abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108564962
Het is maar net wat je zelf wil.
Ik wilde dit jaar wel een iets grotere camping dan het bungalowparkje waar we vorig jaar zaten (In Italië). Er was gewoon voor kinderen niets te doen en er waren ook weinig jonge kinderen.
Een megagrote camping hoeft voor mij niet, volgens mij hebben we nu wel iets er tussenin (Zuid-Frankrijk).
Ow en wij blijven echt niet alleen maar op een camping :D We gaan juist met de auto zodat we overal naartoe kunnen. Er zullen ook wel een paar camping/stranddagjes bij zitten.
http://www.salisses.com/fr/index.html
pi_108566237
Wij gaan naar een niet te grote, en zeker niet luxe, camping in een omgeving waar hele leuke culturele en historische uitstapjes te maken zijn. De camping is een natuurcamping, heeft een zwembad en klein speeltuintje, dieren en dat was ht. Beetje animatie, maar niet te veel en een heeeel goed restaurant!

Ik vind persoonlijk die hele grote, luxe campings niet zo fijn. Nu nog niet in ieder geval. Wie weet als ze groter is, maar de komende jaren gaat mijn voorkeur toch wel uit naar kleiner.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:33:24 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_108566464
Het is ook erg kindafhankelijk. Voor Twan is zo'n kleine camping met weinig mogelijkheden echt niet leuk. Hij vermaakt zich niet zo snel. Aard van het beestje/kindje. Er moeten ook Nederlanders zijn...met buitenlandse kindjes gaat het ook niet zo goed.m
Make love, not war ☮
pi_108973683
Op dit moment loopt er in FHF (Fokkers helpen Fokkers) een topic ( [bijdrage]vakantie met kinderen ) waarin mensen met kinderen zich aan kunnen melden voor een bijdrage voor de vakantie, als een vakantie er op dit moment financieel niet inzit.
Misschien dat er in OUD nog mensen rondlopen waarvoor dat topic is gemaakt, maar zelf eigenlijk niet buiten OUD komen. Misschien handig om daar eens te kijken als het je aangaat (je hoeft niet met naam en toenaam op het forum te komen, als je dat niet wilt)
pi_115428921
Ik zoek een camping in het zuiden van de ardeche.

We hadden een aantal opties maar zoover is een bitch in dit geval ;)

Ik heb een geweldige camping gevonden maar we willen van 1 t/m 15 september en ze zijn ook maar tot de 15e geopend dus ik vraag me af of daar nog wat aan is en niet alles op slot wordt gegooid.

Dus iemand nog tips voor een niet al te grote camping in de ardeche. Zwembad en speeltuintje een must. Aan een riviertje zou een pré zijn.
We gaan met de tent dus de enige eis daar is dat de plaatsen vlak zijn.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115465195
DML, perse in het zuiden? Ik ken een leuke in het noorden, in Privas: camping Ardeche. In het zuiden is er ook een leuke camping in Voyeuse, ben ik met mijn ouders nog eens ooit geweest en we zijn er een aantal jaren terug nog eens gaan kijken. In het zuiden hebben wij ook wel in Vallon zelf en in Ruoms gezeten, maar dat zijn echt grote campings. Die in Privas is zeker dan nog open en heeft ook een eventueel te overdekken zwembad. Lekker dicht bij de snelweg (20 minuutjes), speeltuintje, luchtkussen, mooi peuterzwembad.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 17:02:53 #207
5428 crew  miss_sly
pi_115467297
Specifieke reden waarom je per se in de Ardèche wil zitten?
pi_115468700
Omdat het weer daar in september nog goed is, precies goed qua kilometers rijden en er is genoeg wat ik graag wil zien daar.
The way you rock'n'roll
pi_115470389
dml het is joyeuse ipv voyeuse, sorry!
pi_115472556
Welke campings waren dat in ruoms en vallon Mef?
Die in privas is te noordelijk en joyeuse ga ik nu googlen
The way you rock'n'roll
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:22:06 #211
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_115472613
Noord italië een optie mefke? Www.isolino.it
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 19:45:41 #212
5428 crew  miss_sly
pi_115473469
Aah, ok, ik ken Ardèche niet. Wij gaan naar de Dordogne en daar is het ook nog prima weer dan, vandaar.
pi_115473594
Gaan jullie weer naar la peche? Wij kennen beiden die omgeving al helaas
The way you rock'n'roll
pi_115474472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek een camping in het zuiden van de ardeche.

Le Plaine van Yelloh misschien? Wij zijn er vorig jaar geweest, kan me alleen als minpunt herinneren dat de vloer van het peuterzwembadje heel ruw was en dat er regelmatig wat voetjes openlagen. Misschien waterschoentjes een idee.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_115474585
dml die in vallon is international en die in ruoms was officieel sampzon zie ik nu, soleil viverais. Beide pal aan de rivier. En in ruoms is ook nog la bastide, ook leuk en niet heel groot. Ranc devain, ook daar in de buurt was ook leuk, maar ligt wat afgelegen en is heel groot.
Joyeuse gaat al richting de cevennen, mooie uitvalsbasis. Net boven ruoms ligt ook nog villeneuve de berg, met grote maar complete camping le pommier.
Wat ook een leuke streek is, is de monding van de ardeche. Dan zit je bij pont st esprit. De camping waar wij toen stonden bestaat helaas niet meer. Maar ik geloof dat diaan en be daar ergens in de buurt een mooie camping weten.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 20:12:18 #216
5428 crew  miss_sly
pi_115474687
Wij gaa weer naar Le pech, we vonden het er heerlijk en de zoektocht naar iets anders vond ik echt lastig. Inderdaad is zoover dan niet altijd handig. Ik denk dat we dit keer ook meer gaan om lekker op de camping te hangen en niet iedere dag erop uit gaan, zoals vorig jaar.

Wij kennen de omgeving dus nog niet erg goed, dus er is voor ons nog wel voldoende te ontdekken denk ik.
pi_115474835
wintersport met de meiden lijkt me onwijs leuk.. wie weet ooit..

mijn ouders zijn volgend jaar 40 jaar gegrouwed en dan gaan we weer met z'n alleen op vakantie. Het idee is om naar Tenerife te gaan.. Iemand een tip voor een leuk hotel voor een dan 2-jarige, 4-jarige en 7,5-jarige?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_115475059
Le pommier heeft veel hoogteverschil las ik en viel daarom af. Zwembad ligt halverwege dacht ik? Is ook behoorlijk groot. Pessie gaat er wel naar toe in dezelfde periode :D

Je genoemde campings ga ik bekijken mefke, bedankt!
Waar be zat vind ik net iets te westelijk om te bezoeken wat ik wil.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 12-08-2012 20:30:51 ]
The way you rock'n'roll
pi_115475089
Yelloh is niet het soort camping wat wij voor ogen hebben denk ik.
The way you rock'n'roll
pi_115476363
dml wat wil je nog bekijken dan? La bastide en international zikn kleiner dan de andere campings daar. En le pommier ligt tegen een helling ja, dus dat is niet handig.

Vicky wij zijn op tenerife naar best tenerife in playa de america geweest. Leuk hotel, netjes en lekker eten. Je moet wel door het jaren zeventig vergulde exterieur heen kijken. Binnen is het prima!
pi_115476760
Je noemt er toch een aantal? Die ben ik nu aan het bekijken maar niet alle sites doen het op de ipad.
The way you rock'n'roll
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:21:00 #222
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_115477868
Vicky, mag ik vragen wat de reden voor jullie is om nu nog niet te gaan wintersporten met de meiden?
pi_115478127
Ik kan niet meer op de latten staan.. Kijn knieen zijn naar de knoppen en M heeft een langdurige hernia..
Oh en ik heb ff geen centjes meer na 2,5 vakanties :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:27:15 #224
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_115478226
Detail... Haha! Was ff benieuwd of t de leeftijd van t zou zijn.
pi_115478286
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef mikoxx het volgende:
Detail... Haha! Was ff benieuwd of t de leeftijd van t zou zijn.
nee dat zou niet de reden zijn. Amber zou zo ij een klasje kunnen, die kan zich prima 'aanpassen'.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')