Lastig inderdaad, ik laat mijn zwaarden ook altijd rondslingeren waar ik ze het laatste gebruikt heb.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even klagen trouwens.
Ik heb een bloedblaar op mijn voetzool, waardoor ik wat moeizaam moet lopen de laatste dagen. Toen ik vanmorgen opstond, stootte ik mijn voet aan een zwaard en toen zat er overal bloed.![]()
Op werk was het staan dus nog moeilijker en toen ging die wond ook nog eens open.![]()
Maar goed, nu ben ik weer vrolijk.
Dat moet ik inderdaad eens afleren.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Lastig inderdaad, ik laat mijn zwaarden ook altijd rondslingeren waar ik ze het laatste gebruikt heb.
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2012 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij zaten of zitten er enkele in A'dam nu?
Yep, ben net ook thuis, was gezelliequote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdam
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten ik, bartje, capstan, tijnbrein en magnetronkoffie in amsterdam
Misschien wel handig om de 'guppies' voor even af te scheiden van de 'ouwe lullen'quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?
welke meets?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is deze, waarom hebben we de meets niet samengebracht?
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowdquote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke meets?
Blowmeet is niets voor mij en sommigen vinden mijn meets saai, dus doe ik het klein en selectief en is het voor herhaling vatbaar
Vandaag? Of gisterenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowd
Wordt het al wat tussen jou en Murdera?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik, kingtoppie en Murdera waren ook in A'dam. Er is niet geblowd
Wij zijn gisteren gekomen en vandaag weer weggegaanquote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vandaag? Of gisteren
Wij zijn vanaf sloterdijk naar centraal gelopen, via h'lemmerdijk, onderweg geluncht en koffie gescoord en foto's gemaakt
Neen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wordt het al wat tussen jou en Murdera?
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kgquote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren gekomen en vandaag weer weggegaan
Maar klinkt nice!
Foto's zien?
[..]
Neen. [ afbeelding ]
Mijn meets haha dit klinkt wel heer erg als hyacinth bouquet.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
welke meets?
Blowmeet is niets voor mij en sommigen vinden mijn meets saai, dus doe ik het klein en selectief en is het voor herhaling vatbaar
De ideeen die ik heb voor meets dan..quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn meets haha dit klinkt wel heer erg als hyacinth bouquet.
Wat voor een camera heb je?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kg) dus dat is aan hun
Ah, ok. Ik verwachte mooie uitzichtjes en zonsondergangenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb foto's van de heren gemaakt (koffie dacht dat ik een compactcameraatje had, maar ik heb een toeter van een paar kg) dus dat is aan hun
Aww waarom ben jij nou weer gebandquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tc natuurlijk, of dacht dat je dat ik gebanned was in haar SM-kelder?
Nee man kost je alleen maar moneyzquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef SiIk het volgende:
Maar ok. Ik heb dus een gemiste oproep van m'n Zweed nu omdat ik m'n telefoon niet bij me had. Zal ik em terugbellen![]()
Ik ging als Lott88 de room binnenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Aww waarom ben jij nou weer geband
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man kost je alleen maar moneyz
Boeiend. M'n Zweedse credits moeten toch een keer op.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee man kost je alleen maar moneyz
Dan doe je het wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Boeiend. M'n Zweedse credits moeten toch een keer op.
Je moet die 50mm 1,4 halen. Dat is me toch een potje de shhh! Bokeh!!!quote:
I knowquote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je moet die 50mm 1,4 halen. Dat is me toch een potje de shhh! Bokeh!!!
50mm 1.2quote:Op zondag 22 januari 2012 18:55 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je moet die 50mm 1,4 halen. Dat is me toch een potje de shhh! Bokeh!!!
Een buddy van me heeft dat ding laatst gekocht voor HD video. Pff zo prettig om naar te kijken. Misschien moet ik mij ook binnenkort maar een kanonneke aan gaan schaffenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
I know
Ik had de 1.8 maar die is door een paranoide new yorker gaan hemelen. Ik fotografeer even op een lager pitje, een nieuwe heeft atm nog niet mijn prioriteit helaas
wat is wederkerige seks? dat het vaker gebeurd ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef lanterfanteraar het volgende:
We gaan het hier enkel hebben over wederkerige seks in de missionaris-positie met de lichten uit ten behoeve van de voortplanting, en wie hier op tegen is neuk ik in de reet met een voorbinddildo.
Jah absoluut maar qua prijs/kwaliteit niet echt sterk denk ik. Wat jij?quote:
Ligt eraan. Ik vind hem werkelijk waar ideaal en heb hem er altijd op zitten. Ik wil de 24-100 aanschaffen, maar tot die tijd voldoet deze. Ik fotografeerde voornamelijk concerten, en 2 stapjes extra naar achteren is deze afdoende voor portretten hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 18:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Handig zo'n telezoom, maar lijkt me niet zo ideaal voor portretten
Dat benne best verdienstelijke picsquote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind hem werkelijk waar ideaal en heb hem er altijd op zitten. Ik wil de 24-100 aanschaffen, maar tot die tijd voldoet deze. Ik fotografeerde voornamelijk concerten, en 2 stapjes extra naar achteren is deze afdoende voor portretten hoor
http://6.media.hyves-stat(...)/0/img733025621.jpeg
http://3.media.hyves-stat(...)/0/img703622530.jpeg
http://7.media.hyves-stat(...)/0/img800420662.jpeg
en normaal portretje (aan het begin cvan mijn hobby)
http://5.media.hyves-stat(...)/0/img638411724.jpeg
Dat is trouwens mijn zusje. Zij heeft meer indische trekken dan ik
Qua prijs/kwaliteit zal er in ieder geval nooit gewonnen worden van de 1.8/plasticfantastic (nee dames, niet die)quote:Op zondag 22 januari 2012 18:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jah absoluut maar qua prijs/kwaliteit niet echt sterk denk ik. Wat jij?
Leuke hobby eyquote:Op zondag 22 januari 2012 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik vind hem werkelijk waar ideaal en heb hem er altijd op zitten. Ik wil de 24-100 aanschaffen, maar tot die tijd voldoet deze. Ik fotografeerde voornamelijk concerten, en 2 stapjes extra naar achteren is deze afdoende voor portretten hoor
http://6.media.hyves-stat(...)/0/img733025621.jpeg
http://3.media.hyves-stat(...)/0/img703622530.jpeg
http://7.media.hyves-stat(...)/0/img800420662.jpeg
en normaal portretje (aan het begin cvan mijn hobby)
http://5.media.hyves-stat(...)/0/img638411724.jpeg
Dat is trouwens mijn zusje. Zij heeft meer indische trekken dan ik
Ik heb mn reflex mooi weg gedaan. Zonde als je er weinig mee doet. Maar voor het filmen zou ik het wel trekken om een 600d te scoopen met zo'n 1,4. Voor nu schieten met een xz-1. Gebruik jij een compact naast je reflex?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat kleine stukje tussen 1.2 en 1.4 is de moeite niet. Ik wilde ook mijn spaarpot legen voor de 70-200 2.8 maar ik mis het verschil echt niet, zelfs binnen fatsoenlijke platen kunnen schieten, en als de belichting ruk is zal ik er vermoedelijk met een stop meer of minder niet ineens een andere foto kunnen schieten
Leuke site Okcupidquote:Op zondag 22 januari 2012 19:09 schreef benzin het volgende:
Als ik een foto van mezelf nodig heb dan probeer ik hieraan te denken: http://blog.okcupid.com/index.php/dont-be-ugly-by-accident/
Even eten
Wel als je wilt gaan voor de nextlevel bokeh. Heb je wel eens gezien hoe het filmpt? Al evenaart de 1.4 dit best welquote:Op zondag 22 januari 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat kleine stukje tussen 1.2 en 1.4 is de moeite niet. Ik wilde ook mijn spaarpot legen voor de 70-200 2.8 maar ik mis het verschil echt niet, zelfs binnen fatsoenlijke platen kunnen schieten, en als de belichting ruk is zal ik er vermoedelijk met een stop meer of minder niet ineens een andere foto kunnen schieten
Jaaa geweldig toch?!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel als je wilt gaan voor de nextlevel bokeh. Heb je wel eens gezien hoe het filmpt?
Lekker genuanceerde meningquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Echt hier in Nederland is er echt geen fatsoenlijke vent te vinden, Stelletjes vieze mannen![]()
Vies zijn ze VIES!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |