Beffen en pijpen tegelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klinkt geil.
Maar ja, ik ben nu eenmaal van het andere geslacht dus ik heb er niets aan.
Nee, dat is hij inderdaad niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Tijn is niet je type?
Whut?quote:
Dat lijkt mij ook geil jaquote:
Lekkerquote:
Hoe dan?quote:
Ricky Martin is je antwoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Zijn er vrouwen die verliefd zijn op homo's?
true. Plus al die arme maagden zitten nu helemaal te kwijlen, als ze zich niet aan het afrukken zijn (of aan het soppen natuurlijk, kan ook).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef Strani het volgende:
Jongens nu even serieus, er is hier een heel forum over Seks. Dat jullie er graag over praten is prima maar ik heb echt geen zin om in R&P al die praat te moeten doorspitten. En ik zal zeker de enige niet zijn.
Ik val echt voor buitenlandse jongens kan me ook niet voorstellen om met een Nederlander te gaan , Ben wel eerlijk tenminstequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekkerkom je een keertje bij mij slapen?
Jan Kooiemansquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Ik sta hier 180 graden tegenover. Een wezenlijk onderdeel van het thema "versieren".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef Strani het volgende:
Jongens nu even serieus, er is hier een heel forum over Seks. Dat jullie er graag over praten is prima maar ik heb echt geen zin om in R&P al die praat te moeten doorspitten. En ik zal zeker de enige niet zijn.
Haha nooit geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik val echt voor buitenlandse jongens kan me ook niet voorstellen om met een Nederlander te gaan , Ben wel eerlijk tenminste
Is ooit eens voorgekomen ze vond het zo fijn dat ik zo zacht en lief was, Goede tip gelijk voor de vrijgezellen herenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |