3 keer maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wat had jij dan verwacht?
[..]
[..]
3X!
Seks is een onderdeel van je levenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Een Keith Bakker light variant dus...
Keith hield wel van een gezellig onderonsje wat ik gehoord hebquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
Een Keith Bakker light variant dus...
That's what Karl Noten saidquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is een onderdeel van je leven
Ja dat was een grote kindervriendquote:
En toch is het best lullig als je een pica van een meisje op je harde schijf hebt staan dat net geen 18 isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat was een grote kindervriend
Zo lang het niet naakt is dan is het niet strafbaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En toch is het best lullig als je een pica van een meisje op je harde schijf hebt staan dat net geen 18 is
snap ik, maar stel wel naakt, dan zijn er ergere dingen te bedenken...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het niet naakt is dan is het niet strafbaar
the human centipede?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
snap ik, maar stel wel naakt, dan zijn er ergere dingen te bedenken...
Dan heb je iets uit te leggen jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke positie he,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hai skatjequote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
Ken je het gevoel dat je hoofd overloopt, er nog zoveel moet gebeuren, je afgelopen week enorm druk was, de komende week enorm druk was en je het niet meer onder controle hebt?
Ik heb vanwege dat gevoel vanmiddag iemand afgezegd en nu voel ik mezelf een slecht mens
Ja dat gevoel ken ik wel.quote:
Ik voel me schuldig en ik hoop dat iemand zegt dat ik geen slecht mens ben omdat ik nee heb gezegd tegen een afspraakquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gevoel ken ik wel.
Ik ben vanochtend om 5 uur ook gewoon ingestort vanwege mijn slaapgebrek.
Ik ben doordat ik ben wezen stappen ook veel te laat gekomen op de verjaardag van mijn tante.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig en ik hoop dat iemand zegt dat ik geen slecht mens ben omdat ik nee heb gezegd tegen een afspraak
Nee je bent geen slecht mens als je eens nee zegt tegen een afspraak.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me schuldig en ik hoop dat iemand zegt dat ik geen slecht mens ben omdat ik nee heb gezegd tegen een afspraak
Newsflash: iedereen zegt wel eens afspraken af, al dan niet met een goede reden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |