Ja ik wil niet dat mn sloepje door een paar Oranje supporters wordt bevuildquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]Haal je boot maar vast uit de gracht.
Rijden zonder dat je je rijbewijs bij hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef tralalala het volgende:
Dit was meer een combi tussen Wegmisbruikers en Blik op de Weg.
Die agent die ging janken omdat die gast zijn ID niet bij zich had...
Ik heb geen jankende agent gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef tralalala het volgende:
Dit was meer een combi tussen Wegmisbruikers en Blik op de Weg.
Die agent die ging janken omdat die gast zijn ID niet bij zich had...
Dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef waht het volgende:
Was wel een redelijke uitzending. De teksten leken precies op die van Leo. In je achterhoofd hoor je de stem van Leo bijna.
Inderdaad, mag van mij wel vaker terugkomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef k_man het volgende:
Deze uitzending heeft tot nu toe als thema 'jong blondjes'.
Inderdaad die intromuziekquote:Op zondag 26 februari 2012 00:58 schreef ddx het volgende:
Net afgelopen 2 afleveringen gekeken, eerst schrikken van nieuwe intro muziek.
En dan opeen geen Leo meer
En dan hoopte ik nog dat hij ziek was ofzo, maar nee ook 2e aflevering en dan lees ik hier een of vage reden....
niks roepen gewoon even naar rechts sturen en de ruitenwissers aanzettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat zouden jullie roepen als je toevallig achter Frits langsrijdt als hij daar zijn presentatie aan het opnemen is?
[ afbeelding ]
Op deze manier niet zo netjes, maar inderdaad. Ik doe het ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Palomar het volgende:
Rechts inhalen is geoorloofd in dta geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |