Yo, cokedealer! Hoe bevallen de latina´s?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:01 schreef El_Matador het volgende:
Goedemorgen Nederland.
Was een mooie "bruiloft" (ze vieren in Mexico -terecht- ook een bruiloft als ze 25 jaar getrouwd zijn). Dat is namelijk nogal een uitzondering.
Ik was de enige buitenlander tussen 300 Mexicanen. Mooi feestje, veel salsa en cumbia gedanst. En de autorit wonderbaarlijk genoeg overleefd. De tering, wat reed die meid slecht.
Ze dansen als de beste.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yo, cokedealer! Hoe bevallen de latina´s?
I couldn´t expect lessquote:
Nee die zal niet volzitten denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Royco![]()
Zit je kroeg alweer vol om 14.30?
Wordt volgende week een pittig weekend voor je, afhankelijk van hoe laat 't wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die zal niet volzitten denk ik.
Weinig ajax supporters hier, en vvv-feyenoord is niet echt een topwedstrijd
Ja word zwaar, maar dat ben ik helemaal vergeten zodra feyenoord van ajax wintquote:Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef twi het volgende:
[..]
Wordt volgende week een pittig weekend voor je, afhankelijk van hoe laat 't wordt
Dat worden zware jaren...quote:Op zondag 22 januari 2012 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja word zwaar, maar dat ben ik helemaal vergeten zodra feyenoord van ajax wint
Gefeliciteerd straw!quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoi allen. Ik ben jarig. /aandachtshoermode
Is het nou de bedoeling er een felicitatietopic voor te openen? In dat geval zie ik veel gelijkenis met heloef. /flauwe modusquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent high?
Waarbij?quote:Op zondag 22 januari 2012 03:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent high?
Leuk groepje ´ouwe lullen´quote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Groetjes uit Amsterdam van Bartholomeus, Capstan, magnetronkoffie en tijnbrein
Wat, een ouwelullenclubje bij elkaar en ik ben er niet bij?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Groetjes uit Amsterdam van Bartholomeus, Capstan, magnetronkoffie en tijnbrein
Volgende keer danquote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, een ouwelullenclubje bij elkaar en ik ben er niet bij?
Jup (alleen nu niet meer) maar ik ben geen ouwe lulquote:Op zondag 22 januari 2012 15:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Leuk groepje ´ouwe lullen´Ben jij er ook?
Al 4 jaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef l3east het volgende:
-Strawberry- gefeliciteerd ben je nu legaal?![]()
We sluiten je langzaam uit, je wordt verstoten.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zijn al deze meetings waar ik niks van weet?
Volgens mij zaten of zitten er enkele in A'dam nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zijn al deze meetings waar ik niks van weet?
De vorige keer was het dacht ik nog erger, toen ik met firefly gingquote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb het kutjesparadijs ontdekt.
Vertelquote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
Jongens ik heb het kutjesparadijs ontdekt.
Zoveel lekkers man, allemaal in rokjes en kousen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
De vorige keer was het dacht ik nog erger, toen ik met firefly ging
Nu moet ik er nog gebruik van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |