abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:59:03 #76
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107173828
Ahhhh de cruiseplannen zijn hier zojuist in het water gevallen..
Na wat verder inlezen en zoeken kom er zojuist achter dat ook de kindvriendelijke schepen kinderen die niet zindelijk zijn bij het zwembad weigeren!!!

Over een paar jaar dan maar!

Ik ga dus maar weer even verder lezen voor Schotland, Denemarken en Italie
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107177029
Wauw, jouw camping ziet er ook erg gaaf uit, Be! Ik hou wel van dat niet-gecultiveerde. O+ Goeie om voor volgend jaar in gedachten te houden.

Wat jammer, Reilain. Ergens snap ik het wel, maar het is wel zuur. Alvast op de planning zetten voor volgend jaar dan maar.

Wij hebben dit jaar weer een stacaravan gehuurd. Dit keer in Kroatië: Camping Zaton. Is een erg grote camping in een bos en aan een zandstrand; meer een vakantiedorp, met restaurants, ijssalons,winkeltjes en een supermarkt op de camping zelf. Krijgt erg goede recensies, vooral op het gebied van kindvriendelijkheid.
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 14:10:52 #78
5428 crew  miss_sly
pi_107178589
Kroatie, niet eens aan gedacht om dat als optie mee te nemen! Goeie ^O^

Welke camping zaten jullie vorig jaar nou, in italie toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:16:46 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107178779
Kroatie wil ik ook zo graag weer heen! :Y
Ik denk idd dat we ons vizier daar volgend jaar eens op gaan laten vallen. :Y
  dinsdag 24 januari 2012 @ 14:16:56 #80
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_107178787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben dit jaar weer een stacaravan gehuurd. Dit keer in Kroatië: Camping Zaton. Is een erg grote camping in een bos en aan een zandstrand; meer een vakantiedorp, met restaurants, ijssalons,winkeltjes en een supermarkt op de camping zelf. Krijgt erg goede recensies, vooral op het gebied van kindvriendelijkheid.
Ssserpente, hier ben ik ook geweest met Brabo!! Nog voordat Tirza er was, maar ik zou er zo weer teruggaan! Super daar! Wij hadden toen een apartementje gehuurd daar en zijn er maar een paar dagen geweest (hebben 3,5 week rondgereisd in Kroatie! O+ )
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_107178831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Kroatie, niet eens aan gedacht om dat als optie mee te nemen! Goeie ^O^

Welke camping zaten jullie vorig jaar nou, in italie toch?
Deze. O+ Zo'n fijne camping, zou er graag weer naar terug willen.
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 14:24:14 #82
5428 crew  miss_sly
pi_107179023
Dat Zoover is voor mij echt een vreselijk iets :')
Voor iedere camping of hotel ga ik toch weer lezen wat men erover te zeggen heeft, en er zitten altijd zeikerds tussen. En toch neem ik die negatievelingen dan wel weer mee in mijn overwegingen. Vroeger was het veel gemakkelijker, want dan wist je van niets :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 15:32:40 #83
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_107181403
Ik heb mn zinnen nu gezet op deze camping: http://www.yellohvillage.nl/camping/aloha "probleem" is alleen dat we dan op zwarte zaterdag moeten rijden, het tweede stuk. We willen dag ervoor vertrerkken, overnachten en dan doorrijden. Ik weet dat Peace dit een erg mooie vakantie wil. Nu nog een ja van hem en dan kan ik boeken.

Ik had al eerder naar deze camping gekeken, maar kreeg toen steeds: niet beschikbaar. Nu heb ik zelfs twee mogelijkheden. *O*
Make love, not war ☮
pi_107181759
Ziet er leuk uit Diaan. Wij zijn al een paar keer naar Yelloh campings geweest en zijn er altijd erg tevreden over.

Wij zaten vorig jaar hier net iets zuidelijker, bij Gruissan. Hier:
http://www.camping-soleil-mer.com/pages_nl/visite.php

Ideaal, want niet groot (nog kleine kids), geen nederlands enclave en direct aan het strand. Geen zwembad paradijs of disco ofzo.
Wij hebben een overnachting gedaan bij Clermont Ferrand en dat waren twee goed te behappen stukken rijden.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:08:31 #85
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107182565
Kroatie.. Staat hier ook op de verlanglijst!

Als het goed is krijg ik morgen een offerte voor een kleine rondreis Italie binnen..
Via dezelde organisatie als waarmee we naar Peru zijn geweest. Beviel ons erg goed...
(Riksja)
We'll have love aplenty
You and me
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 16:14:22 #86
5428 crew  miss_sly
pi_107182759
Reilan, als jullie willen rondreizen, waarom doe je dat, zeker in Europa, niet gewoon zelf?
pi_107182788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Dat Zoover is voor mij echt een vreselijk iets :')
Voor iedere camping of hotel ga ik toch weer lezen wat men erover te zeggen heeft, en er zitten altijd zeikerds tussen. En toch neem ik die negatievelingen dan wel weer mee in mijn overwegingen. Vroeger was het veel gemakkelijker, want dan wist je van niets :P
Erg he, dat heb ik ook. Op een gegeven moment lijkt niets meer leuk want overal zijn wel aanmerkingen op :')
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:15:59 #88
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107182806
;) Ben benieuwd wat hun er van maken met de minimale info die ik gaf... en dan ga ik daarna uitzoeken wat t kost als we het zelf doen...
Dit is een organisatie die net even wat andere accomodatie doet dan die standaard...
We'll have love aplenty
You and me
  Moderator dinsdag 24 januari 2012 @ 21:32:59 #89
5428 crew  miss_sly
pi_107196453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 16:15 schreef MaLo het volgende:

[..]

Erg he, dat heb ik ook. Op een gegeven moment lijkt niets meer leuk want overal zijn wel aanmerkingen op :')
Ja, precies dat!
En dan moet ik ook nog een beslissing nemen voor anderen die meegaan, en dan vind ik het helemaal naar als er dan iets niet goed is. Terwijl ik weet dat ze daar echt niet moeilijk over zullen doen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:59:26 #90
114177 Diaan73
pi_107197865
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 15:44 schreef Cathmar het volgende:
Ziet er leuk uit Diaan. Wij zijn al een paar keer naar Yelloh campings geweest en zijn er altijd erg tevreden over.

Wij zaten vorig jaar hier net iets zuidelijker, bij Gruissan. Hier:
http://www.camping-soleil-mer.com/pages_nl/visite.php

Ideaal, want niet groot (nog kleine kids), geen nederlands enclave en direct aan het strand. Geen zwembad paradijs of disco ofzo.
Wij hebben een overnachting gedaan bij Clermont Ferrand en dat waren twee goed te behappen stukken rijden.
Wij zijn hiervoor ook 2 jaar naar een Yelloh camping geweest. Is erg goed bevallen, daarom nu eigenlijk weer een lichte voorkeur voor Yelloh.

Leuke camping, maar zoeken wel een camping met zwembad en Nederlanders. Is voor Twan en dus voor ons ;) het beste.

Miss, ik ben nog vergeten te kijken. Stom... maar de boeken liggen ergens op zolder. Zal straks nog eens kijken als ik naar bed ga. En of ik er gemakkelijk bij kan.
Make love, not war ☮
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:14:35 #91
114177 Diaan73
pi_107209753
Hmm Peace ziet het niet zo zitten om een deel op zwarte zaterdag te gaan rijden... mocht nog niet boeken dus. Een andere caravan kan wel in de door ons gewenste aankomstdag. Maar is èn duurder en een nacht minder. Nu in dubio. Een andere camping die we ook leuk vinden, heeft alleen mogelijkheid voor 9 nachten.

Pfff. -O-
Make love, not war ☮
pi_107209977
Ik wacht rustig af, Diaan. Ik heb nog wel even voor we moeten boeken, we gaan 'pas' 10-11 maart!

Wat jammer van de camping, maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij liever niet op zwarte zaterdag rijdt, zelfs geen klein stuk. Het lijkt me echt vreselijk om in een van die files te staan!
pi_107211248
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, precies dat!
En dan moet ik ook nog een beslissing nemen voor anderen die meegaan, en dan vind ik het helemaal naar als er dan iets niet goed is. Terwijl ik weet dat ze daar echt niet moeilijk over zullen doen.
Ik ben hier thuis ook degene die de vakanties regelt. De druk die dat met zich meebrengt :P
Dit jaar scheelt het dat we op de ene plek al zijn geweest. Wat betreft de camping die wij geboekt hebben, lees ik veel dat de stacaravans hutje-mutje staan, maar dat er ook plekken zijn met meer ruimte. Dus ik hoop maar gewoon dat wij op een goed plekje terechtkomen :').
pi_107211282
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Peace ziet het niet zo zitten om een deel op zwarte zaterdag te gaan rijden... mocht nog niet boeken dus. Een andere caravan kan wel in de door ons gewenste aankomstdag. Maar is èn duurder en een nacht minder. Nu in dubio. Een andere camping die we ook leuk vinden, heeft alleen mogelijkheid voor 9 nachten.

Pfff. -O-
Zwarte zaterdag moet je toch al als een verloren dag beschouwen, dus in feite gaat het dan alleen om het feit dat de andere caravan duurder is :). Succes met jullie keuze!
pi_107218225
Iemand ervaring met een camping ergens op de Veluwe? Huisje of sta caravan, iig geen tent!
pi_107218297
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand ervaring met een camping ergens op de Veluwe? Huisje of sta caravan, iig geen tent!
Moet het persé een camping zijn of mag het ook een bungalowpark zijn? Als het ook een bungalowpark mag zijn, Landal Coldenhove is leuk :). Zijn wij ooit een dagje geweest.
pi_107218377
Ohja dat heb je ook nog :)
Ben toch beetje aan het rondkijken. Misschien dat we er toch even tussenuit kunnen, niet te ver weg.
pi_107221075
Wat een hele leuke camping is, maar niet op de veluwe is camping de kleine wolf.
www.kleinewolf.nl
En op de veluwe, in garderen zit een leuke, hoe heet ie ook alweer...
Ah google is your friend... www.hertshoorn.nl
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_107221294
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat een hele leuke camping is, maar niet op de veluwe is camping de kleine wolf.
www.kleinewolf.nl
En op de veluwe, in garderen zit een leuke, hoe heet ie ook alweer...
Ah google is your friend... www.hertshoorn.nl
Dank je! Ziet er leuk uit. Als we gaan, willen we niet te ver weg. Als het dan echt niet gaat, ben je ook zo weer thuis.
pi_107221810
Wie weet wat een beetje een gangbaar tarief is voor een week in een huisje/stacaravan? Ik heb er geen ervaring mee, dus geen flauw idee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')