Was dat serieus?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Omniej het volgende:
Vanaf 0:36 tot 0:45 in die promo is echt hét toppunt van Nederlandse truttigheid.
Ik hoop het. Kut-fietsersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef DroogDok het volgende:
Was dat serieus?Over het niet de hand uitsteken?
Zoals altijd dinsdagavond half 9. Echte fans weten dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je zo'n lap tekst, maar geen info over wanneer en fucking hoe laat het op tv komt..
[ afbeelding ]
Geen idee, maar hij stond een klein meisje de les te lezen dus ik denk het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Was dat serieus?Over het niet de hand uitsteken?
In die fucking lap tekst staan toch duidelijk uitzenddata, en voor zover ik weet zijn de uitzendingen al sinds mensenheugenis om 20:30 op 1.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef RijstNatie het volgende:
Heb je zo'n lap tekst, maar geen info over wanneer en fucking hoe laat het op tv komt..
[ afbeelding ]
Terwijl "Stop! Politie" nog aanstondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef Omniej het volgende:
Als die lul op die brommer nou gewoon doorgereden was.Gaat 'ie er nog een keer langs rijden.
Z'n pa ook niet waarschijnlijk, de appel valt niet ver van de boomquote:
Die politie autoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:51 schreef henkde_j het volgende:
Verkeerspark assen![]()
![]()
![]()
Wat was dat altijd genieten
Lekker oost Indisch doof zijn als je nummer werd omgeroepenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die verkeerstoren in het midden van het park ook
Ze moesten mij altijd hebben als ik op de stoep reed of tegen het verkeer in
Moest er ook al even aan denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Piles het volgende:
Bassie en Adriaan moeten gewoon terug op tv.
Kijk links, kijk rechts en nog een keer, als je oversteken moet![]()
Ik raad het je aan. Echter had ik de laatste keer dat ik er geweest ben een kapotte rug en kapotte knieen en schenenquote:
Ik was er een keer toen het extreem druk was. Toen werden om het halfuur alle wagentjes naar de parkeerplaats geroepen. Op het moment dat dat gebeurde parkeerde ik de auto in de bosjes zodat ze me niet konden zienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:57 schreef henkde_j het volgende:
Was ook leuk om met z'n tweeën sneaky die autotjes over de hekjes te tillen, en zo het hele park door te cruisen
Jup, schoolreisje en volgens mij een paar keer met feestjesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef tralalala het volgende:
Gingen jullie daarheen met school dan ofzo?
Ik ging regelmatig met m'n kleine neefje.Ik heb hem totaal het verkeerde voorbeeld gegeven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef tralalala het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest geloof ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:05 schreef tralalala het volgende:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Beter dan dat wegmisbruikers.
Als je niet in staat bent om te rijden heb je zeker niks op de snelweg te zoekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef tralalala het volgende:
Omg 280 euro omdat ze door de schik even op de vluchtstrook blijft rijden.
Het was daar wel echt smal zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef StephanL het volgende:
Tja de brandweer heeft het niet altijd even makkelijk. Helemaal mee eens als ze af en toe een autootje weg duwen.
Ik heb zo het vermoeden dat hij gepijpt werd. Zoiets heb ik één keer meegemaakt op de snelweg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef Piles het volgende:
wat is die aan het doen![]()
Jammer, geen agent
Die grijze Golf die ook gewoon midden in een bocht stond geparkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef StephanL het volgende:
Tja de brandweer heeft het niet altijd even makkelijk. Helemaal mee eens als ze af en toe een autootje weg duwen.
En dan eigenlijk ook nog willen horen dat ze het knap van 'm vondenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Werd er geen blaastest afgenomen bij die laatste gozer?
Wat een figuur. Rotonde nemen met een handje uit het raam. Schakelen, sturen en richting aangeven met één hand
Zo'n oorbel bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef k_man het volgende:
Een oude BMW, "United Car Tuners" op de voorruit en een rioolpijp als uitlaat... er zijn eenvoudiger manieren om aan te tonen dat je een tokkie bent.
IQ is in ieder geval lager dan het motorvermogen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een niveau. IQ van die gasten van die 6 auto's bij elkaar tikt net de 300 aan denk ik.
Echt hè, compleet voorkauwen moet ie het.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
En ze is zo te horen te dom om te begrijpen dat 'ie verkeerd hangt.
Denk dat zijn snelheid niet zo hoog was. En dat schijnt niet zo aso over te komen denk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Wat was er netjes aan dat vluchtstrookje pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |