Lastig inderdaad, ik laat mijn zwaarden ook altijd rondslingeren waar ik ze het laatste gebruikt heb.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even klagen trouwens.
Ik heb een bloedblaar op mijn voetzool, waardoor ik wat moeizaam moet lopen de laatste dagen. Toen ik vanmorgen opstond, stootte ik mijn voet aan een zwaard en toen zat er overal bloed.![]()
Op werk was het staan dus nog moeilijker en toen ging die wond ook nog eens open.![]()
Maar goed, nu ben ik weer vrolijk.
Dat moet ik inderdaad eens afleren.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Lastig inderdaad, ik laat mijn zwaarden ook altijd rondslingeren waar ik ze het laatste gebruikt heb.
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2012 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij zaten of zitten er enkele in A'dam nu?
Yep, ben net ook thuis, was gezelliequote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdam
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdam
Misschien wel handig om de 'guppies' voor even af te scheiden van de 'ouwe lullen'quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?
welke meets?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowdquote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke meets?
Blowmeet is niets voor mij en sommigen vinden mijn meets saai, dus doe ik het klein en selectief en is het voor herhaling vatbaar
Vandaag? Of gisterenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowd
Wordt het al wat tussen jou en Murdera?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowd
Wij zijn gisteren gekomen en vandaag weer weggegaanquote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vandaag? Of gisteren
Wij zijn vanaf sloterdijk naar centraal gelopen, via h'lemmerdijk, onderweg geluncht en koffie gescoord en foto's gemaakt
Neen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wordt het al wat tussen jou en Murdera?
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kgquote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren gekomen en vandaag weer weggegaan
Maar klinkt nice!
Foto's zien?
[..]
Neen. [ afbeelding ]
Mijn meets haha dit klinkt wel heer erg als hyacinth bouquet.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke meets?
Blowmeet is niets voor mij en sommigen vinden mijn meets saai, dus doe ik het klein en selectief en is het voor herhaling vatbaar
De ideeen die ik heb voor meets dan..quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn meets haha dit klinkt wel heer erg als hyacinth bouquet.
Wat voor een camera heb je?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kg) dus dat is aan hun
Ah, ok. Ik verwachte mooie uitzichtjes en zonsondergangenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kg) dus dat is aan hun
Aww waarom ben jij nou weer gebandquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tc natuurlijk, of dacht dat je dat ik gebanned was in haar SM-kelder?
Nee man kost je alleen maar moneyzquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef SiIk het volgende:
Maar ok. Ik heb dus een gemiste oproep van m'n Zweed nu omdat ik m'n telefoon niet bij me had. Zal ik em terugbellen![]()
Ik ging als Lott88 de room binnenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aww waarom ben jij nou weer geband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |