quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb het gemistik lag in bed uit te slapen omdat ik gisteravond een dikke joint heb gerookt nadat ik die dag over 2 hoeren was heengeweest.
Lijkt het nou zo of ben je extreem cynisch vandaagquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker je soa's verspreiden enzo.
Klaar met werk?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die soa's kun je nog met medicijnen oplossen. Kinderen nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hiv ook, Right!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die soa's kun je nog met medicijnen oplossen. Kinderen niet
Zoutzuurquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die soa's kun je nog met medicijnen oplossen. Kinderen niet
quote:
Je gaat er niet meer dood aan. Het is een chronisch ziekte geworden.quote:
Daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat er niet meer dood aan. Het is een chronisch ziekte geworden.
Dat maakt het er niet minder erg om vind ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat er niet meer dood aan. Het is een chronisch ziekte geworden.
Oke kinderen zijn minder erg dan HIVquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet minder erg om vind ik
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nezen-van-aids.dhtmlquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke kinderen zijn minder erg dan HIV
Mevrouw sinosquote:
Die hoer en ik bedoel ex-hoerquote:
Wat had jij dan verwacht?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef debeterebob het volgende:
http://www.gk.nl/news/9295-genezingscentrum_yvette_lont_failliet
Maar nu wel failliet
3Xquote:ging failliet aan een gebrek aan inkomsten uit AWBZ-gelden en subsidies en te hoge personeelskosten, meldt de website Goedgelovig.nl
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht?
[..]
[..]
3X!
Een Keith Bakker light variant dus...quote:verigens kwamen er veel klachten over 'Op de Rots' binnen, met als voorbeeld dat cliënten als onderdeel van hun therapie klussen in het huis van stafleden moesten gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |