Is ook een oude aflevering tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:22 schreef twiFight het volgende:
Uitzending gemistuitzending van vanavond staat er al op.
quote:De enorme hoeveelheid reacties op de wisseling van presentator heeft de makers van ‘Blik op de Weg’ in positieve zin verrast. Overvallen bijna. We vinden het hartverwarmend om te merken hoe zeer ons programma gewaardeerd wordt en hoezeer de bedenker en presentator daarin een plek van u krijgt. Velen hebben aangegeven moeite te hebben met deze keuze en wij voelen ons zeker geroepen om u enige uitleg te geven. Daarmee hopen we een beetje de angst weg te nemen, dat er nu ineens een heel ander programma te zien zal zijn dan tot nu toe het geval is geweest.
‘Blik op de Weg’ blijft grotendeels zoals het is. Het is een programma dat LEO DE HAAS TV PRODUKTIES BV al 20 jaar produceert en dat blijft zo. Het enige dat er verandert is dat de bedenker nu niet meer zelf presentator is, maar dat die taak op aangeven van de omroep overgenomen wordt door een presentator van de AVRO.
De reden dat wij als producent hierin meegegaan zijn is simpel. Wij zijn de stellige mening toegedaan dat ‘Blik op de Weg’ thuishoort bij de Publieke Omroep. Het is tenslotte een programma over de publieke taak. Wij zitten daar al 20 jaar en we denken ook dat dat een goede zaak is. Als de omroep aangeeft dat er nu een andere presentator in beeld moet komen dan is de keuze aan onze kant snel gemaakt. Aan de ‘tone of voice’ veranderd niets. En uit een gesprek dat wij op ons initiatief met hem hadden blijkt dat wij daarin de volledige steun hebben van de nieuwe presentator Frits Sissing, die overigens geen onbekende is van de Nederlandse politie.
Opsporing Verzochtquote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef twiFight het volgende:
En uit een gesprek dat wij op ons initiatief met hem hadden blijkt dat wij daarin de volledige steun hebben van de nieuwe presentator Frits Sissing, die overigens geen onbekende is van de Nederlandse politie.
lulwhut?
Begrijpelijk, maar dan vraag ik me wel af waarom de omroep zo graag een andere presentator wil.quote:Als de omroep aangeeft dat er nu een andere presentator in beeld moet komen dan is de keuze aan onze kant snel gemaakt.
Wat had ie gedaan dan?quote:
Ik ga met lichte tegenzin toch maar wel kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Even onthouden dat het programma naar donderdag verplaatst is
quote:De camera-auto’s van Blik op de Weg hebben weer overuren gemaakt. We draaiden weer veel opvallende, spannende en interessante gebeurtenissen voor een nieuwe serie Blik op de Weg! Zo praten we na met een touringcarchauffeur die toch wel schrok toen een schoolreisje verstoord werd door een plotseling heftige rookontwikkeling vanonder de bus met tientallen schoolkinderen. We besteden aandacht aan het ‘groene netje’ dat lading in de aanhanger op zijn plek houdt. Of niet…? De fileoplossing voor Nederland: het Amerikaanse ‘Keep your lane’? En hoe zichtbaar zijn wandelaars en fietsers in het donker wanneer ze geen licht voeren?
De eerste nieuwe aflevering start op donderdag 16 februari rond de klok van 22:20 op Nederland 1.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:50 schreef Karina het volgende:
Nu op 538 in een interview. Neemt hij de telefoon op "Met Frits de Haas"
wel opvallend dezelfde woordkeuze iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef zoem het volgende:
Leo de Haas grappen uit de mond van Frits Sissing, wat een afgang
twentsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Palomar het volgende:
Haha, de drentssprekende molukker weer
Moet ik nu niet oversteken als ze in de buurt zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet gedronken hebt als blik op de weg langs komt
Foei. Heb mijn vandaag ook niet aan de richting gehouden voor het stoplicht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef WcPot het volgende:
Ach door rood moet soms best wel eens kunnen. Vandaag ook nog gedaan
Nah in Amsterdam steekt iedereen over, dus ik zou maar niet op ze wachtenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik nu niet oversteken als ze in de buurt zijn
Ze zijn NOOIT hier, ook niet van Wegmisbruikers.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah in Amsterdam steekt iedereen over, dus ik zou maar niet op ze wachten
Mooi toch!! Ik scheur ook altijd met 149,9 over de ringquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn NOOIT hier, ook niet van Wegmisbruikers.
Gezellig toch misschien krijg je nog wel een kopje koffiequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Palomar het volgende:
Lol, zo zonder papieren rijden doe ik ook wel es als ik ga sporten. Risico is dus dat je dan wordt meegenomen naar het bureau... :S
Hij wilde het papiertje, niet de bekeuringquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Hij heeft zeker geld teveel dat hij nog een bekeuring wil
Nou ik niet op dat stukje voor de Coentunnel, daar rijd ik keurig 80;quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch!! Ik scheur ook altijd met 149,9 over de ring
Ja daar wel, en trouwens binnenkort ben ik die auto toch weer kwijt en ga ik weer lekker door rood fietsen en zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik niet op dat stukje voor de Coentunnel, daar rijd ik keurig 80;
Ik heb niet eens een fietsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wel, en trouwens binnenkort ben ik die auto toch weer kwijt en ga ik weer lekker door rood fietsen en zo
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef Palomar het volgende:
Zeuren over een hondje, ga boeven vangen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
toch nog een boete aan de broek
Dat kan zo'n ruit echt wel hebben hoor zo grote caviaquote:
Leo moet terugquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef fespo het volgende:
ik schakel net in, hoe is het tot nu toe met Sissyboy?
Van die mensen die met hun hoofd boven het stuur hangenquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Palomar het volgende:
Even die app downloaden. Of is dat het lot tarten?
Ja denk het wel dan heb je de app morgen vast nodigquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Palomar het volgende:
Even die app downloaden. Of is dat het lot tarten?
doh, anders moet je hem inleveren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
200 kilometer per uur en heeft zijn rijbewijs niet bij zich
Heb jij toch ook nooit..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
200 kilometer per uur en heeft zijn rijbewijs niet bij zich
Zou dat werken? Dan neem ik die voortaan ook niet meer meequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:54 schreef Palomar het volgende:
[..]
doh, anders moet je hem inleveren.
Ja ik wil niet dat mn sloepje door een paar Oranje supporters wordt bevuildquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]Haal je boot maar vast uit de gracht.
Rijden zonder dat je je rijbewijs bij hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef tralalala het volgende:
Dit was meer een combi tussen Wegmisbruikers en Blik op de Weg.
Die agent die ging janken omdat die gast zijn ID niet bij zich had...
Ik heb geen jankende agent gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef tralalala het volgende:
Dit was meer een combi tussen Wegmisbruikers en Blik op de Weg.
Die agent die ging janken omdat die gast zijn ID niet bij zich had...
Dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef waht het volgende:
Was wel een redelijke uitzending. De teksten leken precies op die van Leo. In je achterhoofd hoor je de stem van Leo bijna.
Inderdaad, mag van mij wel vaker terugkomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef k_man het volgende:
Deze uitzending heeft tot nu toe als thema 'jong blondjes'.
Inderdaad die intromuziekquote:Op zondag 26 februari 2012 00:58 schreef ddx het volgende:
Net afgelopen 2 afleveringen gekeken, eerst schrikken van nieuwe intro muziek.
En dan opeen geen Leo meer
En dan hoopte ik nog dat hij ziek was ofzo, maar nee ook 2e aflevering en dan lees ik hier een of vage reden....
niks roepen gewoon even naar rechts sturen en de ruitenwissers aanzettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat zouden jullie roepen als je toevallig achter Frits langsrijdt als hij daar zijn presentatie aan het opnemen is?
[ afbeelding ]
Op deze manier niet zo netjes, maar inderdaad. Ik doe het ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Palomar het volgende:
Rechts inhalen is geoorloofd in dta geval.
Jaquote:
Uiteraard. Het was geen kwestie van leven en dood. Dan moet je je gewoon aan de snelheid houden.quote:
Daar is willekeurig geschilderd tot het geld op wasquote:
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Palomar het volgende:
Wat is er verwarrend aan een rood kruis?
Nee, je snapt er werkelijk niks van, dat kun je niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?
Ze moeten gewoon dat matrixbord breder maken zodat er nog wat tekst bij kan en je als bestuurder een weloverwogen beslissing kunt maken.
Als je dan ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat er brokstukken op het wegdek liggen" dan ga je van die strook af en als je ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat we daar gewoon eens zin in hadden" dan rij je door.
De mondige burger kan heel goed zelf beslissen of hij een rijstrook op kan of niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?
Ze moeten gewoon dat matrixbord breder maken zodat er nog wat tekst bij kan en je als bestuurder een weloverwogen beslissing kunt maken.
Als je dan ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat er brokstukken op het wegdek liggen" dan ga je van die strook af en als je ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat we daar gewoon eens zin in hadden" dan rij je door.
De mondige burger kan heel goed zelf beslissen of hij een rijstrook op kan of niet.
De wapenstok moet dan toch gaan jeukenquote:
ik ook...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
Je kunt me niet oppakken ofzo
Oh, ik wil dan zo graag agent zijn he
Tja, kan de agent wel begrijpen als je een paar keer bromfietser van straat moet schrapen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef StephanL het volgende:
Foei! Het mag niet, maar laat ze lekkerze rijdt net zo hard als een snorfietser
dan is het opeens gevaarlijk
De muziek van de intro is ook kutter geworden.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Klummie het volgende:
Ik vind er zonder Leo geen reet meer aan, de ziel is uit het programma, kutavro
Je zal ervan schrikken als je ziet hoeveel van die mafkezen bezopen achter het stuur gaat zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De politie mag van mij part gelijk het rijbewijs afpakken als je alcohol in je bloed hebt
Ik denk dat ze er dan wel van lerenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zal ervan schrikken als je ziet hoeveel van die mafkezen bezopen achter het stuur gaat zitten.
inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het blijft me verbazen dat die gasten gewoon blijven planken als er een Volvo (alarmbellen) met daarin twee mannen in zwart uniform (alarmbellen) op precies dezelfde snelheid achter je blijft hangen(alarmbellen).
Dat kan in Blik op de weg, Kooooooooooooos zou boos wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kijk, dat is dan weer netjes hoor. Toch nog hem naar z'n afspraak brengen.
Sommige agenten zouden gewoon wat meer service gericht mogen zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat kan in Blik op de weg, Kooooooooooooos zou boos worden
Mooi hé?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Met die veiligheidshesjes in de auto gaan zitten.
Rijbewijs afnemen van dat soort mensen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef zoem het volgende:
Echt asociaal dat mensen het kruis negeren. Toevallig ook weer veel duurdere/luxere auto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |