Wij dus als jullie een weekje terug zijn, grappig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo dan gaan wij ervoor; van de 18 t/m de 25ste juniweet je al welk huisje jullie hebben?
Hochkrimml. Bij Gerlos.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:36 schreef mikoxx het volgende:
Ssserpente, waar is dat? Wij willen vlg jaar voor t eerst gaan met de jongens, dat ziet er wel supertof uit zeg!!
544; naast de speeltuin; 5 min van de market dome en 5 min van de parkeerplaats. en achterste huisje; dus geen inkijk van buren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Wij dus als jullie een weekje terug zijn, grappig!
Wij zitten in huisje 170, tegenover de kinderboerderij en op kruipafstand van de Market Dome
Jullie?
Geweldig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:52 schreef pessie het volgende:
Oeh onze camping![]()
Parco del Lago
Is dus op relatief korte afstand van Rome. Met ov Rome in, voor 6 euro koop je een dagkaart bij de camping en dan kun je vanaf het treinstation in het dorp naar Rome reizen, in Rome al het ov nemen en ook weer terug.
Misschien niet zo luxe als dat anderen misschien gewend zijn maar wij vonden het absoluut heeeeeerlijk afgelopen jaar. Het water van het Bracciano meer is 's middags opgewarmd tot een graad of 29/30C. We zijn er trouwens 3 keer geweest en ik sluit niet uit dat we ooit, als Nathan groter is, nog een keer gaan.
In Noord Italie aan het Caldonazzo meer punta indiani. Het is alweer 5.5 jaar geleden dat we hier waren en helaas hebben wij het toen niet zo getroffen met het weer. Mijn schoonouders waren er een jaar eerder en hadden toen 30+ graden en dus warm water in het meer. In tegenstelling tot het Gardameer (wat 50km verderop ligt) is dit meer wel warm (normaal gesproken).quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:45 schreef Reilain het volgende:
Ik ga kijken..
Pessie meer tips rond italie zijn harstikke welkom!!
Het eerste jaar Rome hebben wij eerst 6 dagen bij Rome gestaan, toen zijn we naar een camping net boven Florence gegaan vecchio ponte. Daar hebben we 3 dagen gestaan, hele simpele camping met gratis toegang tot het gemeentelijke zwembad. Wel heel rustig en veel schaduwplekken. Daarna zijn we naar de Franse riviera gegaan waarna we naar mn ouders in Normandie zijn gegaan via de route Napoléon (en ja, die route is lang!). Dat jaar ben ik erachter gekomen dat ik niet zo van rondreizen houdtquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:04 schreef Reilain het volgende:
Heb jij ook ervaring met rondreizen door italie? Het simpele van de 2 sites spreekt iig wel meteen aan!
Geen ervaring met een rondreis door Israël. Vind je dat niet een beetje eng, nu het daar ook weer wat onrustig is?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef Reilain het volgende:
Vandaag een offerte voor Israël binnen gekregen... Iemand ervaring met reizen door Israël?
Of om het in een heel andere hoek te blijven zoekenLeuke campings/verblijfplaatsen rond Rome & Pompei? Willen evt tussen die 2 steden reizen...
De camping waar wij naartoe willen gaan, kan dat niet.. anders hadden wij dat ook gewild. Kan wel op woensdag aankomen, maar dan zijn zo goed als alle caravans niet meer beschikbaar. We zijn gewoon (te) laat met reserveren voor een optimale keus.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:35 schreef mikoxx het volgende:
Ik zag dat t ging over rijden op zwarte zaterdag.... bij ons ook een bewuste keuze om dat zeker niet te gaan doen! Wij gaan op een dinsdag vertrekken, komen op een do terug. Ik zou er ook niet voor kiezen dus, maar goed, wij hebben die luxe. Anderen kunnen soms niet anders vrij krijgen dan hele weken en dan is t meteen een stukje lastiger qua planning natuurlijk...
Gelukkig lukt het elk jaar nog. Maar het is niet altijd even gemakkelijk....quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Geweldig, Ssserpente
Diaan als je zo aan een planning vastzit door allerlei factoren, heb je inderdaad weinig keus, helaas. Ik hoop dat jullie weinig last zullen hebben van zwarte zaterdag.
Bedankt voor deze tip. Die gaan we zeker bekijken. Net als een alternatieve route vanaf Lyon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:55 schreef pessie het volgende:
Wat betreft zwarte zaterdag. Je zou kunnen overwegen om de westelijke route du soleil te nemen (via Limoges?) ipv de oostelijke (de standaard). Bij de westelijke heb je wel prachtig uitzicht over het viaduc du Millau en mijn ervaring is dat deze veeeeeeeel rustiger is.
Wat betreft Gotthart tunnel: eerste keer door de tunnel gekomen na 20 minuten wachten, 2de keer de pas genomen (echt prachtig) en de derde keer volgens mij 40 minuten gewacht. Viel ons dus heel erg mee maar wij reizen eigenlijk altijd op zondag.
Wij hadden nog gekeken naar een andere camping in het noorden van de Dordogne, moest eigenlijk van zaterdag tot zaterdag maar als je dat niet wilde moest je meer betalen. Ik vind kamperen met een tent juist ideaal omdat je op andere dagen aan kunt komen.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Voor dat bedrag zou ik het ook voor lief nemen, hoor, Diaan.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:43 schreef Ssserpente het volgende:
Dus wél op zwarte zaterdag rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |