Dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef waht het volgende:
Was wel een redelijke uitzending. De teksten leken precies op die van Leo. In je achterhoofd hoor je de stem van Leo bijna.
Inderdaad, mag van mij wel vaker terugkomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef k_man het volgende:
Deze uitzending heeft tot nu toe als thema 'jong blondjes'.
Inderdaad die intromuziekquote:Op zondag 26 februari 2012 00:58 schreef ddx het volgende:
Net afgelopen 2 afleveringen gekeken, eerst schrikken van nieuwe intro muziek.
En dan opeen geen Leo meer
En dan hoopte ik nog dat hij ziek was ofzo, maar nee ook 2e aflevering en dan lees ik hier een of vage reden....
niks roepen gewoon even naar rechts sturen en de ruitenwissers aanzettenquote:Op donderdag 1 maart 2012 18:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wat zouden jullie roepen als je toevallig achter Frits langsrijdt als hij daar zijn presentatie aan het opnemen is?
[ afbeelding ]
Op deze manier niet zo netjes, maar inderdaad. Ik doe het ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Palomar het volgende:
Rechts inhalen is geoorloofd in dta geval.
Jaquote:
Uiteraard. Het was geen kwestie van leven en dood. Dan moet je je gewoon aan de snelheid houden.quote:
Daar is willekeurig geschilderd tot het geld op wasquote:
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:30 schreef Palomar het volgende:
Wat is er verwarrend aan een rood kruis?
Nee, je snapt er werkelijk niks van, dat kun je niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?
Ze moeten gewoon dat matrixbord breder maken zodat er nog wat tekst bij kan en je als bestuurder een weloverwogen beslissing kunt maken.
Als je dan ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat er brokstukken op het wegdek liggen" dan ga je van die strook af en als je ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat we daar gewoon eens zin in hadden" dan rij je door.
De mondige burger kan heel goed zelf beslissen of hij een rijstrook op kan of niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:58 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet zien waarom het is?
Ze moeten gewoon dat matrixbord breder maken zodat er nog wat tekst bij kan en je als bestuurder een weloverwogen beslissing kunt maken.
Als je dan ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat er brokstukken op het wegdek liggen" dan ga je van die strook af en als je ziet staan "deze rijstrook is afgesloten omdat we daar gewoon eens zin in hadden" dan rij je door.
De mondige burger kan heel goed zelf beslissen of hij een rijstrook op kan of niet.
De wapenstok moet dan toch gaan jeukenquote:
ik ook...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
Je kunt me niet oppakken ofzo
Oh, ik wil dan zo graag agent zijn he
Tja, kan de agent wel begrijpen als je een paar keer bromfietser van straat moet schrapen...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:40 schreef StephanL het volgende:
Foei! Het mag niet, maar laat ze lekkerze rijdt net zo hard als een snorfietser
dan is het opeens gevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |