Ssserpente, hier ben ik ook geweest met Brabo!! Nog voordat Tirza er was, maar ik zou er zo weer teruggaan! Super daar! Wij hadden toen een apartementje gehuurd daar en zijn er maar een paar dagen geweest (hebben 3,5 week rondgereisd in Kroatie!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:31 schreef Ssserpente het volgende:
Wij hebben dit jaar weer een stacaravan gehuurd. Dit keer in Kroatië: Camping Zaton. Is een erg grote camping in een bos en aan een zandstrand; meer een vakantiedorp, met restaurants, ijssalons,winkeltjes en een supermarkt op de camping zelf. Krijgt erg goede recensies, vooral op het gebied van kindvriendelijkheid.
Deze.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Kroatie, niet eens aan gedacht om dat als optie mee te nemen! Goeie![]()
Welke camping zaten jullie vorig jaar nou, in italie toch?
Erg he, dat heb ik ook. Op een gegeven moment lijkt niets meer leuk want overal zijn wel aanmerkingen opquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:24 schreef miss_sly het volgende:
Dat Zoover is voor mij echt een vreselijk iets
Voor iedere camping of hotel ga ik toch weer lezen wat men erover te zeggen heeft, en er zitten altijd zeikerds tussen. En toch neem ik die negatievelingen dan wel weer mee in mijn overwegingen. Vroeger was het veel gemakkelijker, want dan wist je van niets
Ja, precies dat!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Erg he, dat heb ik ook. Op een gegeven moment lijkt niets meer leuk want overal zijn wel aanmerkingen op
Wij zijn hiervoor ook 2 jaar naar een Yelloh camping geweest. Is erg goed bevallen, daarom nu eigenlijk weer een lichte voorkeur voor Yelloh.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:44 schreef Cathmar het volgende:
Ziet er leuk uit Diaan. Wij zijn al een paar keer naar Yelloh campings geweest en zijn er altijd erg tevreden over.
Wij zaten vorig jaar hier net iets zuidelijker, bij Gruissan. Hier:
http://www.camping-soleil-mer.com/pages_nl/visite.php
Ideaal, want niet groot (nog kleine kids), geen nederlands enclave en direct aan het strand. Geen zwembad paradijs of disco ofzo.
Wij hebben een overnachting gedaan bij Clermont Ferrand en dat waren twee goed te behappen stukken rijden.
Ik ben hier thuis ook degene die de vakanties regelt. De druk die dat met zich meebrengtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, precies dat!
En dan moet ik ook nog een beslissing nemen voor anderen die meegaan, en dan vind ik het helemaal naar als er dan iets niet goed is. Terwijl ik weet dat ze daar echt niet moeilijk over zullen doen.
Zwarte zaterdag moet je toch al als een verloren dag beschouwen, dus in feite gaat het dan alleen om het feit dat de andere caravan duurder isquote:Op woensdag 25 januari 2012 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm Peace ziet het niet zo zitten om een deel op zwarte zaterdag te gaan rijden... mocht nog niet boeken dus. Een andere caravan kan wel in de door ons gewenste aankomstdag. Maar is èn duurder en een nacht minder. Nu in dubio. Een andere camping die we ook leuk vinden, heeft alleen mogelijkheid voor 9 nachten.
Pfff.
Moet het persé een camping zijn of mag het ook een bungalowpark zijn? Als het ook een bungalowpark mag zijn, Landal Coldenhove is leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand ervaring met een camping ergens op de Veluwe? Huisje of sta caravan, iig geen tent!
Dank je! Ziet er leuk uit. Als we gaan, willen we niet te ver weg. Als het dan echt niet gaat, ben je ook zo weer thuis.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat een hele leuke camping is, maar niet op de veluwe is camping de kleine wolf.
www.kleinewolf.nl
En op de veluwe, in garderen zit een leuke, hoe heet ie ook alweer...
Ah google is your friend... www.hertshoorn.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |