schietgebedje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 19:59:24 ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
Death is wel leuk, die zou ik wel willen meeten aan het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wie ben jij om te bepalen of iets wel of niet gepast of ongepast is in deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de ratio lachen voor Ook_gek/huilen voor Ayumu niet helemaal goed is in deze zaak...
Ergo: grapjes zijn zeer ongepast in deze.
Voor zij die herinnerd worden wel ja.quote:
Nou ja afbranden valt mee toch, en ik heb nog geen grapje gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus. We gaan eerst ook_gek afbranden en vervolgens zelf flauwe grappen over de dood maken?
Oh lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als er maar seks en liefde er voor is.
En wie is ook_gek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus. We gaan eerst ook_gek afbranden en vervolgens zelf flauwe grappen over de dood maken?
hoiquote:
We?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Mocht je het over mij hebben, ik meende het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Nee maar anderen wel, da's het hele puntquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja afbranden valt mee toch, en ik heb nog geen grapje gemaakt.
Ik gaf al aan dat men echt wel weet wanneer iets kan en wanneer nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We?
Ook_gek heeft gelijk.
En ja flauwe grappen lijkt me niets mis mee. Ayumu weet dat we hem steunen,
Het zou zonde zijn als de discussie doodgeslagen zou worden toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee maar anderen wel, da's het hele punt
Bedenk wel waarom deze vrouwen nog maagd zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Nou als ik dood ben heb ik tenminste 72 maagden die het met me willen doen, dat kan ik nou niet echt zeggen over de situatie op aard.
Leuk, als asdeeltje of madenvoer een maagd bevredigen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Nou als ik dood ben heb ik tenminste 72 maagden die het met me willen doen, dat kan ik nou niet echt zeggen over de situatie op aard.
Omdat ze wachten op de perfecte jongen, oftewel ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedenk wel waarom deze vrouwen nog maagd zijn
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga deze maand nog ergens op een kerkhof filmen, misschien vertellen de geesten het wel
Op hun 4e gestorven?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedenk wel waarom deze vrouwen nog maagd zijn
Weet je hoe kut dat is, een maagd neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat is, een maagd neuken![]()
Die kunnen nog helemaal niks, daar ga je ECHT niet blij van worden
Een paar keer erna welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent dan dood, hebt in een slecht geval helse pijnen en andere vreselijke dingen doorstaan, en bent nu op een wolk beland met 72 chicks die géén van alleen weten waar ze mee bezig gaan, laat staan dat ze wat zullen voelen van je tot geest verworden gigantische negerpiemel? En daar ben je nog blij mee ook?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand dit ooit eens bevestigd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Kan je er echt geen vrede in vinden? Ik bedoel.. Het is verleden tijd...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat men echt wel weet wanneer iets kan en wanneer niet
Ik kan ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dan en je helemaal de lulquote:
Jij gaat van het verkeerde scenario uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je bent dan dood, hebt in een slecht geval helse pijnen en andere vreselijke dingen doorstaan, en bent nu op een wolk beland met 72 chicks die géén van alleen weten waar ze mee bezig gaan, laat staan dat ze wat zullen voelen van je tot geest verworden gigantische negerpiemel? En daar ben je nog blij mee ook?
Als je iemand ruim 10 jaar kent en dan heb ik het over de jongen van dit jaar dan schuif je dat niet snel aan de kantquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je er echt geen vrede in vinden? Ik bedoel.. Het is verleden tijd...
Niet dat je je er nog dagelijks kut om voelt maar dat je naar hem kijkt als een positieve herinnering en dat je zijn gedachtenis in ere houdt.
3 minuten, ik moest de laatste vaat nog afdrogenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka is 7 minuten klaar met werk en zit weer op fok...
Ach dat maakt toch niks uit joh, dan kom je er vanzelf wel achter.quote:
Niet eens fokken tijdens werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka is 7 minuten klaar met werk en zit weer op fok...
begrijp je ook waarom hij het gedaan heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand ruim 10 jaar kent en dan heb ik het over de jongen van dit jaar dan schuif je dat niet snel aan de kant
O jezus.. Dan had ik het verkeerd begrepen man, ik dacht dat het 10 jaar geleden gebeurt was...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand ruim 10 jaar kent en dan heb ik het over de jongen van dit jaar dan schuif je dat niet snel aan de kant
Dat wordt een geklooi op die wolkjes...quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
3 minuten, ik moest de laatste vaat nog afdrogen
Je hebt iig genoeg tijd en dames om je heen om het alsnog te leren dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch niks uit joh, dan kom je er vanzelf wel achter.
Heeft hij net z'n eikeltje er in OEH OEH OEEEEH aaaaaaah pffff shit, klaar gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt een geklooi op die wolkjes...
Kijk jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt iig genoeg tijd en dames om je heen om het alsnog te leren dan.
Zo gaat toch sowieso, als het nou op aarde is of in de hemel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft hij net z'n eikeltje er in OEH OEH OEEEEH aaaaaaah pffff shit, klaar gekomen
Net alsof jij nooit maagd bent geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft hij net z'n eikeltje er in OEH OEH OEEEEH aaaaaaah pffff shit, klaar gekomen
Jammerquote:
Hij was vast een immens natuurtalent enzo. Jeweet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit maagd bent geweest
jawel, maar als je dan ook nog eens een maagd moet neuken.... 72stuks. Dat gaat alleen maar frustreren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit maagd bent geweest
In de hemel heb je oneindig veel tijd om beter te worden. Het blijven geen maagden als heloef in de buurt is, weet je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel, maar als je dan ook nog eens een maagd moet neuken.... 72stuks. Dat gaat alleen maar frustreren.
Ach, die van mij was wel oke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet alle eerste keren zijn een groot drama natuurlijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Er is hoop mensenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijne vond ik ook niet slecht, en het is allemaal maar mooi dat het daarna beter en beter zal zijn. Het is ook zoiets om de allereerste keer al meteen op je top te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, die van mij was wel oke.
Maar het wordt daarna nog veel beter uiteraard.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de hemel heb je oneindig veel tijd om beter te worden. Het blijven geen maagden als heloef in de buurt is, weet je.
Oh god anders gaan we er heeeeeel erg diep en serieus op in PFFFquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
De volgende keren worden natuurlijk wel beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Oh god anders gaan we er heeeeeel erg diep en serieus op in PFFF
Man hij neukt al die 72 maagden vliesjes kapot. Het bloed van het ontmaagden zal de wolk rood doen kleuren.
Zelf de schepper zal nog roepen "jezus christus wat kan die Heloef neuken zeg. God verdomme die trampeloeris ook van hem. Ongekend"
Niet? Oh dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij vond zichzelf te belastend voor mij, Hij heeft eerst gepoogd mij mee te nemen iets wat hij uiteindelijk niet kon en enkele dagen heeft hij dan gedaan wat hij gedaan heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
begrijp je ook waarom hij het gedaan heeft?
Vandaar dat wolken soms rood zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Man hij neukt al die 72 maagden vliesjes kapot. Het bloed van het ontmaagden zal de wolk rood doen kleuren.
Zelf de schepper zal nog roepen "jezus christus wat kan die Heloef neuken zeg. God verdomme die trampeloeris ook van hem. Ongekend"
Oh god wat gaan je er heeeeel erg negatief op in PFFFquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
En daar moet je dan je vrije zondagochtend voor opgeven, een tijd waarop je aardse chicks had kunnen neuken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Heloef is groot geschapen. Neger enzo hequote:
Wie van de dames wel? Volgens mij bloed bijna geen enkele vrouwquote:
Ik was ook geen bloed tegengekomen de eerste keer inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie van de dames wel? Volgens mij bloed bijna geen enkele vrouw
Bij Ted Bundy allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie van de dames wel? Volgens mij bloed bijna geen enkele vrouw
Oh god, wat een heftig verhaal zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf te belastend voor mij, Hij heeft eerst gepoogd mij mee te nemen iets wat hij uiteindelijk niet kon en enkele dagen heeft hij dan gedaan wat hij gedaan heeft.
Laten we er verder even over stoppen.
Inderdaad zeg, sterkte en ander onderwerp dan maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh god, wat een heftig verhaal zeg![]()
Sterkte nog Ayumu...
Was het een neger?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet niet eens wat mijn eerste keer is geweest. De eerste paste er namelijk niet in.
Dan ben je toch nog steeds maagdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet niet eens wat mijn eerste keer is geweest. De eerste paste er namelijk niet in.
heerlijk om te zien dat jij altijd zo heerlijk verzuurd op mij kan reageren. Vertel eens, hoe is dat nou om zo een verzuurd leven te hebben als dat jij dat hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh god wat gaan je er heeeeel erg negatief op in PFFF
Laat heloef het anders lekker als positief fantasietje zien.
Ok, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je op een dag je masker kan afzetten en het een plekje heb kunnen geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf te belastend voor mij, Hij heeft eerst gepoogd mij mee te nemen iets wat hij uiteindelijk niet kon en enkele dagen heeft hij dan gedaan wat hij gedaan heeft.
Laten we er verder even over stoppen.
Oh je dacht dat ik net serieus was? Sorry daarvoor dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heerlijk om te zien dat jij altijd zo heerlijk verzuurd op mij kan reageren. Vertel eens, hoe is dat nou om zo een verzuurd leven te hebben als dat jij dat hebt?
Ben zo benieuwd.
[..]
Ok, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je op een dag je masker kan afzetten en het een plekje heb kunnen geven.
Tevens diepe respect ook dat je het hier hebt verteld.
Schattig te zien dat je het opeens op een "grapje" gaat gooien. Zoals je altijd doet, iets wat voorspelbaar begin je te worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik net serieus was? Sorry daarvoor dan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die verzuurd tegen elkaar doenKom toch elkaar cyberkusjes geven voor de webcam
http://tinychat.com/avnzmg
Vind je het heel erg als ik nee zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die verzuurd tegen elkaar doenKom toch elkaar cyberkusjes geven voor de webcam
http://tinychat.com/avnzmg
Seks is vies en overratedquote:
Ja man, het was gewoon veel te krap.quote:
Nee echt, ik kopieerde de stijl van het eerste deel van je reactie niet omdat ik het zo enorm serieus nam allemaal hoor. Maar goed, hoe vaak heb ik jou dat al wel niet aangedaan dan? Kan me niet herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schattig te zien dat je het opeens op een "grapje" gaat gooien. Zoals je altijd doet, iets wat voorspelbaar begin je te worden.
Jammer.
Gewoon harder duwen volgende keerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, het was gewoon veel te krap.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, het was gewoon veel te krap.
Dat zou ik heel erg vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik nee zeg
de keren dat je op mij reageerd is het altijd negatief en verzuurd. En als het opeens vast loopt heb je het allemaal als een "grapje"gezegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee echt, ik kopieerde de stijl van het eerste deel van je reactie niet omdat ik het zo enorm serieus nam allemaal hoor. Maar goed, hoe vaak heb ik jou dat al wel niet aangedaan dan? Kan me niet herinneren namelijk.
Ja heeft geen zin joh, toen kwam Supersoep met zijn kleine leuter en die paste wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon harder duwen volgende keer
Het is een grapje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben je nog maagd? Whut? Ik snap het verhaal nietKlinkt best... ernstig.
Volgens mij verwar je me met iemand anders dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de keren dat je op mij reageerd is het altijd negatief en verzuurd. En als het opeens vast loopt heb je het allemaal als een "grapje"gezegt.
Maar genoeg hier over, heb je al meer aandacht gegeven dan ik je had willen geven
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef El_Matador het volgende:
Glijmiddelflesje naast het bed, heloef. Er kan ook een baby door.
Of likken kan toch ook?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef El_Matador het volgende:
Glijmiddelflesje naast het bed, heloef. Er kan ook een baby door.
glijmiddel werkt dan toch beterquote:
Een homo geeft nu adviezen?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is deze
EN AL HELEMAAL VAN TIJNBREIN
wat dan, over seks enzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer vieze ideeën in me hoofd
Wat denk je als het even niet lukt met een jongen dan lik je zijn kontje ontspant hij zich een beetje en dan duw je hem er zo inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een homo geeft nu adviezen?
Ja, natuurlijk likken. Maar dat is (zelfs) niet altijd genoeg.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat denk je als het even niet lukt met een jongen dan lik je zijn kontje ontspant hij zich een beetje en dan duw je hem er zo in
Dan ben je niet al te dik geschapen denk ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat denk je als het even niet lukt met een jongen dan lik je zijn kontje ontspant hij zich een beetje en dan duw je hem er zo in
Inderdaad handig om met iets dunners te beginnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Heloef eerst je vuist gebruiken en daarna je pik
ja toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad handig om met iets dunners te beginnen.
Ok, nu gaat het me een beetje te verquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
ook je tong gebruiken, Al moet de andere niet net iets heet's achter de kiezen hebben
Haar vuistquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad handig om met iets dunners te beginnen.
Toch wel gemiddeld genomen, En het gaat om het ontspannenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan ben je niet al te dik geschapen denk ik...
Of je speeksel is pure lubricant.
hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
ook je tong gebruiken, Al moet de andere niet net iets heet's achter de kiezen hebben
Ontspannen helpt niet altijd hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:32 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Toch wel gemiddeld genomen, En het gaat om het ontspannen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga even lopen verkondigen wat Newb allemaal bij je doet ofzo
Voor een groot deel wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ontspannen helpt niet altijd hoor
Oh nastyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En vooral niet met diarree! Dat is me overkomen tijdens ene van de eerste keren
Oh sorry hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga even lopen verkondigen wat Newb allemaal bij je doet ofzo
Gadverquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Liet een scheet en kwam een beetje meer uit
Ik rolde van mijn bank af.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En vooral niet met diarree! Dat is me overkomen tijdens ene van de eerste keren
TMI waardigquote:
Ik ken de namen van de standjes nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
TMI waardighaha
Nog tips voor standjes?
Nou... Het was wel even niet oz leuk hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niets uit als hij van die jongen houdt.
Het is wel smerig om diarree in je mond te krijgen, zelfs als je van diegene houdt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niets uit als hij van die jongen houdt.
Jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ken de namen van de standjes niet
Ik ken een motiovational die anders beweerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel smerig om diarree in je mond te krijgen, zelfs als je van diegene houdt.
Beschrijvingen mogen ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ken de namen van de standjes niet
Tijnieboy, ben jij wel eens gerimd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammeroh well ik vind zelf wel wat
Van jouw billen?quote:
Graagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beschrijvingen mogen ook wel denk ik.
Nee en heb het ook niet gedaan. Wil het wel doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tijnieboy, ben jij wel eens gerimd?
Was het niveau zo laag vannacht? Is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef Strani het volgende:
Sinds vannacht is het niveau hier niet echt omhoog gegaan he?
Is hier ooit een niveau?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het niveau zo laag vannacht? Is me niet opgevallen.
Un Año Nuevo Felisimo, hombre.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef Strani het volgende:
Sinds vannacht is het niveau hier niet echt omhoog gegaan he?
Elkaar tegelijk pijpenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beschrijvingen mogen ook wel denk ik.
Dat hoop ik dan maar. Tijn is niet je type?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn billen staan hier compleet buiten.
Lo empezo genial. A ti?quote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Elkaar tegelijk pijpen![]()
Zittend en dan helemaal elkaar vasthouden kun je lekker duwen.
en gewoon iemand volledig platleggen op bed en dan zijn benen gesloten
Altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Tijn is niet je type?
Klinkt geil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Elkaar tegelijk pijpen![]()
Zittend en dan helemaal elkaar vasthouden kun je lekker duwen.
en gewoon iemand volledig platleggen op bed en dan zijn benen gesloten
Beffen en pijpen tegelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt geil.
Maar ja, ik ben nu eenmaal van het andere geslacht dus ik heb er niets aan.
Nee, dat is hij inderdaad niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Tijn is niet je type?
Whut?quote:
Dat lijkt mij ook geil jaquote:
Lekkerquote:
Hoe dan?quote:
Ricky Martin is je antwoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn er vrouwen die verliefd zijn op homo's?
true. Plus al die arme maagden zitten nu helemaal te kwijlen, als ze zich niet aan het afrukken zijn (of aan het soppen natuurlijk, kan ook).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef Strani het volgende:
Jongens nu even serieus, er is hier een heel forum over Seks. Dat jullie er graag over praten is prima maar ik heb echt geen zin om in R&P al die praat te moeten doorspitten. En ik zal zeker de enige niet zijn.
Ik val echt voor buitenlandse jongens kan me ook niet voorstellen om met een Nederlander te gaan , Ben wel eerlijk tenminstequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekkerkom je een keertje bij mij slapen?
Jan Kooiemansquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik sta hier 180 graden tegenover. Een wezenlijk onderdeel van het thema "versieren".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef Strani het volgende:
Jongens nu even serieus, er is hier een heel forum over Seks. Dat jullie er graag over praten is prima maar ik heb echt geen zin om in R&P al die praat te moeten doorspitten. En ik zal zeker de enige niet zijn.
Haha nooit geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik val echt voor buitenlandse jongens kan me ook niet voorstellen om met een Nederlander te gaan , Ben wel eerlijk tenminste
Is ooit eens voorgekomen ze vond het zo fijn dat ik zo zacht en lief was, Goede tip gelijk voor de vrijgezellen herenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Mooi man. Wordt een mooi jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook prima hierZat in Valencia voor de nacht, mooi hotelletje geboekt.
Nee hoor, versieren komt eerst, en seks daarna pas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik sta hier 180 graden tegenover. Een wezenlijk onderdeel van het thema "versieren".
Nou, vertel eens iets leuks dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef Strani het volgende:
Een vent zoeken om een vrouw te scoren. Die tip moet in de OP!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is ooit eens voorgekomen ze vond het zo fijn dat ik zo zacht en lief was, Goede tip gelijk voor de vrijgezellen heren
Tsja dat kanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik word er ook niet warm van helaas
Mfn gaat dr kont laten zien op tcquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks dan?
Ik denk dat je nu al wel ervaren hebt dat dit soort posts niet echt helpen alles weer de kant op te krijgen die jij het graag op ziet gaan.
Geen scheepsjongens van de Bontekoe voor jou dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik word er ook niet warm van helaas
Ik ben hard en koud man... gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is ooit eens voorgekomen ze vond het zo fijn dat ik zo zacht en lief was, Goede tip gelijk voor de vrijgezellen heren
Over dat andere onderwerp hebben we allang een schikking getroffen en in dit geval heb ik gewoon gelijk. Dit hoort niet in R&P en zeker niet in een topic dat eigenlijk bedoeld is voor mensen die problemen hebben met versieren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, vertel eens iets leuks dan?
Ik denk dat je nu al wel ervaren hebt dat dit soort posts niet echt helpen alles weer de kant op te krijgen die jij het graag op ziet gaan.
Ik ben al ontsnapt naat TCquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, versieren komt eerst, en seks daarna pas.
Maar laten we wel zijn, dit is gewoon echt platvloerse praat en heeft niets meer met versieren te maken.
Zucht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mfn gaat dr kont laten zien op tc
Dat klopt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen scheepsjongens van de Bontekoe voor jou dus.
Je wil me toch niet dus /carequote:
Ayumu misschien welquote:
Het gaat hier zo vaak over seks, de ene keer gaat het wat minder ver dan de andere keer. Ik zou niet weten waarom het hier opeens niet meer zou kunnen, ongeacht wat ik er zelf van vind.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Over dat andere onderwerp hebben we allang een schikking getroffen en in dit geval heb ik gewoon gelijk. Dit hoort niet in R&P en zeker niet in een topic dat eigenlijk bedoeld is voor mensen die problemen hebben met versieren.
No way dat ik mijn kont op TC laat zienquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
No way dat ik mijn kont op TC laat zien
Toch nieuwsgierigquote:
Anders had teinbrein wel even boos naar me gekeken net zoals die laatst met die bellende neger in de trein deedquote:
Toch ben ik nou tevreden over die algemene link, dus ik heb er toch nog wat aan gehad. Anyway, dat onderwerp is nu toch echt wel afgesloten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat hier zo vaak over seks, de ene keer gaat het wat minder ver dan de andere keer. Ik zou niet weten waarom het hier opeens niet meer zou kunnen, ongeacht wat ik er zelf van vind.
Maar goed over dat andere onderwerp, er is nu een algemene link maar verder heeft het voor het aantal posts die over TC gaan niet geholpen dat erover 'gezeurd' werd. Sterker nog daardoor ging het er alleen maar langer over door.
Tranen met tuiten hier, ik zeg het je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hij poogde je keihard te raken met zijn 'care'.
Eensch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee om wat optimistischer te posten.
Wat heb ik vannacht "gemist"?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch ben ik nou tevreden over die algemene link, dus ik heb er toch nog wat aan gehad. Anyway, dat onderwerp is nu toch echt wel afgesloten.
Dat het over seks gaat is één ding maar dit, en ook wat er vannacht zoal werd besproken, gaat echt veel te ver voor R&P.
Het wordt zo saai zonder naaktfoto's.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat het over seks gaat is één ding maar dit, en ook wat er vannacht zoal werd besproken, gaat echt veel te ver voor R&P.
Mooie vrouwquote:
Shinny Happy People!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het wel een leuk idee om wat optimistischer te posten.
Dat vertel ik je wel als ik weer in Bogotá ben, onder het genot van een biertje. Om dat te herhalen moet ik eerst wat gedronken hebben.quote:
Hubba hubba.quote:
Mooi dat je tevreden bent, maar een algemene link was niet je enige discussiepuntje toen toch? Je kan nou eenmaal niet alles hebben, jou zint het nu niet maar blijkbaar vinden anderen het wel weer tof anders zouden ze er niet over posten. Ik was hier vannacht niet trouwens, dus geen idee wat er dan zo erg was eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch ben ik nou tevreden over die algemene link, dus ik heb er toch nog wat aan gehad. Anyway, dat onderwerp is nu toch echt wel afgesloten.
Wat gepraat over standjes, kon prima maar anuslikken enzo vind ik dan wel weer weg voor de seksquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel als ik weer in Bogotá ben, onder het genot van een biertje. Om dat te herhalen moet ik eerst wat gedronken hebben.
Je bent wel een beetje preuts hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat gepraat over standjes, kon prima maar anuslikken enzo vind ik dan wel weer weg voor de seks
Tijdje terug ging het hier over tentakelporno dus het kan altijd ergerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach toen deed ik mijn intrede in dit topic geloof ik
Versieren houdt niet op met zoenen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat gepraat over standjes, kon prima maar anuslikken enzo vind ik dan wel weer weg voor de seks
van die hentai zooi?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdje terug ging het hier over tentakelporno dus het kan altijd erger
Geen idee ik kijk niet naar dat soort dingen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Myraela het volgende:
Oh bah, seks. Ik vind ook dat we het daar niet meer over moeten hebben.
Niet m'n enige maar wel een belangrijke. Maar nogmaals, dat is afgesloten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooi dat je tevreden bent, maar een algemene link was niet je enige discussiepuntje toen toch? Je kan nou eenmaal niet alles hebben, jou zint het nu niet maar blijkbaar vinden anderen het wel weer tof anders zouden ze er niet over posten. Ik was hier vannacht niet trouwens, dus geen idee wat er dan zo erg was eigenlijk.
Heel geloofwaardig ditquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen te ver gaat om het daar over te hebben, dat wil niet zeggen dat ik dat ook vindquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje preuts hoor.
Ik heb geen cats ears meerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Furry is wel veel leuker dan tentacle.
Normale praat over seks is wat anders dan anuslikken, rimmen of sperma over iemand's buik uitsmeren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Myraela het volgende:
Nee toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Normale praat over seks is wat anders dan anuslikken, rimmen of sperma over iemand's buik uitsmeren.
Denk je niet?
Je bent vrij in je onderwerpkeuze, brotha!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet m'n enige maar wel een belangrijke. Maar nogmaals, dat is afgesloten.
Kijk in dit geval gaat het niet alleen maar om m'n eigen voorkeur. Ik hou ook in het oog voor wie dit topic ook al weer was bedoeld en voor hen is die sekspraat natuurlijk bepaald niet iets om vrolijk van te worden.
Het hoort erbij jongen. Of heb jij saaie seks dat je hier niet over wilt praten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Normale praat over seks is wat anders dan anuslikken, rimmen of sperma over iemand's buik uitsmeren.
Denk je niet?
Ohquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je niet?
Dat vind ik dan nog wel weer normaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je niet?
Voor sommigen dan wel de meesten hoort dit toch bij seks? Ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je niet?
Omdat je er zelf over begonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel weer normaal
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent vrij in je onderwerpkeuze, brotha!
[ afbeelding ]
Als jij het saai vindt wanneer mensen zich niet direct bezig houden met dergelijke zaken ligt meer aan jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoort erbij jongen. Of heb jij saaie seks dat je hier niet over wilt praten?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoort erbij jongen. Of heb jij saaie seks dat je hier niet over wilt praten?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het schijnt goed voor de huid te zijn dus waarom nietquote:
You have awaked the trousersnake.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Waarom? misschien hoort dat voor sommige mensen wel gewoon bij de seks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je niet?
She did all the work, I hope.quote:
De meeste denk ik zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? misschien hoort dat voor sommige mensen wel gewoon bij de seks.
Ik was er gisterenavond niet bij, dus ik heb geen idee op wat voor manier het topic ging, maar die onderwerpen op zich kunnen in mijn ogen weinig kwaad. Maarja, sommige mensen gaan dan ook gewoon wat verder dan een missionarisstandje elke nacht.
Iemand anders had het over uitsmerenquote:
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
We gaan het hier enkel hebben over wederkerige seks in de missionaris-positie met de lichten uit ten behoeve van de voortplanting, en wie hier op tegen is neuk ik in de reet met een voorbinddildo.
Good taste, maricon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En is ie al ontsnapt?
Tjongejonge Myra..van een mod verwacht ik meer dan een lage en persoonlijke opmerking.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? misschien hoort dat voor sommige mensen wel gewoon bij de seks.
Ik was er gisterenavond niet bij, dus ik heb geen idee op wat voor manier het topic ging, maar die onderwerpen op zich kunnen in mijn ogen weinig kwaad. Maarja, sommige mensen gaan dan ook gewoon wat verder dan een missionarisstandje elke nacht.
Ik stem tegenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
We gaan het hier enkel hebben over wederkerige seks in de missionaris-positie met de lichten uit ten behoeve van de voortplanting, en wie hier op tegen is neuk ik in de reet met een voorbinddildo.
Wat is je type?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Post anders even een toekomstig vriendinnetje van me.
Jij niet?quote:
Waarom wil je alles zo strak gemod hebben, Ik zou hier nooit gekomen zijn als het allemaal helemaal volgens de regels ging en zou zullen er ook wel een aantal zijn die komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Tjongejonge Myra..van een mod verwacht ik meer dan een lage en persoonlijke opmerking.
Wat ik in mijn privéleven doe heeft niets te maken met waarom ik denk dat zulke praat niet hier thuishoort. Maar jij bent de mod dus jij hebt het laatste woord natuurlijk.
Nja, volgens mij hoefde je dat niet persoonlijk op te vatten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Tjongejonge Myra..van een mod verwacht ik meer dan een lage en persoonlijke opmerking.
Wat ik in mijn privéleven doe heeft niets te maken met waarom ik denk dat zulke praat niet hier thuishoort. Maar jij bent de mod dus jij hebt het laatste woord natuurlijk.
Grote god.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En is ie al ontsnapt?
Ik ben hier geen mod, ik ben gewoon een user. R&P mods hebben hier het laatste woord in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wie is dit topic nou bedoeld? Toch niet voor mensen die leuk mee kunnen praten over de meest expliciete onderwerpen? Of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Waarom wil je alles zo strak gemod hebben, Ik zou hier nooit gekomen zijn als het allemaal helemaal volgens de regels ging en zou zullen er ook wel een aantal zijn die komen.
Het is ook niet enkel bedoeld om het jou naar je zin te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wie is dit topic nou bedoeld? Toch niet voor mensen die leuk mee kunnen praten over de meest expliciete onderwerpen? Of ben ik nou gek?
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is ook niet enkel bedoeld om het jou naar je zin te maken.
Toen ik nog maagd was praatte ik ook al over dit soort dingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wie is dit topic nou bedoeld? Toch niet voor mensen die leuk mee kunnen praten over de meest expliciete onderwerpen? Of ben ik nou gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |