Dat kan je wrs wel vergeten, Le Clou was vorig jaar al volgeboekt voor deze zomer..quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:38 schreef CrazyMoon het volgende:
Oeh, Le Clou is leuk! staat nu op nr 2 in ons lijstje, als de plaatsen die wij willen op Le Pech Charmant al vol zijn.
Ook de mobilhomes?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat kan je wrs wel vergeten, Le Clou was vorig jaar al volgeboekt voor deze zomer..
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:23 schreef bitterend het volgende:
Bedankt voor de links!
Wij zitten ook aan de grote vakantie te denken...wellicht dat wij in Juni of September gaan..we kunnen niet tegen de hitte en in de auto geen a/c
we kijken trouwens ook naar Luxemburg of oost Frankrijk want niet zo heel ver rijden!
echt!!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!
+1quote:
Ik heb hem meteen doorgestuurd naar B met de opmerking dat ik op vakantie wilquote:
Geen leuke augustus aanbieding?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail van Le Pech en ze hebben een leuke aanbieding van half april tot 1 juni!
Stacaravan!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:56 schreef bitterend het volgende:
Dus met een uk van 19 maanden? wat is handigst, een stacaravan?
Eigen sanitair is een vereiste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |