Kun je niet voor even de auto + vouwwagen lenen? Ben je wat mobieler. En het is net wat comfortabeler dan een tent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. We willen dit jaar voor het eerst kamperen met zijn drieen. Ik ging vroeger met mijn gezin kamperen en N ook wel. Maar we zijn nog nooit samen geweest. We hebben we een tent. Een tent met 2 slaapcabines dus dat is in orde. Verder hebben we helemaal niks.
We willen proberen of we de vouwwagen van mijn ouders kunnen lenen, maar we kunnen zelf met ons boodschappenautootje dat ding niet rijden. Dan kunnen we ook de kampeeruitrusting lenen
We willen het liefst niet te ver weg dan, mijn ouders wonen achter Emmen. Ik kan hun niet vragen of ze naar Zeeland willen rijden. Ik denk nu zelf aan Ameland. We wonen zelf in Zwolle.
Iemand nog ideeën voor campings. Niet al te ver weg rijden, maar toch een leuk plekje?
Ik wil vragen of ze ons brengen, en dan dat we zelf ook met de auto die kant op gaan. Dan hebben we wel een auto ter beschikking.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kun je niet voor even de auto + vouwwagen lenen? Ben je wat mobieler. En het is net wat comfortabeler dan een tent.
Ameland is zeker leuk, maar weet wel dat je niet met je auto het eiland op mag. Idem voor Vlieland en Schier. Op Texel en Terschelling mag je wel met de auto, maar vooral voor Terschelling is dat best prijzig (120 euro retour oid).
In Zeeland zijn genoeg leuke campings, maar ook rond Harderwijk en de randmeren zijn genoeg leuke plekken. Wil je zekerder zijn van lekker weer, dan zou ik wel even afzakken naar het zuiden.
De Molenhof bij Weerselo is leuk en niet ver weg!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer. We willen dit jaar voor het eerst kamperen met zijn drieen. Ik ging vroeger met mijn gezin kamperen en N ook wel. Maar we zijn nog nooit samen geweest. We hebben we een tent. Een tent met 2 slaapcabines dus dat is in orde. Verder hebben we helemaal niks.
We willen proberen of we de vouwwagen van mijn ouders kunnen lenen, maar we kunnen zelf met ons boodschappenautootje dat ding niet rijden. Dan kunnen we ook de kampeeruitrusting lenen
We willen het liefst niet te ver weg dan, mijn ouders wonen achter Emmen. Ik kan hun niet vragen of ze naar Zeeland willen rijden. Ik denk nu zelf aan Ameland. We wonen zelf in Zwolle.
Iemand nog ideeën voor campings. Niet al te ver weg rijden, maar toch een leuk plekje?
Dat is een mooie camping. Ik ben daar 20! jaar lang naartoe geweest. Mijn ouders hadden daar een vaste stacaravan. Het is nu wek helemaal anders als destijds.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
De Molenhof bij Weerselo is leuk en niet ver weg!
http://www.demolenhof.nl/nl-NL/home.htm
Dat zeker weten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Ja, weet ik Diaan. Hoewel echt er nu 28 graden is
's Avonds kan het er nog behoorlijk afkoelen, maar het is er vast beter dan hier!
Jammer dat ze niet meegaat, maarbwel heerlijk dat jullie zo snel gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:05 schreef miss_sly het volgende:
En door de lange twijfel of mijn zusje mee zou gaan, uiteindelijk gaat ze niet mee helaas, is het zo kort Van tevoren geboekt, dat we over 3,5 week al vertrekken!
1x overstappen, we vliegen dus vanaf Brusselquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:37 schreef Fogel het volgende:
Scheelde de ticketsprijs enorm veel? Er gaan ook directe vluchten naar FL, twee keer overstappen is veel van het goede, tenzij je meteen een paar dagen op die stops blijft natuurlijk.
Ah ok, je schreef via Brussel, en dat is voor mij een implicatie dat je daar een tussenstop hebt ipv dat het een vertrekpunt isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
1x overstappen, we vliegen dus vanaf Brussel
Scheelde inderdaad behoorlijk
www.dekleinewolf.nlquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:01 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij deden F een luierbroekje aan tijdens de vlucht toen ze nét zindelijk wasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Wij vliegen over anderhalve week naar Egypte. Vlucht duurt ongeveer uurtje of 6?
Nu is onze dochter wel zindelijk, op een ongelukje zo nu en dan na. Maar: plassen op een toilet in een vliegtuig is nog niet zo gemakkelijk voor zo'n kleintje, denk ik. Of valt dat wel mee? Ophouden 6 uur lijkt me ook vrij lastig, dus ik dacht erover haar een luier aan te doen tijdens de vlucht. Zou dat wat zijn, of geeft dat een verkeerd signaal?
Meestal wel ja. maar soms is er ook kinderdisco en dat vindt Tess bijvoorbeeld helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:16 schreef becky27 het volgende:
Noortje heeft nog weinig aan de kinderclub (is vaak vanaf 4 jaar toch?) dus ik hecht er nog niet veel waarde aan zeg maar.
Wel even rekening mee houden dat het doortrekken van de wc in het vliegtuig echt een gigantisch kabaal maakt en dat kinderen daar heel erg van kunnen schrikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Dank voor de tips. Ik zal ht inderdaad maar simpel houden. Ze is al een behoorlijke tijd zindelijk, maar zo'n vliegreis is toch weer wat. Maar ik neem gewoon luierbroekjes mee, mag ze kiezen, en uiteraard schone setjes in geval van ongelukjes. Komt goed!
Het zal toch wel spannend voor d'r zijn!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Dank voor de tips. Ik zal ht inderdaad maar simpel houden. Ze is al een behoorlijke tijd zindelijk, maar zo'n vliegreis is toch weer wat. Maar ik neem gewoon luierbroekjes mee, mag ze kiezen, en uiteraard schone setjes in geval van ongelukjes. Komt goed!
Het vervelende is dat je het net moet treffen. Ik heb daar gezeten half juli en het was prachtig, zelfs heet, weer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef becky27 het volgende:
haha DML, we waren vorig jaar in de Loire en dat was net te koud. En nat.
Goede! Dus in geval van toilet, mag ze even buiten de deur wachten terwijl ik doortrek!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:18 schreef octopussy het volgende:
[..]
Wel even rekening mee houden dat het doortrekken van de wc in het vliegtuig echt een gigantisch kabaal maakt en dat kinderen daar heel erg van kunnen schrikken.
Vorig jaar was het in de zomervakantie bijna in heel Frankrijk (en Nederland en Belgie) slecht weer. Dat zegt dus niet zoveel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef becky27 het volgende:
haha DML, we waren vorig jaar in de Loire en dat was net te koud. En nat.
klopt, helaas. Daarom willen we nu echt een warme vakantie. Noortje kon echt niet in de tent blijven en wilde om half zes 's ochtends al naar buiten, uuuuren heb ik met haar over de camping rondgestruind in onze regenjassen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:14 schreef Grijs het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in de zomervakantie bijna in heel Frankrijk (en Nederland en Belgie) slecht weer. Dat zegt dus niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |