Er is maar een beertjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er niet ''beertje'' aan heloef?
Nee meet van een ander topic, Kutkloon was er ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:11 schreef xFriendx het volgende:
Maar er was een soort mini meet maar geen hitsige verhalen?
Oh okay. Weinig spelers van deze reeks dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meet van een ander topic, Kutkloon was er ook.
En Pindaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik, Silk, Kutkloon, Pinda, VH ook al is de laatste er niet zo vaak.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh okay. Weinig spelers van deze reeks dus.
Ik heb met hem en Pinda's ex haar rond lopen slepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Als VH er was, waarom heb jij dan met Pinda gesleept?
Ja Mur war er ook en Pala.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:16 schreef twi het volgende:
Als VH er was, waarom heb jij dan met Pinda gesleept?
En Murdera was er ook, toch?
Tjaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb met hem en Pinda's ex haar rond lopen slepen.
Tsja, nouja. Zie het dan maar als een extra dagje fitnessen... En hopelijk was er niks ernstigs. Las al wel dat er meer mensen niet zo'n fijne afsluiting van de avond hebben gehad in 't meeting-topicquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
wat was er gebeurdt dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er was, ze is ingestort op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, nouja. Zie het dan maar als een extra dagje fitnessen... En hopelijk was er niks ernstigs. Las al wel dat er meer mensen niet zo'n fijne afsluiting van de avond hebben gehad in 't meeting-topic
Dat is correct.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
Pinda is hoe heet ze ook al weer waar heloef verliefd op was?
Da's wel rot, zeker als 't niet van de drank is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet wat er was, ze is ingestort op een gegeven moment.![]()
En niet eens omdat ze verschrikkelijk veel gedronken had.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er was, ze is ingestort op een gegeven moment.![]()
En niet eens omdat ze verschrikkelijk veel gedronken had.
Op welke vrouw waarmee je close mee omgaat heb je niet vroeg of laat gevoelens voor ontwikkeld?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:29 schreef twi het volgende:
[..]
Da's wel rot, zeker als 't niet van de drank is.
Pinda heeft zo haar dingetjes, suicidale gedachtes soms, hyperventilatie dat soort dingen.quote:
je gaat echt niet zomaar out hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Pinda heeft zo haar dingetjes, suicidale gedachtes soms, hyperventilatie dat soort dingen.
Dan kan drank ook al is het niet zoveel die dingen aanwakkeren. Dat is er volgens mij gebeurd.
Ik leg toch net uit dat het niet zomaar is?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je gaat echt niet zomaar out hoor
Dan kan ze beter niet drinken want na een paar glazen is het al raak, Vind het wel minder voor haar natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Pinda heeft zo haar dingetjes, suicidale gedachtes soms, hyperventilatie dat soort dingen.
Dan kan drank ook al is het niet zoveel die dingen aanwakkeren. Dat is er volgens mij gebeurd.
oke ik zal het even herformuleren: ik zie daar echt geen enkele reden om out te gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leg toch net uit dat het niet zomaar is?
Dat kan prima van een paar verkeerd vallende drankjes, weinig eten, of redenen die niet te achterhalen zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan prima van een paar verkeerd vallende drankjes, weinig eten, of redenen die niet te achterhalen zijn.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
behalve dan de redenen die niet te achter halen zijn natuurlijk
Het is heel makkelijk wanneer iemand wat op heeft lopen de emoties veel makkelijker vrij resultaat hyperventilatie en als dat doorzet dan krijg je dus dat iemand af en toe out kan gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
behalve dan de redenen die niet te achter halen zijn natuurlijk
Dat zou mij nou nooit lukken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk wanneer iemand wat op heeft lopen de emoties veel makkelijker vrij resultaat hyperventilatie en als dat doorzet dan krijg je dus dat iemand af en toe out kan gaan.
Als je paniekerig van iets wordt, en zeker in een vreemde omgeving, daar kunnen mensen best out van gaan hoor. Ik heb er ook last van dat ik eenvoudig draaierig word en echt even moet zitten, wanneer 't om bloed en dergelijke gaat. Verschrikkelijk kinderachtig en irrationeel, maar ik kan er verder ook weinig aan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Moet je doen manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Als het zo door gaat ga ik eens vrouwen daten
Echt hier in Nederland is er echt geen fatsoenlijke vent te vinden, Stelletjes vieze mannenquote:
Het was meer dat de combinatie van de drank die ze ophad nogal verkeerd viel. Ze kan niet zo goed tegen guinessquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel had je dan op?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was meer dat de combinatie van de drank die ze ophad nogal verkeerd viel. Ze kan niet zo goed tegen guiness
Guinnessquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was meer dat de combinatie van de drank die ze ophad nogal verkeerd viel. Ze kan niet zo goed tegen guiness
Ik ben niet viesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt hier in Nederland is er echt geen fatsoenlijke vent te vinden, Stelletjes vieze mannen![]()
Vies zijn ze VIES!
Niet meer doen danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet eens veel, weldingen door elkaar. En Guinness dus.
Anders kom je eens proeven en je zal je verbazenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Wel waar! Nederlandse mannen echt...
Zucht...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders kom je eens proeven en je zal je verbazen
Nederlanders ze zijn lelijk van binnen en buiten en hebben niks wat me ook maar een beetje kan bekorenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik ben zo trouw en lief als een hondje hoor
Ik drink altijd alles door elkaar. Misschien geeft dat ook gewenning, want ik krijg daar nu juist geen last van...quote:
Nee, geen dikke negergeval nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nederlanders ze zijn lelijk van binnen en buiten en hebben niks wat me ook maar een beetje kan bekoren
Die ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, geen dikke negergeval nee.
Ik drink alleen bierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik drink altijd alles door elkaar. Misschien geeft dat ook gewenning, want ik krijg daar nu juist geen last van...
Anders gooi je alles op ιιn hoopquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nederlanders ze zijn lelijk van binnen en buiten en hebben niks wat me ook maar een beetje kan bekoren
Is gewoon zo en mijn wil is wet!quote:
Hoeren zijn het op uitzonderingen van een aantalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind meeste Nederlandse vrouwen wel leuk anders...
Die ik ken vallen nog heel erg mee. Maar goed ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon zo en mijn wil is wet!![]()
Boehoe, Waar zitten ze toch
[..]
Hoeren zijn het op uitzonderingen van een aantal
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ik ken vallen nog heel erg mee. Maar goed ik geloof je wel hoor
En ik dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien en de rest tja het gaat...
Ach gebeurd soms; hier wel tenminste...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
Ken je het gevoel dat je hoofd overloopt, er nog zoveel moet gebeuren, je afgelopen week enorm druk was, de komende week enorm druk was en je het niet meer onder controle hebt?
Ik heb vanwege dat gevoel vanmiddag iemand afgezegd en nu voel ik mezelf een slecht mens
ik heb het gemistquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb het gemistik lag in bed uit te slapen omdat ik gisteravond een dikke joint heb gerookt nadat ik die dag over 2 hoeren was heengeweest.
Omdat het kanquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb het gemistik lag in bed uit te slapen omdat ik gisteravond een dikke joint heb gerookt nadat ik die dag over 2 hoeren was heengeweest.
Lijkt het nou zo of ben je extreem cynisch vandaagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker je soa's verspreiden enzo.
Klaar met werk?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die soa's kun je nog met medicijnen oplossen. Kinderen nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hiv ook, Right!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die soa's kun je nog met medicijnen oplossen. Kinderen niet
Zoutzuurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die soa's kun je nog met medicijnen oplossen. Kinderen niet
quote:
Je gaat er niet meer dood aan. Het is een chronisch ziekte geworden.quote:
Daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat er niet meer dood aan. Het is een chronisch ziekte geworden.
Dat maakt het er niet minder erg om vind ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat er niet meer dood aan. Het is een chronisch ziekte geworden.
Oke kinderen zijn minder erg dan HIVquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet minder erg om vind ik
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nezen-van-aids.dhtmlquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke kinderen zijn minder erg dan HIV
Mevrouw sinosquote:
Die hoer en ik bedoel ex-hoerquote:
Wat had jij dan verwacht?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef debeterebob het volgende:
http://www.gk.nl/news/9295-genezingscentrum_yvette_lont_failliet
Maar nu wel failliet
3Xquote:ging failliet aan een gebrek aan inkomsten uit AWBZ-gelden en subsidies en te hoge personeelskosten, meldt de website Goedgelovig.nl
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht?
[..]
[..]
3X!
Een Keith Bakker light variant dus...quote:verigens kwamen er veel klachten over 'Op de Rots' binnen, met als voorbeeld dat cliλnten als onderdeel van hun therapie klussen in het huis van stafleden moesten gaan doen.
3 keer maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht?
[..]
[..]
3X!
Seks is een onderdeel van je levenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Een Keith Bakker light variant dus...
Keith hield wel van een gezellig onderonsje wat ik gehoord hebquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Een Keith Bakker light variant dus...
That's what Karl Noten saidquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is een onderdeel van je leven
Ja dat was een grote kindervriendquote:
En toch is het best lullig als je een pica van een meisje op je harde schijf hebt staan dat net geen 18 isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was een grote kindervriend
Zo lang het niet naakt is dan is het niet strafbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toch is het best lullig als je een pica van een meisje op je harde schijf hebt staan dat net geen 18 is
snap ik, maar stel wel naakt, dan zijn er ergere dingen te bedenken...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het niet naakt is dan is het niet strafbaar
the human centipede?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
snap ik, maar stel wel naakt, dan zijn er ergere dingen te bedenken...
Dan heb je iets uit te leggen jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke positie he,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hai skatjequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
Ken je het gevoel dat je hoofd overloopt, er nog zoveel moet gebeuren, je afgelopen week enorm druk was, de komende week enorm druk was en je het niet meer onder controle hebt?
Ik heb vanwege dat gevoel vanmiddag iemand afgezegd en nu voel ik mezelf een slecht mens
Ja dat gevoel ken ik wel.quote:
Ik voel me schuldig en ik hoop dat iemand zegt dat ik geen slecht mens ben omdat ik nee heb gezegd tegen een afspraakquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gevoel ken ik wel.
Ik ben vanochtend om 5 uur ook gewoon ingestort vanwege mijn slaapgebrek.
Ik ben doordat ik ben wezen stappen ook veel te laat gekomen op de verjaardag van mijn tante.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig en ik hoop dat iemand zegt dat ik geen slecht mens ben omdat ik nee heb gezegd tegen een afspraak
Nee je bent geen slecht mens als je eens nee zegt tegen een afspraak.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig en ik hoop dat iemand zegt dat ik geen slecht mens ben omdat ik nee heb gezegd tegen een afspraak
Newsflash: iedereen zegt wel eens afspraken af, al dan niet met een goede reden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Je weet dat Bulgaren allemaal gewichtheffers zijn he en dat die allemaal dood neervallen op hun 25e door al die steroiden...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zit ik weer een heel debat met een Bulgaar te houden over het leefklimaat van Nederland als die knul zo door blijft gaan kon het weleens wat worden tussen ons
10% van de Bulgaartjes misschien zoals jij het nu weerspiegeltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet dat Bulgaren allemaal gewichtheffers zijn he en dat die allemaal dood neervallen op hun 25e door al die steroiden...
OT : Jullie hebben het er toch niet over hoe kut hier alles in Nederland is en dat alle mannen hier stom zijn ...
Dat vond ik ook al; heeft deze reeks toch iets goeds opgeleverdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lieve foto van jullie op FB.
Benzin! Hoe is het met je? Voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vond ik ook al; heeft deze reeks toch iets goeds opgeleverd
Niet echt, zit er een beetje doorheen op het moment. Heb een drukke tijd achter de rug en een drukke tijd voor de boeg. Daarnaast zit ik een beetje in de knoop.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin! Hoe is het met je? Voel je je al wat beter?
Misschien toch iemand IRL wat meer inlichten? Nu doe je beetje aan symptoombestrijding....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, zit er een beetje doorheen op het moment. Heb een drukke tijd achter de rug en een drukke tijd voor de boeg. Daarnaast zit ik een beetje in de knoop.
Heb gewoon een heel vol hoofd, maar met wat steun red ik me wel
En krijg je die steun ook momenteel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, zit er een beetje doorheen op het moment. Heb een drukke tijd achter de rug en een drukke tijd voor de boeg. Daarnaast zit ik een beetje in de knoop.
Heb gewoon een heel vol hoofd, maar met wat steun red ik me wel
Niet echt, maar deze reeks is altijd erg lief voor mequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En krijg je die steun ook momenteel?
Ik heb niemand IRL bij wie ik regelmatig voor steun terecht zou kunnen. Heb het door die afspraak af te zeggen een beetje verpest bij een van de weinige mensen die op de hoogte was van mijn situatiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien toch iemand IRL wat meer inlichten? Nu doe je beetje aan symptoombestrijding....
Bel die gast dan op, zeg dat je je dag niet had (of zeg dat zelfs niet) en stel een andere datum voor.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt, maar deze reeks is altijd erg lief voor meDat is heel veel beter dan niets.
[..]
Ik heb niemand IRL bij wie ik regelmatig voor steun terecht zou kunnen. Heb het door die afspraak af te zeggen een beetje verpest bij een van de weinige mensen die op de hoogte was van mijn situatie
Wat is hier? In Haarlem?quote:
Je weet dat je altijd langs mag komen als je wilt praten.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef benzin het volgende:
Niet echt, maar deze reeks is altijd erg lief voor meDat is heel veel beter dan niets.
Als Leiden niet zo ver weg was had ik dat misschien wel af en toe gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je weet dat je altijd langs mag komen als je wilt praten.
5,5.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is hier? In Haarlem?
Omdat ik de hele dag met een kater op de bank heb gelegen en morgenochtend moet werken.Fucking goldstrike.
Op een schaal van 1 tot 10, hoe geslaagd was gisteravond voor jou?
[..]
Je weet dat je altijd langs mag komen als je wilt praten.
Ja, afstand is een bitch. Als ik een auto had zou ik ook wel die kant uit kunnen komen, maar dat duurt nog wel een jaar of 2.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Als Leiden niet zo ver weg was had ik dat misschien wel af en toe gedaan.
Het aanbod is al heel fijn!
Jammer. Maar doe die schatjes maar de groeten.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
5,5.
Hier is A'dam, met Mur en Kingtoppie.
Over een jaar of twee zit ik waarschijnlijk op dezelfde plek in ongeveer dezelfde situatiequote:Op zondag 22 januari 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, afstand is een bitch. Als ik een auto had zou ik ook wel die kant uit kunnen komen, maar dat duurt nog wel een jaar of 2.
Niet zo negatief kerel. In 2 jaar kan veel veranderen. Waarom zou je over 2 jaar nog in dezelfde situatie zitten?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Over een jaar of twee zit ik waarschijnlijk op dezelfde plek in ongeveer dezelfde situatieDus dat is geen probleem.
Tijd dan dat je uit de gevangenis ontsnaptquote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Over een jaar of twee zit ik waarschijnlijk op dezelfde plek in ongeveer dezelfde situatieDus dat is geen probleem.
Bij nader inzien geef ik de avond een 9.8, ik heb mur en aanhang ontmoet, het was een klote avond die zeker niet over de 3 zou moeten komen, maar deze goddelijke mannen hebben de avond tot een hemels genoegen gemaakt.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer. Maar doe die schatjes maar de groeten.
Wat gaan jullie doen?
Zolang jullie het maar veilig doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bij nader inzien geef ik de avond een 9.8, ik heb mur en aanhang ontmoet, het was een klote avond die zeker niet over de 3 zou moeten komen, maar deze goddelijke mannen hebben de avond tot een hemels genoegen gemaakt.
En wat we gaan doen? Wat zou jij me die heren gaan doen als je de kans had?
Ik probeer positiever te zijn en dat heeft maar een beetje veranderd. Heb de laatste tijd een paar dingen gedaan waar ik redelijk trots op ben enzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zo negatief kerel. In 2 jaar kan veel veranderen. Waarom zou je over 2 jaar nog in dezelfde situatie zitten?
Dingen zullen niet veranderen, wanneer je zelf geen verandering aanbrengt.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeer positiever te zijn en dat heeft maar een beetje veranderd. Heb de laatste tijd een paar dingen gedaan waar ik redelijk trots op ben enzo.
Maar uiteindelijk is in grote lijnen mijn leven al een jaar of 7 hetzelfde. Waarom zou ik verwachten dat dat nu stopt?
Heeft Murmur wel altijd bij zich geloof ik, dus dat komt wel goed.quote:
Omdat ik van iedereen hoor (en het zelf ook merk als ik teruglees) dat je enorm bent veranderd de afgelopen maanden. Het is iets dat je zelf in de hand hebt. Je hebt jezelf over een drempel heen gezet, qua mensen ontmoeten. Dat is echt al een enorme stap en het is heel knap dat dit je gelukt is.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeer positiever te zijn en dat heeft maar een beetje veranderd. Heb de laatste tijd een paar dingen gedaan waar ik redelijk trots op ben enzo.
Maar uiteindelijk is in grote lijnen mijn leven al een jaar of 7 hetzelfde. Waarom zou ik verwachten dat dat nu stopt?
Mwa, maar voor benzin liggen zo nog wel wat uitdagingen te wachten die hij aan kan gaan, nog buiten de vrouwtjes hequote:Op zondag 22 januari 2012 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dingen zullen niet veranderen, wanneer je zelf geen verandering aanbrengt.
Likequote:Op zondag 22 januari 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik van iedereen hoor (en het zelf ook merk als ik teruglees) dat je enorm bent veranderd de afgelopen maanden. Het is iets dat je zelf in de hand hebt. Je hebt jezelf over een drempel heen gezet, qua mensen ontmoeten. Dat is echt al een enorme stap en het is heel knap dat dit je gelukt is.
Waarom zou je niet nog zo'n stap kunnen nemen? Helemaal nu je hebt ontdekt dat er voldoende mensen zijn die je aardig vinden en die je graag weer willen ontmoeten?
Ja, die heb je gemist.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben nog steeds high. heb ik kingtoppie of minibeer/kutkloon ergens irl gemist?
en erger nog kaneelstokje?
Heb je lekker zitten blowen?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben nog steeds high. heb ik kingtoppie of minibeer/kutkloon ergens irl gemist?
Loka! Heb jij (en/of Newb) die kalender al bestelt?quote:
Omdat elke stap heel groot is en veel stress en gepieker bij me teweegbrengt? Het is elke dag weer een uitdagingquote:Op zondag 22 januari 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je niet nog zo'n stap kunnen nemen?
Neequote:Op zondag 22 januari 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je lekker zitten blowen?
Ik ben niet meer richting het oosten gekomen, ik ben de hele avond in Leiden blijven hangen op verschillende feestjes.
[..]
Loka! Heb jij (en/of Newb) die kalender al bestelt?
Zolang je maar in je achterhoofd houdt dat je het kunt. Het moeilijkste heb je nu achter de rug.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat elke stap heel groot is en veel stress en gepieker bij me teweegbrengt? Het is elke dag weer een uitdaging
Ik stond net op het punt er nog 2 te bestellen. Maar niet doen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Heb niet eens muur om iets op te hangen hier
Je hebt een bootycall uit Bulgarije?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zal ik gaan of niet, That is the qeustion![]()
Ben al weer een tijdje niet in Bulgarije geweest
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een bootycall uit Bulgarije?
Als je een vakantie toe bent en ook als het op een totale mislukking uitloopt er om kan blijven lachen, dan zou ik toch maar eens tickets bestellen. Gewoon omdat het kanquote:
En Bulgaarse yoghurt daar staan ze om bekend hequote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ach, waarom ook niet? Je leeft maar 1 keer.
Ja klopt welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een vakantie toe bent en ook als het op een totale mislukking uitloopt er om kan blijven lachen, dan zou ik toch maar eens tickets bestellen. Gewoon omdat het kan
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ach, waarom ook niet? Je leeft maar 1 keer.
Tijd om eens wat Nederlandse yoghurt te importenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Bulgaarse yoghurt daar staan ze om bekend he
Hij kan nog wel op de deurquote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar in je achterhoofd houdt dat je het kunt. Het moeilijkste heb je nu achter de rug.
[..]
Ik stond net op het punt er nog 2 te bestellen. Maar niet doen dan?
Ze hebben er nog maar 1. Zal ik hem bestellen? Of krijgen jullie dan ruzie?quote:
Doen!quote:Op zondag 22 januari 2012 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben er nog maar 1. Zal ik hem bestellen? Of krijgen jullie dan ruzie?
tss, meer jaloersquote:Op zondag 22 januari 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk heeft Loka ook mijn toffe kalender. U jelly?
Je bent high?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
Feliz cumpleaρos, aardbeitje.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent high?
Hoi allen. Ik ben jarig. /aandachtshoermode
Ik voel je. Hoezo zouden ze last van je hebben, ze liggen toch te pitten?quote:Op zondag 22 januari 2012 08:15 schreef Murdera het volgende:
feli straw.
Kutzooi, iedereen ligt hier lekker te tukken, maar ik ben op het kamertje waar ik zou slapen helemaal lekgestoken ergens door, nu kan ik niet slapen, en ben ik maar in de woonkamer gaan zitten. Waar silk en kingtoppie liggen te slapen. Ik hoop dat ze geen last van me hebben, maar ik wil echt niet weer in dat kamertje gaan zitten.
ze maken echt totaal geen geluid, bijna eng. en dan zit ik hier te typen enzo..quote:Op zondag 22 januari 2012 08:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik voel je. Hoezo zouden ze last van je hebben, ze liggen toch te pitten?
Ze liggen te pitten, die worden echt niet wakker van een beetje getyp.quote:Op zondag 22 januari 2012 08:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze maken echt totaal geen geluid, bijna eng. en dan zit ik hier te typen enzo..
Yo, cokedealer! Hoe bevallen de latina´s?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:01 schreef El_Matador het volgende:
Goedemorgen Nederland.
Was een mooie "bruiloft" (ze vieren in Mexico -terecht- ook een bruiloft als ze 25 jaar getrouwd zijn). Dat is namelijk nogal een uitzondering.
Ik was de enige buitenlander tussen 300 Mexicanen. Mooi feestje, veel salsa en cumbia gedanst. En de autorit wonderbaarlijk genoeg overleefd. De tering, wat reed die meid slecht.
Ze dansen als de beste.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yo, cokedealer! Hoe bevallen de latina´s?
I couldn´t expect lessquote:
Nee die zal niet volzitten denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Royco![]()
Zit je kroeg alweer vol om 14.30?
Wordt volgende week een pittig weekend voor je, afhankelijk van hoe laat 't wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die zal niet volzitten denk ik.
Weinig ajax supporters hier, en vvv-feyenoord is niet echt een topwedstrijd
Ja word zwaar, maar dat ben ik helemaal vergeten zodra feyenoord van ajax wintquote:Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef twi het volgende:
[..]
Wordt volgende week een pittig weekend voor je, afhankelijk van hoe laat 't wordt
Dat worden zware jaren...quote:Op zondag 22 januari 2012 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja word zwaar, maar dat ben ik helemaal vergeten zodra feyenoord van ajax wint
Gefeliciteerd straw!quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Is het nou de bedoeling er een felicitatietopic voor te openen? In dat geval zie ik veel gelijkenis met heloef. /flauwe modusquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent high?
Waarbij?quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent high?
Leuk groepje ´ouwe lullen´quote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Groetjes uit Amsterdam van Bartholomeus, Capstan, magnetronkoffie en tijnbrein
Wat, een ouwelullenclubje bij elkaar en ik ben er niet bij?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Groetjes uit Amsterdam van Bartholomeus, Capstan, magnetronkoffie en tijnbrein
Volgende keer danquote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een ouwelullenclubje bij elkaar en ik ben er niet bij?
Jup (alleen nu niet meer) maar ik ben geen ouwe lulquote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leuk groepje ´ouwe lullen´Ben jij er ook?
Al 4 jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef l3east het volgende:
-Strawberry- gefeliciteerd ben je nu legaal?![]()
We sluiten je langzaam uit, je wordt verstoten.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zijn al deze meetings waar ik niks van weet?
Volgens mij zaten of zitten er enkele in A'dam nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zijn al deze meetings waar ik niks van weet?
De vorige keer was het dacht ik nog erger, toen ik met firefly gingquote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb het kutjesparadijs ontdekt.
Vertelquote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb het kutjesparadijs ontdekt.
Zoveel lekkers man, allemaal in rokjes en kousen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
De vorige keer was het dacht ik nog erger, toen ik met firefly ging
Nu moet ik er nog gebruik van maken
Lastig inderdaad, ik laat mijn zwaarden ook altijd rondslingeren waar ik ze het laatste gebruikt heb.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even klagen trouwens.
Ik heb een bloedblaar op mijn voetzool, waardoor ik wat moeizaam moet lopen de laatste dagen. Toen ik vanmorgen opstond, stootte ik mijn voet aan een zwaard en toen zat er overal bloed.![]()
Op werk was het staan dus nog moeilijker en toen ging die wond ook nog eens open.![]()
Maar goed, nu ben ik weer vrolijk.
Dat moet ik inderdaad eens afleren.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Lastig inderdaad, ik laat mijn zwaarden ook altijd rondslingeren waar ik ze het laatste gebruikt heb.
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2012 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij zaten of zitten er enkele in A'dam nu?
Yep, ben net ook thuis, was gezelliequote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdam
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdam
Misschien wel handig om de 'guppies' voor even af te scheiden van de 'ouwe lullen'quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?
welke meets?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowdquote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke meets?
Blowmeet is niets voor mij en sommigen vinden mijn meets saai, dus doe ik het klein en selectief en is het voor herhaling vatbaar
Vandaag? Of gisterenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowd
Wordt het al wat tussen jou en Murdera?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowd
Wij zijn gisteren gekomen en vandaag weer weggegaanquote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vandaag? Of gisteren
Wij zijn vanaf sloterdijk naar centraal gelopen, via h'lemmerdijk, onderweg geluncht en koffie gescoord en foto's gemaakt
Neen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wordt het al wat tussen jou en Murdera?
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kgquote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren gekomen en vandaag weer weggegaan
Maar klinkt nice!
Foto's zien?
[..]
Neen. [ afbeelding ]
Mijn meets haha dit klinkt wel heer erg als hyacinth bouquet.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke meets?
Blowmeet is niets voor mij en sommigen vinden mijn meets saai, dus doe ik het klein en selectief en is het voor herhaling vatbaar
De ideeen die ik heb voor meets dan..quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn meets haha dit klinkt wel heer erg als hyacinth bouquet.
Wat voor een camera heb je?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kg) dus dat is aan hun
Ah, ok. Ik verwachte mooie uitzichtjes en zonsondergangenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kg) dus dat is aan hun
Aww waarom ben jij nou weer gebandquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tc natuurlijk, of dacht dat je dat ik gebanned was in haar SM-kelder?
Nee man kost je alleen maar moneyzquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef SiIk het volgende:
Maar ok. Ik heb dus een gemiste oproep van m'n Zweed nu omdat ik m'n telefoon niet bij me had. Zal ik em terugbellen![]()
Ik ging als Lott88 de room binnenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aww waarom ben jij nou weer geband
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man kost je alleen maar moneyz
Boeiend. M'n Zweedse credits moeten toch een keer op.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man kost je alleen maar moneyz
Dan doe je het wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Boeiend. M'n Zweedse credits moeten toch een keer op.
Je moet die 50mm 1,4 halen. Dat is me toch een potje de shhh! Bokeh!!!quote:
I knowquote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je moet die 50mm 1,4 halen. Dat is me toch een potje de shhh! Bokeh!!!
50mm 1.2quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je moet die 50mm 1,4 halen. Dat is me toch een potje de shhh! Bokeh!!!
Een buddy van me heeft dat ding laatst gekocht voor HD video. Pff zo prettig om naar te kijken. Misschien moet ik mij ook binnenkort maar een kanonneke aan gaan schaffenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
I know
Ik had de 1.8 maar die is door een paranoide new yorker gaan hemelen. Ik fotografeer even op een lager pitje, een nieuwe heeft atm nog niet mijn prioriteit helaas
wat is wederkerige seks? dat het vaker gebeurd ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
We gaan het hier enkel hebben over wederkerige seks in de missionaris-positie met de lichten uit ten behoeve van de voortplanting, en wie hier op tegen is neuk ik in de reet met een voorbinddildo.
Jah absoluut maar qua prijs/kwaliteit niet echt sterk denk ik. Wat jij?quote:
Ligt eraan. Ik vind hem werkelijk waar ideaal en heb hem er altijd op zitten. Ik wil de 24-100 aanschaffen, maar tot die tijd voldoet deze. Ik fotografeerde voornamelijk concerten, en 2 stapjes extra naar achteren is deze afdoende voor portretten hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Handig zo'n telezoom, maar lijkt me niet zo ideaal voor portretten
Dat benne best verdienstelijke picsquote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind hem werkelijk waar ideaal en heb hem er altijd op zitten. Ik wil de 24-100 aanschaffen, maar tot die tijd voldoet deze. Ik fotografeerde voornamelijk concerten, en 2 stapjes extra naar achteren is deze afdoende voor portretten hoor
http://6.media.hyves-stat(...)/0/img733025621.jpeg
http://3.media.hyves-stat(...)/0/img703622530.jpeg
http://7.media.hyves-stat(...)/0/img800420662.jpeg
en normaal portretje (aan het begin cvan mijn hobby)
http://5.media.hyves-stat(...)/0/img638411724.jpeg
Dat is trouwens mijn zusje. Zij heeft meer indische trekken dan ik
Qua prijs/kwaliteit zal er in ieder geval nooit gewonnen worden van de 1.8/plasticfantastic (nee dames, niet die)quote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jah absoluut maar qua prijs/kwaliteit niet echt sterk denk ik. Wat jij?
Leuke hobby eyquote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind hem werkelijk waar ideaal en heb hem er altijd op zitten. Ik wil de 24-100 aanschaffen, maar tot die tijd voldoet deze. Ik fotografeerde voornamelijk concerten, en 2 stapjes extra naar achteren is deze afdoende voor portretten hoor
http://6.media.hyves-stat(...)/0/img733025621.jpeg
http://3.media.hyves-stat(...)/0/img703622530.jpeg
http://7.media.hyves-stat(...)/0/img800420662.jpeg
en normaal portretje (aan het begin cvan mijn hobby)
http://5.media.hyves-stat(...)/0/img638411724.jpeg
Dat is trouwens mijn zusje. Zij heeft meer indische trekken dan ik
Ik heb mn reflex mooi weg gedaan. Zonde als je er weinig mee doet. Maar voor het filmen zou ik het wel trekken om een 600d te scoopen met zo'n 1,4. Voor nu schieten met een xz-1. Gebruik jij een compact naast je reflex?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat kleine stukje tussen 1.2 en 1.4 is de moeite niet. Ik wilde ook mijn spaarpot legen voor de 70-200 2.8 maar ik mis het verschil echt niet, zelfs binnen fatsoenlijke platen kunnen schieten, en als de belichting ruk is zal ik er vermoedelijk met een stop meer of minder niet ineens een andere foto kunnen schieten
Leuke site Okcupidquote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef benzin het volgende:
Als ik een foto van mezelf nodig heb dan probeer ik hieraan te denken: http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/
Even eten
Wel als je wilt gaan voor de nextlevel bokeh. Heb je wel eens gezien hoe het filmpt? Al evenaart de 1.4 dit best welquote:Op zondag 22 januari 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat kleine stukje tussen 1.2 en 1.4 is de moeite niet. Ik wilde ook mijn spaarpot legen voor de 70-200 2.8 maar ik mis het verschil echt niet, zelfs binnen fatsoenlijke platen kunnen schieten, en als de belichting ruk is zal ik er vermoedelijk met een stop meer of minder niet ineens een andere foto kunnen schieten
Jaaa geweldig toch?!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel als je wilt gaan voor de nextlevel bokeh. Heb je wel eens gezien hoe het filmpt?
Lekker genuanceerde meningquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt hier in Nederland is er echt geen fatsoenlijke vent te vinden, Stelletjes vieze mannen![]()
Vies zijn ze VIES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |