Ik ken de namen van de standjes nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
TMI waardighaha
Nog tips voor standjes?
Nou... Het was wel even niet oz leuk hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niets uit als hij van die jongen houdt.
Het is wel smerig om diarree in je mond te krijgen, zelfs als je van diegene houdt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, dat maakt niets uit als hij van die jongen houdt.
Jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ken de namen van de standjes niet
Ik ken een motiovational die anders beweerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel smerig om diarree in je mond te krijgen, zelfs als je van diegene houdt.
Beschrijvingen mogen ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ken de namen van de standjes niet
Tijnieboy, ben jij wel eens gerimd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammeroh well ik vind zelf wel wat
Van jouw billen?quote:
Graagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beschrijvingen mogen ook wel denk ik.
Nee en heb het ook niet gedaan. Wil het wel doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tijnieboy, ben jij wel eens gerimd?
Was het niveau zo laag vannacht? Is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef Strani het volgende:
Sinds vannacht is het niveau hier niet echt omhoog gegaan he?
Is hier ooit een niveau?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het niveau zo laag vannacht? Is me niet opgevallen.
Un Año Nuevo Felisimo, hombre.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef Strani het volgende:
Sinds vannacht is het niveau hier niet echt omhoog gegaan he?
Elkaar tegelijk pijpenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beschrijvingen mogen ook wel denk ik.
Dat hoop ik dan maar. Tijn is niet je type?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn billen staan hier compleet buiten.
Lo empezo genial. A ti?quote:
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Elkaar tegelijk pijpen![]()
Zittend en dan helemaal elkaar vasthouden kun je lekker duwen.
en gewoon iemand volledig platleggen op bed en dan zijn benen gesloten
Altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Tijn is niet je type?
Klinkt geil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Elkaar tegelijk pijpen![]()
Zittend en dan helemaal elkaar vasthouden kun je lekker duwen.
en gewoon iemand volledig platleggen op bed en dan zijn benen gesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |