Was dat serieus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Omniej het volgende:
Vanaf 0:36 tot 0:45 in die promo is echt hét toppunt van Nederlandse truttigheid.
Ik hoop het. Kut-fietsersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef DroogDok het volgende:
Was dat serieus?Over het niet de hand uitsteken?
Zoals altijd dinsdagavond half 9. Echte fans weten dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je zo'n lap tekst, maar geen info over wanneer en fucking hoe laat het op tv komt..
[ afbeelding ]
Geen idee, maar hij stond een klein meisje de les te lezen dus ik denk het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Was dat serieus?Over het niet de hand uitsteken?
In die fucking lap tekst staan toch duidelijk uitzenddata, en voor zover ik weet zijn de uitzendingen al sinds mensenheugenis om 20:30 op 1.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je zo'n lap tekst, maar geen info over wanneer en fucking hoe laat het op tv komt..
[ afbeelding ]
Haha echtquote:
Terwijl "Stop! Politie" nog aanstondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Omniej het volgende:
Als die lul op die brommer nou gewoon doorgereden was.Gaat 'ie er nog een keer langs rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop