Heeft hij net z'n eikeltje er in OEH OEH OEEEEH aaaaaaah pffff shit, klaar gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt een geklooi op die wolkjes...
Kijk jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je hebt iig genoeg tijd en dames om je heen om het alsnog te leren dan.
Zo gaat toch sowieso, als het nou op aarde is of in de hemel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft hij net z'n eikeltje er in OEH OEH OEEEEH aaaaaaah pffff shit, klaar gekomen
Net alsof jij nooit maagd bent geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft hij net z'n eikeltje er in OEH OEH OEEEEH aaaaaaah pffff shit, klaar gekomen
Jammerquote:
Hij was vast een immens natuurtalent enzo. Jeweet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit maagd bent geweest
jawel, maar als je dan ook nog eens een maagd moet neuken.... 72stuks. Dat gaat alleen maar frustreren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net alsof jij nooit maagd bent geweest
In de hemel heb je oneindig veel tijd om beter te worden. Het blijven geen maagden als heloef in de buurt is, weet je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel, maar als je dan ook nog eens een maagd moet neuken.... 72stuks. Dat gaat alleen maar frustreren.
Ach, die van mij was wel oke.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet alle eerste keren zijn een groot drama natuurlijk.
Dat dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Er is hoop mensenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijne vond ik ook niet slecht, en het is allemaal maar mooi dat het daarna beter en beter zal zijn. Het is ook zoiets om de allereerste keer al meteen op je top te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, die van mij was wel oke.
Maar het wordt daarna nog veel beter uiteraard.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de hemel heb je oneindig veel tijd om beter te worden. Het blijven geen maagden als heloef in de buurt is, weet je.
Oh god anders gaan we er heeeeeel erg diep en serieus op in PFFFquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
De volgende keren worden natuurlijk wel beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Oh god anders gaan we er heeeeeel erg diep en serieus op in PFFF
Man hij neukt al die 72 maagden vliesjes kapot. Het bloed van het ontmaagden zal de wolk rood doen kleuren.
Zelf de schepper zal nog roepen "jezus christus wat kan die Heloef neuken zeg. God verdomme die trampeloeris ook van hem. Ongekend"
Niet? Oh dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij vond zichzelf te belastend voor mij, Hij heeft eerst gepoogd mij mee te nemen iets wat hij uiteindelijk niet kon en enkele dagen heeft hij dan gedaan wat hij gedaan heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
begrijp je ook waarom hij het gedaan heeft?
Vandaar dat wolken soms rood zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Man hij neukt al die 72 maagden vliesjes kapot. Het bloed van het ontmaagden zal de wolk rood doen kleuren.
Zelf de schepper zal nog roepen "jezus christus wat kan die Heloef neuken zeg. God verdomme die trampeloeris ook van hem. Ongekend"
Oh god wat gaan je er heeeeel erg negatief op in PFFFquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
En daar moet je dan je vrije zondagochtend voor opgeven, een tijd waarop je aardse chicks had kunnen neuken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Heloef is groot geschapen. Neger enzo hequote:
Wie van de dames wel? Volgens mij bloed bijna geen enkele vrouwquote:
Ik was ook geen bloed tegengekomen de eerste keer inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie van de dames wel? Volgens mij bloed bijna geen enkele vrouw
Bij Ted Bundy allemaal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie van de dames wel? Volgens mij bloed bijna geen enkele vrouw
Oh god, wat een heftig verhaal zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf te belastend voor mij, Hij heeft eerst gepoogd mij mee te nemen iets wat hij uiteindelijk niet kon en enkele dagen heeft hij dan gedaan wat hij gedaan heeft.
Laten we er verder even over stoppen.
Inderdaad zeg, sterkte en ander onderwerp dan maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh god, wat een heftig verhaal zeg![]()
Sterkte nog Ayumu...
Was het een neger?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet niet eens wat mijn eerste keer is geweest. De eerste paste er namelijk niet in.
Dan ben je toch nog steeds maagdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik weet niet eens wat mijn eerste keer is geweest. De eerste paste er namelijk niet in.
heerlijk om te zien dat jij altijd zo heerlijk verzuurd op mij kan reageren. Vertel eens, hoe is dat nou om zo een verzuurd leven te hebben als dat jij dat hebt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh god wat gaan je er heeeeel erg negatief op in PFFF
Laat heloef het anders lekker als positief fantasietje zien.
Ok, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je op een dag je masker kan afzetten en het een plekje heb kunnen geven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf te belastend voor mij, Hij heeft eerst gepoogd mij mee te nemen iets wat hij uiteindelijk niet kon en enkele dagen heeft hij dan gedaan wat hij gedaan heeft.
Laten we er verder even over stoppen.
Oh je dacht dat ik net serieus was? Sorry daarvoor dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heerlijk om te zien dat jij altijd zo heerlijk verzuurd op mij kan reageren. Vertel eens, hoe is dat nou om zo een verzuurd leven te hebben als dat jij dat hebt?
Ben zo benieuwd.
[..]
Ok, ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je op een dag je masker kan afzetten en het een plekje heb kunnen geven.
Tevens diepe respect ook dat je het hier hebt verteld.
Schattig te zien dat je het opeens op een "grapje" gaat gooien. Zoals je altijd doet, iets wat voorspelbaar begin je te worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh je dacht dat ik net serieus was? Sorry daarvoor dan.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die verzuurd tegen elkaar doenKom toch elkaar cyberkusjes geven voor de webcam
http://tinychat.com/avnzmg
Vind je het heel erg als ik nee zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die verzuurd tegen elkaar doenKom toch elkaar cyberkusjes geven voor de webcam
http://tinychat.com/avnzmg
Seks is vies en overratedquote:
Ja man, het was gewoon veel te krap.quote:
Nee echt, ik kopieerde de stijl van het eerste deel van je reactie niet omdat ik het zo enorm serieus nam allemaal hoor. Maar goed, hoe vaak heb ik jou dat al wel niet aangedaan dan? Kan me niet herinneren namelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schattig te zien dat je het opeens op een "grapje" gaat gooien. Zoals je altijd doet, iets wat voorspelbaar begin je te worden.
Jammer.
Gewoon harder duwen volgende keerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, het was gewoon veel te krap.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, het was gewoon veel te krap.
Dat zou ik heel erg vindenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik nee zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |