Bij nader inzien geef ik de avond een 9.8, ik heb mur en aanhang ontmoet, het was een klote avond die zeker niet over de 3 zou moeten komen, maar deze goddelijke mannen hebben de avond tot een hemels genoegen gemaakt.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer. Maar doe die schatjes maar de groeten.
Wat gaan jullie doen?
Zolang jullie het maar veilig doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bij nader inzien geef ik de avond een 9.8, ik heb mur en aanhang ontmoet, het was een klote avond die zeker niet over de 3 zou moeten komen, maar deze goddelijke mannen hebben de avond tot een hemels genoegen gemaakt.
En wat we gaan doen? Wat zou jij me die heren gaan doen als je de kans had?
Ik probeer positiever te zijn en dat heeft maar een beetje veranderd. Heb de laatste tijd een paar dingen gedaan waar ik redelijk trots op ben enzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet zo negatief kerel. In 2 jaar kan veel veranderen. Waarom zou je over 2 jaar nog in dezelfde situatie zitten?
Dingen zullen niet veranderen, wanneer je zelf geen verandering aanbrengt.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeer positiever te zijn en dat heeft maar een beetje veranderd. Heb de laatste tijd een paar dingen gedaan waar ik redelijk trots op ben enzo.
Maar uiteindelijk is in grote lijnen mijn leven al een jaar of 7 hetzelfde. Waarom zou ik verwachten dat dat nu stopt?
Heeft Murmur wel altijd bij zich geloof ik, dus dat komt wel goed.quote:
Omdat ik van iedereen hoor (en het zelf ook merk als ik teruglees) dat je enorm bent veranderd de afgelopen maanden. Het is iets dat je zelf in de hand hebt. Je hebt jezelf over een drempel heen gezet, qua mensen ontmoeten. Dat is echt al een enorme stap en het is heel knap dat dit je gelukt is.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik probeer positiever te zijn en dat heeft maar een beetje veranderd. Heb de laatste tijd een paar dingen gedaan waar ik redelijk trots op ben enzo.
Maar uiteindelijk is in grote lijnen mijn leven al een jaar of 7 hetzelfde. Waarom zou ik verwachten dat dat nu stopt?
Mwa, maar voor benzin liggen zo nog wel wat uitdagingen te wachten die hij aan kan gaan, nog buiten de vrouwtjes hequote:Op zondag 22 januari 2012 00:17 schreef twi het volgende:
[..]
Dingen zullen niet veranderen, wanneer je zelf geen verandering aanbrengt.
Likequote:Op zondag 22 januari 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik van iedereen hoor (en het zelf ook merk als ik teruglees) dat je enorm bent veranderd de afgelopen maanden. Het is iets dat je zelf in de hand hebt. Je hebt jezelf over een drempel heen gezet, qua mensen ontmoeten. Dat is echt al een enorme stap en het is heel knap dat dit je gelukt is.
Waarom zou je niet nog zo'n stap kunnen nemen? Helemaal nu je hebt ontdekt dat er voldoende mensen zijn die je aardig vinden en die je graag weer willen ontmoeten?
Ja, die heb je gemist.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben nog steeds high. heb ik kingtoppie of minibeer/kutkloon ergens irl gemist?
en erger nog kaneelstokje?
Heb je lekker zitten blowen?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben nog steeds high. heb ik kingtoppie of minibeer/kutkloon ergens irl gemist?
Loka! Heb jij (en/of Newb) die kalender al bestelt?quote:
Omdat elke stap heel groot is en veel stress en gepieker bij me teweegbrengt? Het is elke dag weer een uitdagingquote:Op zondag 22 januari 2012 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zou je niet nog zo'n stap kunnen nemen?
Neequote:Op zondag 22 januari 2012 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je lekker zitten blowen?
Ik ben niet meer richting het oosten gekomen, ik ben de hele avond in Leiden blijven hangen op verschillende feestjes.
[..]
Loka! Heb jij (en/of Newb) die kalender al bestelt?
Zolang je maar in je achterhoofd houdt dat je het kunt. Het moeilijkste heb je nu achter de rug.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat elke stap heel groot is en veel stress en gepieker bij me teweegbrengt? Het is elke dag weer een uitdaging
Ik stond net op het punt er nog 2 te bestellen. Maar niet doen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Heb niet eens muur om iets op te hangen hier
Je hebt een bootycall uit Bulgarije?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zal ik gaan of niet, That is the qeustion![]()
Ben al weer een tijdje niet in Bulgarije geweest
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een bootycall uit Bulgarije?
Als je een vakantie toe bent en ook als het op een totale mislukking uitloopt er om kan blijven lachen, dan zou ik toch maar eens tickets bestellen. Gewoon omdat het kanquote:
En Bulgaarse yoghurt daar staan ze om bekend hequote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ach, waarom ook niet? Je leeft maar 1 keer.
Ja klopt welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je een vakantie toe bent en ook als het op een totale mislukking uitloopt er om kan blijven lachen, dan zou ik toch maar eens tickets bestellen. Gewoon omdat het kan
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ach, waarom ook niet? Je leeft maar 1 keer.
Tijd om eens wat Nederlandse yoghurt te importenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Bulgaarse yoghurt daar staan ze om bekend he
Hij kan nog wel op de deurquote:Op zondag 22 januari 2012 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar in je achterhoofd houdt dat je het kunt. Het moeilijkste heb je nu achter de rug.
[..]
Ik stond net op het punt er nog 2 te bestellen. Maar niet doen dan?
Ze hebben er nog maar 1. Zal ik hem bestellen? Of krijgen jullie dan ruzie?quote:
Doen!quote:Op zondag 22 januari 2012 00:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben er nog maar 1. Zal ik hem bestellen? Of krijgen jullie dan ruzie?
tss, meer jaloersquote:Op zondag 22 januari 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk heeft Loka ook mijn toffe kalender. U jelly?
Je bent high?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
Feliz cumpleaños, aardbeitje.quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent high?
Hoi allen. Ik ben jarig. /aandachtshoermode
Ik voel je. Hoezo zouden ze last van je hebben, ze liggen toch te pitten?quote:Op zondag 22 januari 2012 08:15 schreef Murdera het volgende:
feli straw.
Kutzooi, iedereen ligt hier lekker te tukken, maar ik ben op het kamertje waar ik zou slapen helemaal lekgestoken ergens door, nu kan ik niet slapen, en ben ik maar in de woonkamer gaan zitten. Waar silk en kingtoppie liggen te slapen. Ik hoop dat ze geen last van me hebben, maar ik wil echt niet weer in dat kamertje gaan zitten.
ze maken echt totaal geen geluid, bijna eng. en dan zit ik hier te typen enzo..quote:Op zondag 22 januari 2012 08:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik voel je. Hoezo zouden ze last van je hebben, ze liggen toch te pitten?
Ze liggen te pitten, die worden echt niet wakker van een beetje getyp.quote:Op zondag 22 januari 2012 08:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze maken echt totaal geen geluid, bijna eng. en dan zit ik hier te typen enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |