Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Please doquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn oude foto's kan vinden
Ik snapte al niet wat er gebeurde, of eigenlijk, niet gebeurdequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik zat per ongeluk de TT van het vorige deel te wijzigen ipv een nieuwe te openen
Heb ik gister al gedaan (was ophangen danquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Please do![]()
Oh fuck, ik moet nog douchen en was ophangen
Noes!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb er al eentje... en dit is dan nog uit mijn beste jonge periode zeg maar
Daarvoor was het nog veel erger...
lollige foto is iets anders dan leuke aantrekkelijke meid hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik nu de enige die dat best een lollige foto vindt?![]()
Maar gelukkig heb je nu wel wat meer spekjes op de botjes. Want je was daar wel akelig dun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zo lillik is ze daar heul niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lollige foto is iets anders dan leuke aantrekkelijke meid he
Die foto heb je wel es eerder gepostquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Dit was op dezelfde dag, hier herken je me mss wat meer
En de linker... voor degenen die me op FB hebben, zie MaudDa's zij dus.
Ik heb geen flauw ideequote:
Vergeet mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar die doe ik straks of morgen wel per PM
Want die zijn serieus te erg.
Is het al morgen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar die doe ik straks of morgen wel per PM
Want die zijn serieus te erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 20-01-2012 00:55:27 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
+1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ík ga nu echt ff turbodouchen.
Waaaaarom faal ik altijd in op tijd op bed gaan als ik nog "eeeeven" op Fok! ga kijken?
En nu is er niet eens een rel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ík ga nu echt ff turbodouchen.
Waaaaarom faal ik altijd in op tijd op bed gaan als ik nog "eeeeven" op Fok! ga kijken?
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:12 schreef Takaiki het volgende:
Valt toch mee Greesje.
Ik heb lillikere foto's van mezelf
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het.![]()
Misschien omdat wij samen onze puberjaren zijn doorgeworsteld.
Nee. Maar dat kan komen omdat ik alle rolluiken dicht heb.quote:
Er ligt toch nog een Q wagenwijd open?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:16 schreef Takaiki het volgende:
Cat, waarom gooi je alles dicht met die pokke-x
Passen?quote:
Er is daar vast iemand die hem kan afhakken en in de biobak doen.quote:
Fuck youquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is daar vast iemand die hem kan afhakken en in de biobak doen.
Geef effe je poot de schuld ja!quote:
Daar heb je nu alleen maar profijt vanquote:
Dat zou hij echt nooit zeggen. Het is namelijk een ontzettende aardige, open ventquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben nu echt bang dat die meneer tegen Elies gaat zeggen 'Oh ja, dat was dat kneusje van de Kalverdijk"
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje aan de A-verpleegbeestjes (en aanverwanten): waarom hing er een infuus glucose en nacl?
Ow, enne...:
[..]
Dat zou hij echt nooit zeggen. Het is namelijk een ontzettende aardige, open vent
En je kunt er snel wat medicatie inspuiten als het nodig is. Infuusje zorgt dat de naald mooi open blijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.
quote:
Dachten we alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.
Zo'n dun dekbedje is ook zo kaal.quote:
Jouw Mamaaaatje dartelt morgen vast weer gezellig door het wonderschone Broabantquote:
En je betaalt natuurlijk grof geld voor zo'n nachie; dan moet je de klant ook iets extra's gevenquote:
Ik mag het hopen. Ik denk het ook eigenlijk wel. Maar het is confronterend en er borrelen gevoelens en gedachten boven die je voorheen prima veraf kon houden. En het is niet dat ik me zorgen maak. Althans niet buitensporig. Het hangt niet als een grijze wolk boven me.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Jouw Mamaaaatje dartelt morgen vast weer gezellig door het wonderschone Broabant![]()
Vind ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:59 schreef Greys het volgende:
Gut, gezellig hebben we het zo he, Elies?
Vraag het eensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik zag het.
Dat doet mijn jeugdtrauma goed![]()
Beetle is met haar voerbak aan het gooien in de keuken.
Zou ze honger hebben?
Wat brokken in de bak gemikt, late night snack, en nu ist goed.quote:
Ik zie het voor mequote:Fritz zat aan de muur geplakt en sindsdien loopt ie het lampje te zoeken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:07 schreef Greys het volgende:
Wat brokken in de bak gemikt, late night snack, en nu ist goed.
Boor probeert ook die grote brokken te etenDus die geef ik maar wat kattenbrokjes.
De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.quote:Ik zie het voor me
Vooral omdat Bietje nog wel een pondje of wat extra zou mogen hebben voor het goeie, geef ik er maar aan toe. Ben al lang blij dat er weer wat goeie brokken in zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo schattig. Gewoon niet gaan slapen als je nog wilt eten
Zie, niet alleen mijn B's zijn gestoordquote:De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.
Nou, wij hebben er één hoor
En dat het ze goed gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:15 schreef Greys het volgende:
Vooral omdat Bietje nog wel een pondje of wat extra zou mogen hebben voor het goeie, geef ik er maar aan toe. Ben al lang blij dat er weer wat goeie brokken in zitten![]()
Ik denk dat ik dat zo toch maar eens moet doenquote:Zie, niet alleen mijn B's zijn gestoord
Ik ga er nu toch maar een tukje tegenaan gooien
Doe je mee?
Hou mekaar goed vast; we hebben windstoten (nou ja, die hadden we).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Greys het volgende:
Jij ook!
Ik ga eerst nog even met La Biet waaien
Maar je mag wel naar huis dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:58 schreef Qwea het volgende:
Goed, dat was de arts. Wond ziet er klinisch goed uit. De heeft het weekend zelf dienst op de spoed, dus als er iets is moet ik haar bellen en niet de poli.
Crp/ ontstekingswaardes waren 70onder de 10 is normaal
![]()
Dus
Moet nog bloedprikken en ze zou graag zien dat het onder de 20 zat, maar de wond ziet er klinisch veel beter uit. Dus ik verwacht dat als mijn waardes boven de 20 zijn ik ook mag gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar je mag wel naar huis dus?En wel gelijk bellen deze keer als er wat is hè? Maar we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat het niet meer nodig is
Ja wij ook. Gaat ook niet meer over hierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo schattig. Gewoon niet gaan slapen als je nog wilt eten
[..]
De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.
Nou, wij hebben er één hoor
Nja er zit weinig anders op als het zo door gaat. Ik ga ze de DA even bellen voor Hills A/Dquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dwangvoeren? Ik doe dat het liefst met gehakt, dat plakt lekker...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:52 schreef senesta het volgende:
Nja er zit weinig anders op als het zo door gaat. Ik ga ze de DA even bellen voor Hills A/D
Kun je hem niet wat nutri-plus cat geven, dat smeer je zo in zijn bekkie en is energierijk en eetlust opwekkend.quote:
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je hem niet wat nutri-plus cat geven, dat smeer je zo in zijn bekkie en is energierijk en eetlust opwekkend.
http://www.virbac.nl/dier(...)enten/nutri-plus-cat
Oh shit senesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.
Hij had het ook weer over FIP.
Ik ga een klein beetje stuk hier inmiddels
Gadverdamme wat een zorgen. Sterkte vanmiddag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.
Hij had het ook weer over FIP.
Ik ga een klein beetje stuk hier inmiddels
Zeg datquote:
Datquote:
Ze zullen blij zijn in Sneekquote:Ik mag naar huis
Ooh gelukkig! Dus ze mag straks ook gewoon weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat
Zojuist MammaB aan de telefoon gehad. De pijn zit er nog steeds, maar bloed en hartfilmpje laten geen afwijkingen zien. Strakjes voor de zekerheid nog de fietstest, maar eigenlijk zijn ze er wel klaar mee. Met het hart that is.
Mijn beste gok: ontsteking van het longvlies. Heeft ze een paar jaar terug ook gehad. Erg vervelend, maar je kunt er 100 mee worden
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef Qwea het volgende:
Ooh gelukkig! Dus ze mag straks ook gewoon weg?
Niet. Mo moet werken en die kon me pas rond 20 halen. Dus mijn ouders zijn er rond 14uquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaHoe laat komt Mo?
Oh Elies, wat een opluchting!!!!!
Mooi!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuis
Oooh, da's ook goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Mo moet werken en die kon me pas rond 20 halen. Dus mijn ouders zijn er rond 14u
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met jullie hondje Pagan (wat erg, ik ben de naam kwijt)? Weer helemaal beter?
quote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuis
Wat fijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.
Tashi!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.
Heb je mn app gezien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tashi!Wat een goed nieuws!
En voor Qwea en Elies ook goed nieuws!
Nu heel hard duimen voor wat beter nieuws voor Senes
En wel doen hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
Moet wel tot 2 feb echt rust houden. Zo min mogelijk gebruiken, lopen naar de plee erop mag, met vacoped... Maar zo min mogelijk. En hij moet de hele dag hoog.
Hoe vaak heb je dat al niet geroepen deze week?quote:
Vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al niet geroepen deze week?
Zo te zien is dat wondje nog wat open (en da's niks gek en helemaal normaal) maar daar moet je idd geen vocht in laten komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaakmijn ouders zijn er rond 14. Nog ff een douche hoes scoren want mijn voet moet droog blijven.
Vergeet je geen stash pleisters mee te vragen? Anders moet je thuis echt lang wachten voor als je belt voor de verpleegkundige.quote:
Kun je weer een beetje eten Q? Ik maak me zorgen.quote:
Het bediend worden op mijn wenken ookquote:
Nee. Gaat nog steeds kut.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je weer een beetje eten Q? Ik maak me zorgen.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het bediend worden op mijn wenken ook
quote:
quote:
quote:
Lekkel! Kelliesoep!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Gaat nog steeds kut.
Ze hadden kerriesoep
Jezus! Het regent niet, het giet bij jullie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef ElisaB het volgende:
Mijn collega ligt ook op de hartbewaking sinds gisteren![]()
Mocht iemand in mijn wijde omgeving nog van plan zijn op de hartbewaking te gaan liggen: niet doen, het is vol
Tyfus jantje... kan deze week ook gewoon voorbij zijn alstublieft dankuwel
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekkel! Kelliesoep!![]()
Maarre... al dat eten wat je net noemde, is dat dan niet in het bekkie gegaan? Is ook niet gek dat je minder eet, je voert geen flikker uit. Maar je lijf is evengoed hard aan het werk dus probeer het toch maar te onderhouden. Eiwitshake anyone?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef ElisaB het volgende:
Mocht iemand in mijn wijde omgeving nog van plan zijn op de hartbewaking te gaan liggen: niet doen, het is vol
Naar mens!quote:
Datquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:45 schreef Cat22 het volgende:
Q naar huis!![]()
MammaB niet van de fiets vallen en dan ook naar huis!![]()
ET moet maar eens snel gaan eten.Senes.
En datquote:
Die wordt maandag gedotterdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:13 schreef Cat22 het volgende:
Jezus! Het regent niet, het giet bij jullie.![]()
Hoe is het met de collega?
Dan zijn ze er nog op tijd bij in ieder geval en wordt hij goed in de gaten gehouden.quote:
True. Maar mijn emmertje raakt wel een beetje vol. Ik ga maar eens even douchenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Dan zijn ze er nog op tijd bij in ieder geval en wordt hij goed in de gaten gehouden.
Kan ik me voorstellen. Maar het GAAT allemaal beter worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
True. Maar mijn emmertje raakt wel een beetje vol. Ik ga maar eens even douchen
Jij hebt wel echt een klote week zegquote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:12 schreef ElisaB het volgende:
Heeft ze een lichte vorm van niesziekte misschien? De symptomen lijken aardig op die van de katten hier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
De testen voor aids en leukemie waren negatief. Dat heeft ze niet. De koorts was ook iets zakkende nou alleen nog eten...
Haar keel leek ook nog wat gevoelig dus ze heeft weer een pijnstiller gekregen.
Ze at vanmorgen een lepeltje A/D dus dat bied ik steeds aan. Ik hoop zo toch de stress van dwangvoeren wat te vermijden.
Sorry Q, ik droeftoeter gewoon over jouw goede nieuws heenIk ben heel blij dat je naar huis mag, wat zal Baloe ook blij zijn.
En Elies
We duimen verder maar al fijn dat het geen aids of leukemie isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
De testen voor aids en leukemie waren negatief. Dat heeft ze niet. De koorts was ook iets zakkende nou alleen nog eten...
Ze at vanmorgen een lepeltje A/D dus dat bied ik steeds aan. Ik hoop zo toch de stress van dwangvoeren wat te vermijden.
Sorry Q, ik droeftoeter gewoon over jouw goede nieuws heenIk ben heel blij dat je naar huis mag, wat zal Baloe ook blij zijn.
En Elies
Een beetje positiviteit dus. Hoewel het nog steeds niet zo gaat zoals je graag zou willen. Hopelijk snapt ze snel weer dat eten gewoon goed en lekker is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
En Elies
Dan krijg je er nog eentje, totdat je er helemaal zat van bentquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel; kan het goed gebruiken
Heel fijn dat dat het iig niet isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
En Elies
*geeft de labello vast door*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan krijg je er nog eentje, totdat je er helemaal zat van bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef Croli het volgende:
hallow hallow,
Denk kom ook nog eens even om de hoek kijken.
sollicitaties willen niet echt gunstig uit pakken. Nu was ik van de week gebeld door mn oude teamleider of ik ze even een paar maanden uit de brand wil helpen. Dus dat ga ik dan maar doen. Ben ik tenminste weer uit de WW en kan ik in tussentijd net zo hard op zoek gaan naar iets voor langere tijd.
Jammer dat je sollicitaties niets geworden zijn maar goed dat je nu voor tijdelijk iets gevonden hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:36 schreef Croli het volgende:
hallow hallow,
Denk kom ook nog eens even om de hoek kijken.
sollicitaties willen niet echt gunstig uit pakken. Nu was ik van de week gebeld door mn oude teamleider of ik ze even een paar maanden uit de brand wil helpen. Dus dat ga ik dan maar doen. Ben ik tenminste weer uit de WW en kan ik in tussentijd net zo hard op zoek gaan naar iets voor langere tijd.
Ow en nog een klein jeej-momentje hier. Sinds een week gebruikt Misty het mandje wat hier al een jaar lang ongebruikt in de kamer stond![]()
Katten en hun ligplaatsen...
Beterschap!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
*ongelovelijke griep heeft*Ik haat dat belabberde gevoel, ben al dagen nergens toe in staat. Even snel een:
- hele grotevoor Elies
- en eenvoor Senesta
- en eenvoor Qwea!
- en eenvoor Bliksem en Joe!
En eenvoor iedereen die het nodig heeft.. (wees gerust ze zijn bacterievrij op zo'n grote afstand).
en nu kruip ik m'n bed weer in..
naja gevonden, ik werd zelf gebeld.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Jammer dat je sollicitaties niets geworden zijn maar goed dat je nu voor tijdelijk iets gevonden hebt.![]()
En katten gaan bij voorkeur overal liggen waar je ze liever niet hebt, mandjes worden hier compleet genegeerd
Hebben ze die uitslag direct joh?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:05 schreef senesta het volgende:
Beterschap PBquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
*ongelovelijke griep heeft*Ik haat dat belabberde gevoel, ben al dagen nergens toe in staat. Even snel een:
- hele grotevoor Elies
- en eenvoor Senesta
- en eenvoor Qwea!
- en eenvoor Bliksem en Joe!
En eenvoor iedereen die het nodig heeft.. (wees gerust ze zijn bacterievrij op zo'n grote afstand).
en nu kruip ik m'n bed weer in..
Gelukkig , dat ze weer iets eetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:00 schreef senesta het volgende:
Dwangvoer haar nu en dat gaat wel goed.
Volgens mij zijn dat van die testjes waar bloed op moet en die dan binnen een paar minuten aangeven of een kat het heeft of niet, net zoals een zwangerschapstest.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze die uitslag direct joh?Wauw, dat wist ik niet. Gelukkig maar, ik was al bang dat je een spannende week op de uitslag van de leukemie- of aidstest moest wachten!
Had er geen idee van dat ze dat meteen ter plaatse al hebben, die uitslag (die test werd vandaag pas gedaan toch?
of verkeerd begrepen?)
En wat hebben ze nu verder gezegd? Pijnstiller tegen de keelpijn gekregen dus, maar hoe lang mocht je het nog proberen met eten aanbieden zonder dat het echt kwaad kan en dat ze echt MOET gaan eten? Zie dat je haar al dwangvoert, had ik net nog niet gelezen
Oh perfect dat dat bestaat zeg!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat van die testjes waar bloed op moet en die dan binnen een paar minuten aangeven of een kat het heeft of niet, net zoals een zwangerschapstest.
Ik heb dat op Animal planet gezien , zijn toch informatieve programma ''squote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh perfect dat dat bestaat zeg!
Wist het echt niet! Dacht dat je bij zulke testen altijd wel even paar dagen op de uitslag moest wachten.
Dat ik dat dan gemist heb, want ik kijk daar zo ongeveer allesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb dat op Animal planet gezien , zijn toch informatieve programma ''s
Inderdaad! Maar 5 minuten in doodsangst ipv een week.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Met Baloe wisten we het ook binnen 5 minuten.
En daarna moesten de andere katten uiteraard ook; best heel fijn dat je dan zo snel al uitslag hebt
Was iets met een dierenarts in Australie of zoietsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik dat dan gemist heb, want ik kijk daar zo ongeveer alles
Wat Tombo zegt, het lijkt wel een soort zwangerschapstest maar dan met bloed. En een streepje betekend in dit geval dat ze het niet heeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze die uitslag direct joh?Wauw, dat wist ik niet. Gelukkig maar, ik was al bang dat je een spannende week op de uitslag van de leukemie- of aidstest moest wachten!
Had er geen idee van dat ze dat meteen ter plaatse al hebben, die uitslag (die test werd vandaag pas gedaan toch?
of verkeerd begrepen?)
En wat hebben ze nu verder gezegd? Pijnstiller tegen de keelpijn gekregen dus, maar hoe lang mocht je het nog proberen met eten aanbieden zonder dat het echt kwaad kan en dat ze echt MOET gaan eten? Zie dat je haar al dwangvoert, had ik net nog niet gelezen
Ja goeie, zat ik ook al aan te denken, laat ze met een cameraatje in d'r keel gaan kijken!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat Tombo zegt, het lijkt wel een soort zwangerschapstest maar dan met bloed. En een streepje betekend in dit geval dat ze het niet heeft.[/quoet]
IndahaMaar echt perfect dat je zo snel de uitslag hebt (en dat de uitslag goed was!
)
En FIP, gaat die test ook zo snel? Of heeft ie daar nog niet op getest of is dat een laatste test die ze pas gaan doen als alle andere dingen uitgesloten zijn?
[quote]Ze moet al echt eten, dus zolang ze niet zelf gaat eten blijf ik haar dwangvoeren. Ik heb met de dierenarts afgesproken dat als het van het weekend niet beter gaat worden ze maandag onder narcose in haar keel gaan kijken.
En daar kan ie zonder narcose niet naar kijken natuurlijk zekerquote:Ik was bang dat er misschien iets van kattengras vast zit achter haar zachte gehemelte. Dat zou ook het slijmerige kotsen verklaren en de keelpijn/ontsteking.
Wij hebben eens een kat gehad die had van dat stugge vijvergras gegeten , daar zitten van die haakjes aan en daardoor kon ze ook niet eten , maar ET komt niet buiten ofwel?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat Tombo zegt, het lijkt wel een soort zwangerschapstest maar dan met bloed. En een streepje betekend in dit geval dat ze het niet heeft.
Ze moet al echt eten, dus zolang ze niet zelf gaat eten blijf ik haar dwangvoeren. Ik heb met de dierenarts afgesproken dat als het van het weekend niet beter gaat worden ze maandag onder narcose in haar keel gaan kijken.
Ik was bang dat er misschien iets van kattengras vast zit achter haar zachte gehemelte. Dat zou ook het slijmerige kotsen verklaren en de keelpijn/ontsteking.
Wordt je hard vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kutweer daarnet
Woonde ik maar wat dichter bij school
Nee achtertuin normaal maar nu al maanden niet want de achtertuin moet eerst weer Dodge-proofquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben eens een kat gehad die had van dat stugge vijvergras gegeten , daar zitten van die haakjes aan en daardoor kon ze ook niet eten , maar ET komt niet buiten ofwel?
Fijn dat ze naar huis mag en er niets ernstigs aan de hand isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef ElisaB het volgende:
MammaB is onderweg naar huis
Fietstest gedaan en ze waren tevreden over de uitslag, longprobleem uitgesloten, pijnstilling erin en de pijn is nu zo goed als weg. Case closed
Yay!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Fietstest gedaan en ze waren tevreden over de uitslag, longprobleem uitgesloten, pijnstilling erin en de pijn is nu zo goed als weg. Case closed
Ik mag het hopen, want ik ben er echt ff klaar meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:16 schreef indaha het volgende:
Fijn dat ze naar huis mag en er niets ernstigs aan de hand is, ik hoop dat dit het eerste van het vele goede nieuws is wat je komende tijd mag krijgen
SuperMammaBquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Voor vieren mag je het hier nog niet over seks hebben he?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe praat je je vent om om een hond uit t asiel te halen. Heb er een gezien en wil eens gaan kijken. Maar krijg m'n vent niet zover
Duurt nog maar 10 minutenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor vieren mag je het hier nog niet over seks hebben he?
Al geprobeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor vieren mag je het hier nog niet over seks hebben he?
Ja, best zielig. Maar gelukkig is er een heel schone taak voor varkentjes met een open ruggetjequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, best zielig. Maar gelukkig is er een heel schone taak voor varkentjes met een open ruggetje
Zometeen nog eens proberen XD..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook het ehm... hoogtepunt uitgesteld tot 'ie gewoon ja zegt?
Aha. Bij hem werkt het dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja 't was het idee van mister_d hoor
Staat dat niet op de site? Heb even gekeken bij ons in de buurt, de een vraagt 120 euro, de ander 150 euro.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Wat vragen ze bij asiels nou ongeveer nog voor een hond?
Als m'n suiker goed is in principe niet. Maar vorige keer werd ik al op 8 uur geholpen en nu ben ik pas in de middag aan de beurt, dus misschien wel een nachtje blijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:31 schreef Rewimo het volgende:
't Is ook niet niks, BambaMoet je in het ziekenhuis blijven na de operatie?
Ai dat is jammer dat je pas 's middags aan de beurt bent. Hopelijk mag je alsnog 's avonds naar huis.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als m'n suiker goed is in principe niet. Maar vorige keer werd ik al op 8 uur geholpen en nu ben ik pas in de middag aan de beurt, dus misschien wel een nachtje blijven.
Idd en ik moet wel om kwart voor 8 binnen zijn. Meteen aan het infuus, maar wel een paar uur wachtenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ai dat is jammer dat je pas 's middags aan de beurt bent. Hopelijk mag je alsnog 's avonds naar huis.
Komt dat doordat je diabeet bent dat je aan het infuus moet meteen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en ik moet wel om kwart voor 8 binnen zijn. Meteen aan het infuus, maar wel een paar uur wachten
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Komt dat doordat je diabeet bent dat je aan het infuus moet meteen?
Bij ons wordt pas op de holding (ruimte voor je de ok op gaat) een infuus aangebracht bij zulke operaties.
Ah okquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:40 schreef Bamba het volgende:
[..]. Omdat ik nuchter moet zijn kan het zijn dat m'n suiker te laag wordt, daarom houden ze hem in de gaten en kunnen het via het infuus regelen.
Veel sterkte maandag en hopelijk ben je daarna van de pijn afquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:37 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en ik moet wel om kwart voor 8 binnen zijn. Meteen aan het infuus, maar wel een paar uur wachten
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah okdat maakt het anders. Maar wel vervelend, het wachten tot je eindelijk aan de beurt bent.
Heel veel sterkte maandag!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Bamba het volgende:
[..]. Ik heb liever dat ik meteen aan de beurt ben, anders word ik steeds nerveuzer
Ik heb gemist waar je voor moet Bamba maar iig heel succes maandag!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:42 schreef Bamba het volgende:
[..]. Ik heb liever dat ik meteen aan de beurt ben, anders word ik steeds nerveuzer
Jullie ook veel sterktequote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte maandag Bamba!!
En even een algemene knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!
We houden van knuffelen, jij ook een knuffel terugquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:09 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte maandag Bamba!!
En even een algemene knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!
Hè bah dat is vervelend, ik moest even lezen wat het ook weer precies is maar het klinkt als zwaar onaangenaamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:08 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie wel
Maes, ik word (weer) aan endometriose geopereerd. Bij de vorige operatie hebben ze helaas niet alles weggehaald, zodat dat weefsel weer is gaan groeien.
Ja, we hoeven haar niet meer te vermaken en je ziet haar gelijk niet meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik mis Qwea.Ze heeft ons verlaten voor haar huis.
Het is nationale narigheid-week volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Bah mijn nichtje is vandaag opgenomen in het z-huis 24uur ter observatie vanwege een virus.
het is wel een z-huis week
Ja, dat ookquote:bamba succes maandag
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is nationale narigheid-week volgens mij
Ik ga me afmelden
Heel veel sterkte
[..]
Ja, dat ook
Echt niet leuk zo'n operatie. Het goede nieuws is: als maak je je zorgen tot je er dood bij neervalt, beter wordt het er niet van. Dus ik hoop dat je de komende dagen de zinnen een beetje kunt verzetten, zodat je toch nog een lekker weekend hebt
Good for you!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:01 schreef Bamba het volgende:
[..]. Ik maak me ook niet erg druk om, ik weet wat voor een operatie het is. Ik zal zondagavond laat wel wat last van kriebels krijgen
. Komt wel goed
Is dat je nichtje wat nog jonger is dan Ean, akelig als zo'n kleintje naar het ZH moet, beterschap voor haarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Bah mijn nichtje is vandaag opgenomen in het z-huis 24uur ter observatie vanwege een virus.
het is wel een z-huis week
bamba succes maandag
Ja wat een ondankbaar secreet eigenlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, we hoeven haar niet meer te vermaken en je ziet haar gelijk niet meer
Denk je echt dat die nu nog in Sneek ligt en dat niet hier had gepost?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja wat een ondankbaar secreet eigenlijk![]()
Zou ze wel thuis zijn of hebben ze haar stiekem gehouden in Sneek![]()
Maar ze heeft ook nog niet gepost dat ze thuis is!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Denk je echt dat die nu nog in Sneek ligt en dat niet hier had gepost?
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook nog niet gepost dat ze thuis is!
Ze zeiden: ja hoor, mevrouw Q, u mag naar huis. Trekt u dit jasje maar even aan, want het is koud buiten:quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef Cat22 het volgende:
Denk je echt dat die nu nog in Sneek ligt en dat niet hier had gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zeiden: ja hoor, mevrouw Q, u mag naar huis. Trekt u dit jasje maar even aan, want het is koud buiten:Kijk daar was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Staat ze te hinkelen met haar krukken.quote:
Dat is linke soep jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:32 schreef Rewimo het volgende:
Sjit, heup weer op slot. Onding![]()
Dat moet trouwens niet tijdens het autorijden gebeuren
Nu nog uitvinden hoe dat heet in het Duits. Geen idee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:37 schreef indaha het volgende:
Dat is linke soep jaen wel gelijk een argument voor een nieuwe heup
Bij een deur is het dit, "Tür ist verschlossen" maar of je dat ook bij een heup zegt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nu nog uitvinden hoe dat heet in het Duits. Geen idee.
Ha eindelijk bericht Q'tje is thuisquote:
Durf ik te vragen hoe je het klaargespeeld hebt om hem mee te krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej, we gaan morgen naar het asiel
Ja heb een hond op het oog en daar gaan we morgen heen.. helemaal in Rijswijk hihi. En hoe ik dat heb klaar gekregen hahaaha Ik ben gaan huilen omdat ik het zo zielig vondquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha eindelijk bericht Q'tje is thuis![]()
![]()
[..]
Durf ik te vragen hoe je het klaargespeeld hebt om hem mee te krijgen![]()
Heb je al een hondje op het oog?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja heb een hond op het oog en daar gaan we morgen heen.. helemaal in Rijswijk hihi. En hoe ik dat heb klaar gekregen hahaaha Ik ben gaan huilen omdat ik het zo zielig vond![]()
![]()
![]()
Ik heb al een hond ja. En tja ik denk dat er maar een manier is om daar achter te komen en dat is het afwachten. Als het echt ene bijtert is gaat hij niet mee. Is het iets wat af te leren valt moet het goedkomen. Is idd ook wel iets waar ik aan gedacht had. Iemand daar trouwens ervaring mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:59 schreef Bamba het volgende:
Het is wel een schatje om te zien. Maar je hebt zelf al een hond? Zou dat samen gaan, omdat hij uitvalt naar andere honden?
Wel een leukerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het ging ook vanzelf was over die hond aan het vertellen en barstte in snikken uit.. ben gewoon een softie. Maar wacht even een link van de hond. http://www.ikzoekbaas.nl/(...)ulialaantje-rijswijk
Ja ik heb totaal geen ervaring met asiels. Deze hond komt van de fokker mijn vorige hond uit een nestje van de buurman. En mijn katten zijn zwervertjes geweest die aan kwamen lopen. Maar hoe zit dat. Moet je eerst een keer op gesprek komen. Moet je andere hond meteen mee? Helpquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Wel een leukerd, ik ben benieuwd hoe het morgen gaat, succes
Ik ga het morgen gewoon vragen als we er zijn. Als het alleen aan de riem is is het gewoon afleren en dat is met een paar keer wandelen (meestal) ook gebeurt. Zit wel mooi op dezelfde leeftijd asl mijn hond dus dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Bamba het volgende:
Het staat er ook een beetje tegenstrijdig. Hij kan wel met andere honden staat er, maar aan de lijn valt hij uit naar andere honden. Misschien dat hij het alleen met uitlaten heeft? Dat moet toch af te leren zijn lijkt me?
Ja misschien doet hij dat om zijn baasje te beschermen of zo ( ik heb katten dus er niet echt verstand vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Bamba het volgende:
Het staat er ook een beetje tegenstrijdig. Hij kan wel met andere honden staat er, maar aan de lijn valt hij uit naar andere honden. Misschien dat hij het alleen met uitlaten heeft? Dat moet toch af te leren zijn lijkt me?
Ze is nog net geen 5wkquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat je nichtje wat nog jonger is dan Ean, akelig als zo'n kleintje naar het ZH moet, beterschap voor haar
[..]
Ja wat een ondankbaar secreet eigenlijk![]()
Zou ze wel thuis zijn of hebben ze haar stiekem gehouden in Sneek![]()
Zou je niet eerst bellen voor je er naartoe gaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik heb totaal geen ervaring met asiels. Deze hond komt van de fokker mijn vorige hond uit een nestje van de buurman. En mijn katten zijn zwervertjes geweest die aan kwamen lopen. Maar hoe zit dat. Moet je eerst een keer op gesprek komen. Moet je andere hond meteen mee? Help
Vandaag al gedaan. Maar bel morgen nog een keer moest ik doen voordat ik kwam. Dan vraag ik het dan nog wel een keer,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou je niet eerst bellen voor je er naartoe gaat?
O van je schoonzus dus, ik meende van je zus die gelijk met jou zwanger was .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |