quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Myraela het volgende:
Oh bah, seks. Ik vind ook dat we het daar niet meer over moeten hebben.
Niet m'n enige maar wel een belangrijke. Maar nogmaals, dat is afgesloten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mooi dat je tevreden bent, maar een algemene link was niet je enige discussiepuntje toen toch? Je kan nou eenmaal niet alles hebben, jou zint het nu niet maar blijkbaar vinden anderen het wel weer tof anders zouden ze er niet over posten. Ik was hier vannacht niet trouwens, dus geen idee wat er dan zo erg was eigenlijk.
Heel geloofwaardig ditquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen te ver gaat om het daar over te hebben, dat wil niet zeggen dat ik dat ook vindquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje preuts hoor.
Ik heb geen cats ears meerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Furry is wel veel leuker dan tentacle.
Normale praat over seks is wat anders dan anuslikken, rimmen of sperma over iemand's buik uitsmeren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef Myraela het volgende:
Nee toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Normale praat over seks is wat anders dan anuslikken, rimmen of sperma over iemand's buik uitsmeren.
Denk je niet?
Je bent vrij in je onderwerpkeuze, brotha!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet m'n enige maar wel een belangrijke. Maar nogmaals, dat is afgesloten.
Kijk in dit geval gaat het niet alleen maar om m'n eigen voorkeur. Ik hou ook in het oog voor wie dit topic ook al weer was bedoeld en voor hen is die sekspraat natuurlijk bepaald niet iets om vrolijk van te worden.
Het hoort erbij jongen. Of heb jij saaie seks dat je hier niet over wilt praten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Normale praat over seks is wat anders dan anuslikken, rimmen of sperma over iemand's buik uitsmeren.
Denk je niet?
Ohquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je niet?
Dat vind ik dan nog wel weer normaalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je niet?
Voor sommigen dan wel de meesten hoort dit toch bij seks? Ieder zijn meug.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Denk je niet?
Omdat je er zelf over begonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog wel weer normaal
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent vrij in je onderwerpkeuze, brotha!
[ afbeelding ]
Als jij het saai vindt wanneer mensen zich niet direct bezig houden met dergelijke zaken ligt meer aan jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoort erbij jongen. Of heb jij saaie seks dat je hier niet over wilt praten?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het hoort erbij jongen. Of heb jij saaie seks dat je hier niet over wilt praten?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het schijnt goed voor de huid te zijn dus waarom nietquote:
You have awaked the trousersnake.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |