twentsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Palomar het volgende:
Haha, de drentssprekende molukker weer
Moet ik nu niet oversteken als ze in de buurt zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet gedronken hebt als blik op de weg langs komt
Foei. Heb mijn vandaag ook niet aan de richting gehouden voor het stoplicht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef WcPot het volgende:
Ach door rood moet soms best wel eens kunnen. Vandaag ook nog gedaan
Nah in Amsterdam steekt iedereen over, dus ik zou maar niet op ze wachtenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik nu niet oversteken als ze in de buurt zijn
Ze zijn NOOIT hier, ook niet van Wegmisbruikers.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nah in Amsterdam steekt iedereen over, dus ik zou maar niet op ze wachten
Mooi toch!! Ik scheur ook altijd met 149,9 over de ringquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn NOOIT hier, ook niet van Wegmisbruikers.
Gezellig toch misschien krijg je nog wel een kopje koffiequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:36 schreef Palomar het volgende:
Lol, zo zonder papieren rijden doe ik ook wel es als ik ga sporten. Risico is dus dat je dan wordt meegenomen naar het bureau... :S
Hij wilde het papiertje, niet de bekeuringquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
Hij heeft zeker geld teveel dat hij nog een bekeuring wil
Nou ik niet op dat stukje voor de Coentunnel, daar rijd ik keurig 80;quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch!! Ik scheur ook altijd met 149,9 over de ring
Ja daar wel, en trouwens binnenkort ben ik die auto toch weer kwijt en ga ik weer lekker door rood fietsen en zoquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik niet op dat stukje voor de Coentunnel, daar rijd ik keurig 80;
Ik heb niet eens een fietsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wel, en trouwens binnenkort ben ik die auto toch weer kwijt en ga ik weer lekker door rood fietsen en zo
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef Palomar het volgende:
Zeuren over een hondje, ga boeven vangen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
toch nog een boete aan de broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |