Daar is willekeurig geschilderd tot het geld op wasquote:
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Palomar het volgende:
Wat is er verwarrend aan een rood kruis?
Nee, je snapt er werkelijk niks van, dat kun je niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?
Ze moeten gewoon dat matrixbord breder maken zodat er nog wat tekst bij kan en je als bestuurder een weloverwogen beslissing kunt maken.
Als je dan ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat er brokstukken op het wegdek liggen" dan ga je van die strook af en als je ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat we daar gewoon eens zin in hadden" dan rij je door.
De mondige burger kan heel goed zelf beslissen of hij een rijstrook op kan of niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?
Ze moeten gewoon dat matrixbord breder maken zodat er nog wat tekst bij kan en je als bestuurder een weloverwogen beslissing kunt maken.
Als je dan ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat er brokstukken op het wegdek liggen" dan ga je van die strook af en als je ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat we daar gewoon eens zin in hadden" dan rij je door.
De mondige burger kan heel goed zelf beslissen of hij een rijstrook op kan of niet.
De wapenstok moet dan toch gaan jeukenquote:
ik ook...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
Je kunt me niet oppakken ofzo
Oh, ik wil dan zo graag agent zijn he
Tja, kan de agent wel begrijpen als je een paar keer bromfietser van straat moet schrapen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef StephanL het volgende:
Foei! Het mag niet, maar laat ze lekkerze rijdt net zo hard als een snorfietser
dan is het opeens gevaarlijk
De muziek van de intro is ook kutter geworden.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:45 schreef Klummie het volgende:
Ik vind er zonder Leo geen reet meer aan, de ziel is uit het programma, kutavro
Je zal ervan schrikken als je ziet hoeveel van die mafkezen bezopen achter het stuur gaat zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De politie mag van mij part gelijk het rijbewijs afpakken als je alcohol in je bloed hebt
Ik denk dat ze er dan wel van lerenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je zal ervan schrikken als je ziet hoeveel van die mafkezen bezopen achter het stuur gaat zitten.
inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Het blijft me verbazen dat die gasten gewoon blijven planken als er een Volvo (alarmbellen) met daarin twee mannen in zwart uniform (alarmbellen) op precies dezelfde snelheid achter je blijft hangen(alarmbellen).
Dat kan in Blik op de weg, Kooooooooooooos zou boos wordenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kijk, dat is dan weer netjes hoor. Toch nog hem naar z'n afspraak brengen.
Sommige agenten zouden gewoon wat meer service gericht mogen zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat kan in Blik op de weg, Kooooooooooooos zou boos worden
Mooi hé?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Met die veiligheidshesjes in de auto gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |