de keren dat je op mij reageerd is het altijd negatief en verzuurd. En als het opeens vast loopt heb je het allemaal als een "grapje"gezegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee echt, ik kopieerde de stijl van het eerste deel van je reactie niet omdat ik het zo enorm serieus nam allemaal hoor. Maar goed, hoe vaak heb ik jou dat al wel niet aangedaan dan? Kan me niet herinneren namelijk.
Ja heeft geen zin joh, toen kwam Supersoep met zijn kleine leuter en die paste wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon harder duwen volgende keer
Het is een grapje.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben je nog maagd? Whut? Ik snap het verhaal nietKlinkt best... ernstig.
Volgens mij verwar je me met iemand anders dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de keren dat je op mij reageerd is het altijd negatief en verzuurd. En als het opeens vast loopt heb je het allemaal als een "grapje"gezegt.
Maar genoeg hier over, heb je al meer aandacht gegeven dan ik je had willen geven
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef El_Matador het volgende:
Glijmiddelflesje naast het bed, heloef. Er kan ook een baby door.
Of likken kan toch ook?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef El_Matador het volgende:
Glijmiddelflesje naast het bed, heloef. Er kan ook een baby door.
glijmiddel werkt dan toch beterquote:
Een homo geeft nu adviezen?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat is deze
EN AL HELEMAAL VAN TIJNBREIN
wat dan, over seks enzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb weer vieze ideeën in me hoofd
Wat denk je als het even niet lukt met een jongen dan lik je zijn kontje ontspant hij zich een beetje en dan duw je hem er zo inquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een homo geeft nu adviezen?
Ja, natuurlijk likken. Maar dat is (zelfs) niet altijd genoeg.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat denk je als het even niet lukt met een jongen dan lik je zijn kontje ontspant hij zich een beetje en dan duw je hem er zo in
Dan ben je niet al te dik geschapen denk ik...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat denk je als het even niet lukt met een jongen dan lik je zijn kontje ontspant hij zich een beetje en dan duw je hem er zo in
Inderdaad handig om met iets dunners te beginnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
Heloef eerst je vuist gebruiken en daarna je pik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |