schietgebedje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 19:59:24 ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
Death is wel leuk, die zou ik wel willen meeten aan het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wie ben jij om te bepalen of iets wel of niet gepast of ongepast is in deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat de ratio lachen voor Ook_gek/huilen voor Ayumu niet helemaal goed is in deze zaak...
Ergo: grapjes zijn zeer ongepast in deze.
Voor zij die herinnerd worden wel ja.quote:
Nou ja afbranden valt mee toch, en ik heb nog geen grapje gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus. We gaan eerst ook_gek afbranden en vervolgens zelf flauwe grappen over de dood maken?
Oh lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als er maar seks en liefde er voor is.
En wie is ook_gek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Dus. We gaan eerst ook_gek afbranden en vervolgens zelf flauwe grappen over de dood maken?
hoiquote:
We?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Mocht je het over mij hebben, ik meende het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Nee maar anderen wel, da's het hele puntquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ja afbranden valt mee toch, en ik heb nog geen grapje gemaakt.
Ik gaf al aan dat men echt wel weet wanneer iets kan en wanneer nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We?
Ook_gek heeft gelijk.
En ja flauwe grappen lijkt me niets mis mee. Ayumu weet dat we hem steunen,
Het zou zonde zijn als de discussie doodgeslagen zou worden toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee maar anderen wel, da's het hele punt
Bedenk wel waarom deze vrouwen nog maagd zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Nou als ik dood ben heb ik tenminste 72 maagden die het met me willen doen, dat kan ik nou niet echt zeggen over de situatie op aard.
Leuk, als asdeeltje of madenvoer een maagd bevredigen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Nou als ik dood ben heb ik tenminste 72 maagden die het met me willen doen, dat kan ik nou niet echt zeggen over de situatie op aard.
Omdat ze wachten op de perfecte jongen, oftewel ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedenk wel waarom deze vrouwen nog maagd zijn
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga deze maand nog ergens op een kerkhof filmen, misschien vertellen de geesten het wel
Op hun 4e gestorven?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedenk wel waarom deze vrouwen nog maagd zijn
Weet je hoe kut dat is, een maagd neukenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat is, een maagd neuken![]()
Die kunnen nog helemaal niks, daar ga je ECHT niet blij van worden
Een paar keer erna welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je bent dan dood, hebt in een slecht geval helse pijnen en andere vreselijke dingen doorstaan, en bent nu op een wolk beland met 72 chicks die géén van alleen weten waar ze mee bezig gaan, laat staan dat ze wat zullen voelen van je tot geest verworden gigantische negerpiemel? En daar ben je nog blij mee ook?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Heeft iemand dit ooit eens bevestigd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
Kan je er echt geen vrede in vinden? Ik bedoel.. Het is verleden tijd...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat men echt wel weet wanneer iets kan en wanneer niet
Ik kan ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dan en je helemaal de lulquote:
Jij gaat van het verkeerde scenario uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je bent dan dood, hebt in een slecht geval helse pijnen en andere vreselijke dingen doorstaan, en bent nu op een wolk beland met 72 chicks die géén van alleen weten waar ze mee bezig gaan, laat staan dat ze wat zullen voelen van je tot geest verworden gigantische negerpiemel? En daar ben je nog blij mee ook?
Als je iemand ruim 10 jaar kent en dan heb ik het over de jongen van dit jaar dan schuif je dat niet snel aan de kantquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je er echt geen vrede in vinden? Ik bedoel.. Het is verleden tijd...
Niet dat je je er nog dagelijks kut om voelt maar dat je naar hem kijkt als een positieve herinnering en dat je zijn gedachtenis in ere houdt.
3 minuten, ik moest de laatste vaat nog afdrogenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka is 7 minuten klaar met werk en zit weer op fok...
Ach dat maakt toch niks uit joh, dan kom je er vanzelf wel achter.quote:
Niet eens fokken tijdens werkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Loka is 7 minuten klaar met werk en zit weer op fok...
begrijp je ook waarom hij het gedaan heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand ruim 10 jaar kent en dan heb ik het over de jongen van dit jaar dan schuif je dat niet snel aan de kant
O jezus.. Dan had ik het verkeerd begrepen man, ik dacht dat het 10 jaar geleden gebeurt was...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Als je iemand ruim 10 jaar kent en dan heb ik het over de jongen van dit jaar dan schuif je dat niet snel aan de kant
Dat wordt een geklooi op die wolkjes...quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
3 minuten, ik moest de laatste vaat nog afdrogen
Je hebt iig genoeg tijd en dames om je heen om het alsnog te leren dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat maakt toch niks uit joh, dan kom je er vanzelf wel achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |