die wij willen op Le Pech Charmant al vol zijn.
Welk veldje zou je willen? Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:46 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik vond Le pech via camping-frankrijk forum, en grappig dat ik hier dus lees dat het zo leuk is daar!
Zal zo mijn vriend eens bellen of hij al weet wanneer we op vakantie kunnen. Kan ik ze gelijk mailen of de plaatsen nog vrij zijn. Helaas waren de meeste plaatsen op het veldje al vol.
Denk dat de kans heel klein is dat er iemand in dezelfde periode gaat toch?quote:
Op het grote veldje. Alleen B8 en B9 waren nog vrij maar vond die te dicht bij het toiletgebouw.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welk veldje zou je willen? Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?
Oh, dat weet ik niet, wij zaten er net buiten het hoogseizoen, dus weinig puberjongeren. Vrienden van ons zijn er met hun pubermeiden wel geweest, en die meiden hebben ook een hele toffe vakantie gehad, omdat ze ook echt heel veel leuke dingen organiseren voor en met de jeugd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:50 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Denk dat de kans heel klein is dat er iemand in dezelfde periode gaat toch?
Heb trouwens net pas de beoordelen van Le Pech gelezen. Ik las daar wel veel over de puberjongeren die er veel zouden zijn. Bij Le Clou komen zo te lezen meer jongere kinderen?
Ja heel scheelt natuurlijk of je wel of niet in het hoogseizoen gaat. Ik was ook liever buiten het hoogseizoen gegaan, maar helaasquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet, wij zaten er net buiten het hoogseizoen, dus weinig puberjongeren. Vrienden van ons zijn er met hun pubermeiden wel geweest, en die meiden hebben ook een hele toffe vakantie gehad, omdat ze ook echt heel veel leuke dingen organiseren voor en met de jeugd.
Het grote veld ligt wat naar beneden. Wij hadden een stacaravan vlakbij het speeltuintje, en dat vond ik met onze kleine dame van 2 eigenlijk wel zo fijn. Het grote veldje ligt daar toch wat verder vandaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:52 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
Op het grote veldje. Alleen B8 en B9 waren nog vrij maar vond die te dicht bij het toiletgebouw.
Bij B9 lijkt het wel alsof er nog bomen tussen staan maar dan nog is dat wel erg dichtbij..
Mijn kinderen zijn dan 7, 4 en 1 jaar.
Ja, voor ons ook laatste jaar dat het zo kan, hoor, dus ik snap het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja heel scheelt natuurlijk of je wel of niet in het hoogseizoen gaat. Ik was ook liever buiten het hoogseizoen gegaan, maar helaas
We hebben dit jaar wel het 'voordeel' dat Midden-Nl als laatste zomervakantie heeft. Ze hoeven hier pas in september weer naar schoolquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, voor ons ook laatste jaar dat het zo kan, hoor, dus ik snap het.
http://www.camping-le-clou.com/quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:04 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie een link van die supertoffe camping?
Dat kan je wrs wel vergeten, Le Clou was vorig jaar al volgeboekt voor deze zomer..quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef CrazyMoon het volgende:
Oeh, Le Clou is leuk! staat nu op nr 2 in ons lijstje, als de plaatsen die wij willen op Le Pech Charmant al vol zijn.
Ook de mobilhomes?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat kan je wrs wel vergeten, Le Clou was vorig jaar al volgeboekt voor deze zomer..
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef bitterend het volgende:
Bedankt voor de links!
Wij zitten ook aan de grote vakantie te denken...wellicht dat wij in Juni of September gaan..we kunnen niet tegen de hitte en in de auto geen a/c
we kijken trouwens ook naar Luxemburg of oost Frankrijk want niet zo heel ver rijden!
echt!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!
+1quote:
Ik heb hem meteen doorgestuurd naar B met de opmerking dat ik op vakantie wilquote:
Geen leuke augustus aanbieding?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!
Stacaravan!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef bitterend het volgende:
Dus met een uk van 19 maanden? wat is handigst, een stacaravan?
Eigen sanitair is een vereiste
Wij hadden afgelopen zomer een suite met twee kamers in Parijs. Aparte kamer voor de kinderen die niet rechtstreeks op de gang uitkwam (anders had ik ze niet in een aparte kamer laten slapen). Kost een vermogen, maar ideaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:12 schreef Luigi het volgende:
Dat laatste is wel een goede ja. Ik hou er niet zo van gelijk met de uk naar bed te moeten vandaar dat een apart kamertje met bedje wel handig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |