Je zal ervan schrikken als je ziet hoeveel van die mafkezen bezopen achter het stuur gaat zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De politie mag van mij part gelijk het rijbewijs afpakken als je alcohol in je bloed hebt
Ik denk dat ze er dan wel van lerenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zal ervan schrikken als je ziet hoeveel van die mafkezen bezopen achter het stuur gaat zitten.
inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het blijft me verbazen dat die gasten gewoon blijven planken als er een Volvo (alarmbellen) met daarin twee mannen in zwart uniform (alarmbellen) op precies dezelfde snelheid achter je blijft hangen(alarmbellen).
Dat kan in Blik op de weg, Kooooooooooooos zou boos wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kijk, dat is dan weer netjes hoor. Toch nog hem naar z'n afspraak brengen.
Sommige agenten zouden gewoon wat meer service gericht mogen zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat kan in Blik op de weg, Kooooooooooooos zou boos worden
Mooi hé?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Met die veiligheidshesjes in de auto gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |