Ze hebben er nog maar 1. Zal ik hem bestellen? Of krijgen jullie dan ruzie?quote:
Doen!quote:Op zondag 22 januari 2012 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben er nog maar 1. Zal ik hem bestellen? Of krijgen jullie dan ruzie?
tss, meer jaloersquote:Op zondag 22 januari 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk heeft Loka ook mijn toffe kalender. U jelly?
Je bent high?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben nog steeds high. heb ik kingtoppie of minibeer/kutkloon ergens irl gemist?
en erger nog kaneelstokje?
Feliz cumpleaņos, aardbeitje.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent high?
Hoi allen. Ik ben jarig. /aandachtshoermode
Ik voel je. Hoezo zouden ze last van je hebben, ze liggen toch te pitten?quote:Op zondag 22 januari 2012 08:15 schreef Murdera het volgende:
feli straw.
Kutzooi, iedereen ligt hier lekker te tukken, maar ik ben op het kamertje waar ik zou slapen helemaal lekgestoken ergens door, nu kan ik niet slapen, en ben ik maar in de woonkamer gaan zitten. Waar silk en kingtoppie liggen te slapen. Ik hoop dat ze geen last van me hebben, maar ik wil echt niet weer in dat kamertje gaan zitten.
ze maken echt totaal geen geluid, bijna eng. en dan zit ik hier te typen enzo..quote:Op zondag 22 januari 2012 08:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik voel je. Hoezo zouden ze last van je hebben, ze liggen toch te pitten?
Ze liggen te pitten, die worden echt niet wakker van een beetje getyp.quote:Op zondag 22 januari 2012 08:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze maken echt totaal geen geluid, bijna eng. en dan zit ik hier te typen enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |