Dank je. Ze krijgen ook altijd hele positieve reacties van vakantiegangers. Denk ook dat het vanaf een jaar of 6 geschikter is ivm spelen in het bos ed.quote:Op zondag 30 december 2012 16:53 schreef Gaoxing het volgende:
Wat een leuke plek, pessie. Als mijn schoonzus niet in de Dordogne woonde, zou ik het in overweging nemen.
Leuk, le pech <3quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef CrazyMoon het volgende:
Oeh, Le Clou is leuk! staat nu op nr 2 in ons lijstje, als de plaatsen die wij willen op Le Pech Charmant al vol zijn.
Welk veldje zou je willen? Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:46 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik vond Le pech via camping-frankrijk forum, en grappig dat ik hier dus lees dat het zo leuk is daar!
Zal zo mijn vriend eens bellen of hij al weet wanneer we op vakantie kunnen. Kan ik ze gelijk mailen of de plaatsen nog vrij zijn. Helaas waren de meeste plaatsen op het veldje al vol.
Denk dat de kans heel klein is dat er iemand in dezelfde periode gaat toch?quote:
Op het grote veldje. Alleen B8 en B9 waren nog vrij maar vond die te dicht bij het toiletgebouw.quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welk veldje zou je willen? Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?
Oh, dat weet ik niet, wij zaten er net buiten het hoogseizoen, dus weinig puberjongeren. Vrienden van ons zijn er met hun pubermeiden wel geweest, en die meiden hebben ook een hele toffe vakantie gehad, omdat ze ook echt heel veel leuke dingen organiseren voor en met de jeugd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:50 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Denk dat de kans heel klein is dat er iemand in dezelfde periode gaat toch?
Heb trouwens net pas de beoordelen van Le Pech gelezen. Ik las daar wel veel over de puberjongeren die er veel zouden zijn. Bij Le Clou komen zo te lezen meer jongere kinderen?
Ja heel scheelt natuurlijk of je wel of niet in het hoogseizoen gaat. Ik was ook liever buiten het hoogseizoen gegaan, maar helaasquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik niet, wij zaten er net buiten het hoogseizoen, dus weinig puberjongeren. Vrienden van ons zijn er met hun pubermeiden wel geweest, en die meiden hebben ook een hele toffe vakantie gehad, omdat ze ook echt heel veel leuke dingen organiseren voor en met de jeugd.
Het grote veld ligt wat naar beneden. Wij hadden een stacaravan vlakbij het speeltuintje, en dat vond ik met onze kleine dame van 2 eigenlijk wel zo fijn. Het grote veldje ligt daar toch wat verder vandaan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:52 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
Op het grote veldje. Alleen B8 en B9 waren nog vrij maar vond die te dicht bij het toiletgebouw.
Bij B9 lijkt het wel alsof er nog bomen tussen staan maar dan nog is dat wel erg dichtbij..
Mijn kinderen zijn dan 7, 4 en 1 jaar.
Ja, voor ons ook laatste jaar dat het zo kan, hoor, dus ik snap het.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:59 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja heel scheelt natuurlijk of je wel of niet in het hoogseizoen gaat. Ik was ook liever buiten het hoogseizoen gegaan, maar helaas
We hebben dit jaar wel het 'voordeel' dat Midden-Nl als laatste zomervakantie heeft. Ze hoeven hier pas in september weer naar schoolquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, voor ons ook laatste jaar dat het zo kan, hoor, dus ik snap het.
http://www.camping-le-clou.com/quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:04 schreef bitterend het volgende:
Hebben jullie een link van die supertoffe camping?
Dat kan je wrs wel vergeten, Le Clou was vorig jaar al volgeboekt voor deze zomer..quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef CrazyMoon het volgende:
Oeh, Le Clou is leuk! staat nu op nr 2 in ons lijstje, als de plaatsen die wij willen op Le Pech Charmant al vol zijn.
Ook de mobilhomes?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat kan je wrs wel vergeten, Le Clou was vorig jaar al volgeboekt voor deze zomer..
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef bitterend het volgende:
Bedankt voor de links!
Wij zitten ook aan de grote vakantie te denken...wellicht dat wij in Juni of September gaan..we kunnen niet tegen de hitte en in de auto geen a/c
we kijken trouwens ook naar Luxemburg of oost Frankrijk want niet zo heel ver rijden!
echt!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!
+1quote:
Ik heb hem meteen doorgestuurd naar B met de opmerking dat ik op vakantie wilquote:
Geen leuke augustus aanbieding?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!
Stacaravan!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef bitterend het volgende:
Dus met een uk van 19 maanden? wat is handigst, een stacaravan?
Eigen sanitair is een vereiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |