Is ook een oude aflevering tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:22 schreef twiFight het volgende:
Uitzending gemistuitzending van vanavond staat er al op.
quote:De enorme hoeveelheid reacties op de wisseling van presentator heeft de makers van ‘Blik op de Weg’ in positieve zin verrast. Overvallen bijna. We vinden het hartverwarmend om te merken hoe zeer ons programma gewaardeerd wordt en hoezeer de bedenker en presentator daarin een plek van u krijgt. Velen hebben aangegeven moeite te hebben met deze keuze en wij voelen ons zeker geroepen om u enige uitleg te geven. Daarmee hopen we een beetje de angst weg te nemen, dat er nu ineens een heel ander programma te zien zal zijn dan tot nu toe het geval is geweest.
‘Blik op de Weg’ blijft grotendeels zoals het is. Het is een programma dat LEO DE HAAS TV PRODUKTIES BV al 20 jaar produceert en dat blijft zo. Het enige dat er verandert is dat de bedenker nu niet meer zelf presentator is, maar dat die taak op aangeven van de omroep overgenomen wordt door een presentator van de AVRO.
De reden dat wij als producent hierin meegegaan zijn is simpel. Wij zijn de stellige mening toegedaan dat ‘Blik op de Weg’ thuishoort bij de Publieke Omroep. Het is tenslotte een programma over de publieke taak. Wij zitten daar al 20 jaar en we denken ook dat dat een goede zaak is. Als de omroep aangeeft dat er nu een andere presentator in beeld moet komen dan is de keuze aan onze kant snel gemaakt. Aan de ‘tone of voice’ veranderd niets. En uit een gesprek dat wij op ons initiatief met hem hadden blijkt dat wij daarin de volledige steun hebben van de nieuwe presentator Frits Sissing, die overigens geen onbekende is van de Nederlandse politie.
Opsporing Verzochtquote:Op maandag 23 januari 2012 00:22 schreef twiFight het volgende:
En uit een gesprek dat wij op ons initiatief met hem hadden blijkt dat wij daarin de volledige steun hebben van de nieuwe presentator Frits Sissing, die overigens geen onbekende is van de Nederlandse politie.
lulwhut?
Begrijpelijk, maar dan vraag ik me wel af waarom de omroep zo graag een andere presentator wil.quote:Als de omroep aangeeft dat er nu een andere presentator in beeld moet komen dan is de keuze aan onze kant snel gemaakt.
Wat had ie gedaan dan?quote:
Ik ga met lichte tegenzin toch maar wel kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Even onthouden dat het programma naar donderdag verplaatst is
quote:De camera-auto’s van Blik op de Weg hebben weer overuren gemaakt. We draaiden weer veel opvallende, spannende en interessante gebeurtenissen voor een nieuwe serie Blik op de Weg! Zo praten we na met een touringcarchauffeur die toch wel schrok toen een schoolreisje verstoord werd door een plotseling heftige rookontwikkeling vanonder de bus met tientallen schoolkinderen. We besteden aandacht aan het ‘groene netje’ dat lading in de aanhanger op zijn plek houdt. Of niet…? De fileoplossing voor Nederland: het Amerikaanse ‘Keep your lane’? En hoe zichtbaar zijn wandelaars en fietsers in het donker wanneer ze geen licht voeren?
De eerste nieuwe aflevering start op donderdag 16 februari rond de klok van 22:20 op Nederland 1.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 07:50 schreef Karina het volgende:
Nu op 538 in een interview. Neemt hij de telefoon op "Met Frits de Haas"
wel opvallend dezelfde woordkeuze iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:26 schreef zoem het volgende:
Leo de Haas grappen uit de mond van Frits Sissing, wat een afgang
twentsquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Palomar het volgende:
Haha, de drentssprekende molukker weer
Moet ik nu niet oversteken als ze in de buurt zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet gedronken hebt als blik op de weg langs komt
Foei. Heb mijn vandaag ook niet aan de richting gehouden voor het stoplicht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:34 schreef WcPot het volgende:
Ach door rood moet soms best wel eens kunnen. Vandaag ook nog gedaan
Nah in Amsterdam steekt iedereen over, dus ik zou maar niet op ze wachtenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik nu niet oversteken als ze in de buurt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |