Le Plaine van Yelloh misschien? Wij zijn er vorig jaar geweest, kan me alleen als minpunt herinneren dat de vloer van het peuterzwembadje heel ruw was en dat er regelmatig wat voetjes openlagen. Misschien waterschoentjes een idee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek een camping in het zuiden van de ardeche.
nee dat zou niet de reden zijn. Amber zou zo ij een klasje kunnen, die kan zich prima 'aanpassen'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:27 schreef mikoxx het volgende:
Detail... Haha! Was ff benieuwd of t de leeftijd van t zou zijn.
Twee jaar geleden geweest. Leuke camping. Niet heel luxe, kiezelwegen bijvoorbeeld, maar fijn genoeg. Wel een érg klein strandje. Wij gingen nét na de zomer, dus paste precies, maar kan me voorstellen dat het middenin de zomerdrukte veel te krap en vol is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef mikoxx het volgende:
Noord italië een optie mefke? Www.isolino.it
Ik neem aan dat je mij bedoelde en niet mefkequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:22 schreef mikoxx het volgende:
Noord italië een optie mefke? Www.isolino.it
Nee hoor, ging prima. Ze hebben nu ook een extra zwembadje, wellicht scheelt dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:16 schreef sproet-je het volgende:
ooohhh, camping le clou, daar waren we twee jaar geleden in het voorseizoen. Het was echt heerlijk daar! Was het nu in het hoogseizoen niet te druk Vivi?
Tsja, ik weet niet ofvhet je misschien iets lijkt maar mijn ouders verhuren huisjes op hun boerderij. Ik wet niet of ik mag linken dus als ik nu ietsk overtreed hoor ik dat wel per pm denk ik.quote:Op zondag 30 december 2012 13:19 schreef Meimeltje het volgende:
Op zich hoeft in de buurt van zee ook niet echt, maar dan wel liefst bij een meer.
Wij zijn vorig jaar naar zuid-Frankrijk geweest. De camping viel heel erg tegen, de mobile home ook...maar als het een leuke camping geweest was had het laatste niet zo tegengevallen denk ik.
Het was echt heel erg gericht op de Fransen, ons kent ons... Vandaar dat we nu het liefst naar iets met animatie voor ook Nederlandse kinderen gaan.
Even opgezocht, maar alleen stacaravans van max 32 m2 kon ik vinden?quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Camping ideal meimel, bij het meer van annecy. Nl animatie
De mensen van Le Clou zijn ook tot 4 januari met vakantie dus dat scheeltquote:Op zondag 30 december 2012 15:07 schreef Meimeltje het volgende:
Leuk Pessie! Ik denk echter dat zoiets als Le Clou voor de kinderen wat leuker is.
We zitten nu serieus te denken aan Le Clou, maar ik krijg pas in januari te horen of mijn vakantieaanvraag goedgekeurd wordt.
Ben het nu al helemaal zat na 1,5 dag googlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |