Leuk! Gewoon even googlen dan! Ik heb geen idee van de prijzen voor een week huisje/caravan in Nl en het ligt er gewoon aan wat je wilt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, in Nederland. Voor het eerst samen met de kinders op vakantie zou het dan worden.
Ik heb Peace overtuigdquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:11 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zwarte zaterdag moet je toch al als een verloren dag beschouwen, dus in feite gaat het dan alleen om het feit dat de andere caravan duurder is. Succes met jullie keuze!
Dat zou ik er hier met geen mogelijkheid doorkrijgen. Nils vraagt zich elk jaar opnieuw af hoe 'verstandige mensen het in hemelsnaam in hun hoofd krijgen om op zwarte zaterdag in de auto te zitten.'quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb Peace overtuigdDe reserveringsaanvraag voor deze camping is verzonden!! Jippie! Nu hopen dat het een ook definitieve reservering wordt.
ja de prijzen liggen zo'n beetje tussen de 680 en 1000 euro voor een week in een 4-persoonscottage.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Meimeltje het volgende:
Jij weet dus wel wat een week kost BJ?Welke CP gaan jullie?
Ik kreeg ook korting voor het weekendje Landal. Het is gratis dankzij een pluim die ik gekregen heb van het werk, altijd leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |