Zucht...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Anders kom je eens proeven en je zal je verbazen
Nederlanders ze zijn lelijk van binnen en buiten en hebben niks wat me ook maar een beetje kan bekorenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar ik ben zo trouw en lief als een hondje hoor
Ik drink altijd alles door elkaar. Misschien geeft dat ook gewenning, want ik krijg daar nu juist geen last van...quote:
Nee, geen dikke negergeval nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nederlanders ze zijn lelijk van binnen en buiten en hebben niks wat me ook maar een beetje kan bekoren
Die ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, geen dikke negergeval nee.
Ik drink alleen bierquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik drink altijd alles door elkaar. Misschien geeft dat ook gewenning, want ik krijg daar nu juist geen last van...
Anders gooi je alles op één hoopquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nederlanders ze zijn lelijk van binnen en buiten en hebben niks wat me ook maar een beetje kan bekoren
Is gewoon zo en mijn wil is wet!quote:
Hoeren zijn het op uitzonderingen van een aantalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind meeste Nederlandse vrouwen wel leuk anders...
Die ik ken vallen nog heel erg mee. Maar goed ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Is gewoon zo en mijn wil is wet!![]()
Boehoe, Waar zitten ze toch
[..]
Hoeren zijn het op uitzonderingen van een aantal
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ik ken vallen nog heel erg mee. Maar goed ik geloof je wel hoor
En ik dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien en de rest tja het gaat...
Ach gebeurd soms; hier wel tenminste...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:53 schreef benzin het volgende:
Ken je het gevoel dat je hoofd overloopt, er nog zoveel moet gebeuren, je afgelopen week enorm druk was, de komende week enorm druk was en je het niet meer onder controle hebt?
Ik heb vanwege dat gevoel vanmiddag iemand afgezegd en nu voel ik mezelf een slecht mens
ik heb het gemistquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee meet van een ander topic, Kutkloon was er ook.
Waarom doe je dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb het gemistik lag in bed uit te slapen omdat ik gisteravond een dikke joint heb gerookt nadat ik die dag over 2 hoeren was heengeweest.
Omdat het kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |