Leuk! Gewoon even googlen dan! Ik heb geen idee van de prijzen voor een week huisje/caravan in Nl en het ligt er gewoon aan wat je wilt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, in Nederland. Voor het eerst samen met de kinders op vakantie zou het dan worden.
Ik heb Peace overtuigdquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zwarte zaterdag moet je toch al als een verloren dag beschouwen, dus in feite gaat het dan alleen om het feit dat de andere caravan duurder is. Succes met jullie keuze!
Dat zou ik er hier met geen mogelijkheid doorkrijgen. Nils vraagt zich elk jaar opnieuw af hoe 'verstandige mensen het in hemelsnaam in hun hoofd krijgen om op zwarte zaterdag in de auto te zitten.'quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Peace overtuigdDe reserveringsaanvraag voor deze camping is verzonden!! Jippie! Nu hopen dat het een ook definitieve reservering wordt.
ja de prijzen liggen zo'n beetje tussen de 680 en 1000 euro voor een week in een 4-persoonscottage.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Meimeltje het volgende:
Jij weet dus wel wat een week kost BJ?Welke CP gaan jullie?
Ik kreeg ook korting voor het weekendje Landal. Het is gratis dankzij een pluim die ik gekregen heb van het werk, altijd leuk!
Haha, graag! Ik vrees dat je over dat 'kleine stuk van drie uur' wel eens een hele dag zou kunnen doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Meimel, wat een mooie camping ook zeg!!![]()
@Sserpente, dat vraagt Peace zich ook elk jaar af hoor. Maar we gaan op vrijdag rijden, het grootste stuk. Zaterdag nog een klein stuk van ong. 3 uur en als het kan dan "buitenom/binnendoor". Ik wil zo graag naar deze camping.... Peace is maar overstag gegaan.![]()
We hebben er ook wel over nagedacht, en of het een verstandige beslissing is... dat laat ik je weten.![]()
Wij zijn de laatste keer over de Gotthardpass gereden om de file te ontwijken. Ideaal, geen hond op de weg en een schitterende omgeving.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:05 schreef Estrys het volgende:
Volgens mij zijn er inmiddels drie zwarte zaterdagen achter elkaar. Wij rijden ook op een zwarte en dat doen we eigenlijk al jaren, maar gelukkig hoeven wij niet naar Frankrijk. Maar ja de Gottard is ook niet om blij van te worden op een zaterdag in juli of augustus.
Ziet er super relaxed uit Diaan!
Wij hebben ons ook voorgenomen om dat nooit te gaan doen. Zelfs niet straks als we aan de schoolvakanties gebonden zijn. Dan zou ik nog liever een paar dagen teveel betalen en later arriveren; dan maar een paar dagen teveel betaald en wel relaxt rijden!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat zou ik er hier met geen mogelijkheid doorkrijgen. Nils vraagt zich elk jaar opnieuw af hoe 'verstandige mensen het in hemelsnaam in hun hoofd krijgen om op zwarte zaterdag in de auto te zitten.'
En ik moet 'm wel een beetje gelijk geven, eerlijk gezegd.
Hoewel ik natuurlijk niet wil insinueren dat je onverstandig bent.
Dat is dan maar zo. Stellen we ons op in. Voorwaarde van Peace was wel: genoeg eten en drinken mee!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, graag! Ik vrees dat je over dat 'kleine stuk van drie uur' wel eens een hele dag zou kunnen doen.Succes, optimist!
Heb vandaag de zwangerschapsbox opgehaald bij Etos en daar ook korting op CP in folder. Je hoeft geen code in te tikken maar gewoon naar www.centerparcs.nl/zwangerbox te gaan. Krijg je 40% korting voor midweek en 35% op weekend. Zit nu te kijken naar weekend in Duitsland Nordseeküste voor een weekend. Wel een huisje voor 2 personen, kamer waar kindje dan ook moet slapen in babybedje en heb babystoel. Ik ben 188 euro kwijt voor half mei (geen annuleringsverzekering. Valt mee.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja de prijzen liggen zo'n beetje tussen de 680 en 1000 euro voor een week in een 4-persoonscottage.
En online zijn vaak nog veel kortingscodes, ik weet niet of die van Felicitas voor iedereen te gebruiken is. (CP2190 is dat).
Wij gaan naar Center Parcs Bispinger Heide, in Duitsland dus, ligt ergens tussen Hamburg en Berlijn en is voor ons zo'n 3,5 uur rijden...
Nou ik kan me een vakantie voor de geest halen met een aftandse peugeot 106 zonder airco met 30 graden buitentemperatuur in een file naar boven en zover je kijken kon auto's met caravans op die pasquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wij zijn de laatste keer over de Gotthardpass gereden om de file te ontwijken. Ideaal, geen hond op de weg en een schitterende omgeving.Leek wel een maanlandschap.
Leuk, daar gaan wij ook heen! Wanneer gaan jullie? Wij de eerste week van juliquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
Wij gaan naar Center Parcs Bispinger Heide, in Duitsland dus, ligt ergens tussen Hamburg en Berlijn en is voor ons zo'n 3,5 uur rijden...
Zo rijden wij bijna altijd de pas ipv de tunnel om de file te vermijdenquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Wij zijn de laatste keer over de Gotthardpass gereden om de file te ontwijken. Ideaal, geen hond op de weg en een schitterende omgeving.Leek wel een maanlandschap.
oo dan gaan wij ervoor; van de 18 t/m de 25ste juniquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:26 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Leuk, daar gaan wij ook heen! Wanneer gaan jullie? Wij de eerste week van juli
Wij dus als jullie een weekje terug zijn, grappig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo dan gaan wij ervoor; van de 18 t/m de 25ste juniweet je al welk huisje jullie hebben?
Hochkrimml. Bij Gerlos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef mikoxx het volgende:
Ssserpente, waar is dat? Wij willen vlg jaar voor t eerst gaan met de jongens, dat ziet er wel supertof uit zeg!!
544; naast de speeltuin; 5 min van de market dome en 5 min van de parkeerplaats. en achterste huisje; dus geen inkijk van buren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wij dus als jullie een weekje terug zijn, grappig!
Wij zitten in huisje 170, tegenover de kinderboerderij en op kruipafstand van de Market Dome
Jullie?
Geweldig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:52 schreef pessie het volgende:
Oeh onze camping![]()
Parco del Lago
Is dus op relatief korte afstand van Rome. Met ov Rome in, voor 6 euro koop je een dagkaart bij de camping en dan kun je vanaf het treinstation in het dorp naar Rome reizen, in Rome al het ov nemen en ook weer terug.
Misschien niet zo luxe als dat anderen misschien gewend zijn maar wij vonden het absoluut heeeeeerlijk afgelopen jaar. Het water van het Bracciano meer is 's middags opgewarmd tot een graad of 29/30C. We zijn er trouwens 3 keer geweest en ik sluit niet uit dat we ooit, als Nathan groter is, nog een keer gaan.
In Noord Italie aan het Caldonazzo meer punta indiani. Het is alweer 5.5 jaar geleden dat we hier waren en helaas hebben wij het toen niet zo getroffen met het weer. Mijn schoonouders waren er een jaar eerder en hadden toen 30+ graden en dus warm water in het meer. In tegenstelling tot het Gardameer (wat 50km verderop ligt) is dit meer wel warm (normaal gesproken).quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef Reilain het volgende:
Ik ga kijken..
Pessie meer tips rond italie zijn harstikke welkom!!
Het eerste jaar Rome hebben wij eerst 6 dagen bij Rome gestaan, toen zijn we naar een camping net boven Florence gegaan vecchio ponte. Daar hebben we 3 dagen gestaan, hele simpele camping met gratis toegang tot het gemeentelijke zwembad. Wel heel rustig en veel schaduwplekken. Daarna zijn we naar de Franse riviera gegaan waarna we naar mn ouders in Normandie zijn gegaan via de route Napoléon (en ja, die route is lang!). Dat jaar ben ik erachter gekomen dat ik niet zo van rondreizen houdtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Reilain het volgende:
Heb jij ook ervaring met rondreizen door italie? Het simpele van de 2 sites spreekt iig wel meteen aan!
Geen ervaring met een rondreis door Israël. Vind je dat niet een beetje eng, nu het daar ook weer wat onrustig is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Reilain het volgende:
Vandaag een offerte voor Israël binnen gekregen... Iemand ervaring met reizen door Israël?
Of om het in een heel andere hoek te blijven zoekenLeuke campings/verblijfplaatsen rond Rome & Pompei? Willen evt tussen die 2 steden reizen...
De camping waar wij naartoe willen gaan, kan dat niet.. anders hadden wij dat ook gewild. Kan wel op woensdag aankomen, maar dan zijn zo goed als alle caravans niet meer beschikbaar. We zijn gewoon (te) laat met reserveren voor een optimale keus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Ik zag dat t ging over rijden op zwarte zaterdag.... bij ons ook een bewuste keuze om dat zeker niet te gaan doen! Wij gaan op een dinsdag vertrekken, komen op een do terug. Ik zou er ook niet voor kiezen dus, maar goed, wij hebben die luxe. Anderen kunnen soms niet anders vrij krijgen dan hele weken en dan is t meteen een stukje lastiger qua planning natuurlijk...
Gelukkig lukt het elk jaar nog. Maar het is niet altijd even gemakkelijk....quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Geweldig, Ssserpente
Diaan als je zo aan een planning vastzit door allerlei factoren, heb je inderdaad weinig keus, helaas. Ik hoop dat jullie weinig last zullen hebben van zwarte zaterdag.
Bedankt voor deze tip. Die gaan we zeker bekijken. Net als een alternatieve route vanaf Lyon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef pessie het volgende:
Wat betreft zwarte zaterdag. Je zou kunnen overwegen om de westelijke route du soleil te nemen (via Limoges?) ipv de oostelijke (de standaard). Bij de westelijke heb je wel prachtig uitzicht over het viaduc du Millau en mijn ervaring is dat deze veeeeeeeel rustiger is.
Wat betreft Gotthart tunnel: eerste keer door de tunnel gekomen na 20 minuten wachten, 2de keer de pas genomen (echt prachtig) en de derde keer volgens mij 40 minuten gewacht. Viel ons dus heel erg mee maar wij reizen eigenlijk altijd op zondag.
Wij hadden nog gekeken naar een andere camping in het noorden van de Dordogne, moest eigenlijk van zaterdag tot zaterdag maar als je dat niet wilde moest je meer betalen. Ik vind kamperen met een tent juist ideaal omdat je op andere dagen aan kunt komen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Voor dat bedrag zou ik het ook voor lief nemen, hoor, Diaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Dus wél op zwarte zaterdag rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |