Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Please doquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens kijken of ik mijn oude foto's kan vinden
Ik snapte al niet wat er gebeurde, of eigenlijk, niet gebeurdequote:Op donderdag 19 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
Ik zat per ongeluk de TT van het vorige deel te wijzigen ipv een nieuwe te openen
Heb ik gister al gedaan (was ophangen danquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Please do![]()
Oh fuck, ik moet nog douchen en was ophangen
Noes!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb er al eentje... en dit is dan nog uit mijn beste jonge periode zeg maar
Daarvoor was het nog veel erger...
lollige foto is iets anders dan leuke aantrekkelijke meid hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Ben ik nu de enige die dat best een lollige foto vindt?![]()
Maar gelukkig heb je nu wel wat meer spekjes op de botjes. Want je was daar wel akelig dun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zo lillik is ze daar heul niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lollige foto is iets anders dan leuke aantrekkelijke meid he
Die foto heb je wel es eerder gepostquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
Dit was op dezelfde dag, hier herken je me mss wat meer
En de linker... voor degenen die me op FB hebben, zie MaudDa's zij dus.
Ik heb geen flauw ideequote:
Vergeet mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar die doe ik straks of morgen wel per PM
Want die zijn serieus te erg.
Is het al morgen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar die doe ik straks of morgen wel per PM
Want die zijn serieus te erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 20-01-2012 00:55:27 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
+1quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ík ga nu echt ff turbodouchen.
Waaaaarom faal ik altijd in op tijd op bed gaan als ik nog "eeeeven" op Fok! ga kijken?
En nu is er niet eens een rel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ík ga nu echt ff turbodouchen.
Waaaaarom faal ik altijd in op tijd op bed gaan als ik nog "eeeeven" op Fok! ga kijken?
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:12 schreef Takaiki het volgende:
Valt toch mee Greesje.
Ik heb lillikere foto's van mezelf
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het.![]()
Misschien omdat wij samen onze puberjaren zijn doorgeworsteld.
Nee. Maar dat kan komen omdat ik alle rolluiken dicht heb.quote:
Er ligt toch nog een Q wagenwijd open?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:16 schreef Takaiki het volgende:
Cat, waarom gooi je alles dicht met die pokke-x
Passen?quote:
Er is daar vast iemand die hem kan afhakken en in de biobak doen.quote:
Fuck youquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er is daar vast iemand die hem kan afhakken en in de biobak doen.
Geef effe je poot de schuld ja!quote:
Daar heb je nu alleen maar profijt vanquote:
Dat zou hij echt nooit zeggen. Het is namelijk een ontzettende aardige, open ventquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben nu echt bang dat die meneer tegen Elies gaat zeggen 'Oh ja, dat was dat kneusje van de Kalverdijk"
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje aan de A-verpleegbeestjes (en aanverwanten): waarom hing er een infuus glucose en nacl?
Ow, enne...:
[..]
Dat zou hij echt nooit zeggen. Het is namelijk een ontzettende aardige, open vent
En je kunt er snel wat medicatie inspuiten als het nodig is. Infuusje zorgt dat de naald mooi open blijft.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.
quote:
Dachten we alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zijn standaard infuusjes, meer om je beter te laten voelen en evt. tekorten aan te vullen.
Zo'n dun dekbedje is ook zo kaal.quote:
Jouw Mamaaaatje dartelt morgen vast weer gezellig door het wonderschone Broabantquote:
En je betaalt natuurlijk grof geld voor zo'n nachie; dan moet je de klant ook iets extra's gevenquote:
Ik mag het hopen. Ik denk het ook eigenlijk wel. Maar het is confronterend en er borrelen gevoelens en gedachten boven die je voorheen prima veraf kon houden. En het is niet dat ik me zorgen maak. Althans niet buitensporig. Het hangt niet als een grijze wolk boven me.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Jouw Mamaaaatje dartelt morgen vast weer gezellig door het wonderschone Broabant![]()
Vind ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:59 schreef Greys het volgende:
Gut, gezellig hebben we het zo he, Elies?
Vraag het eensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik zag het.
Dat doet mijn jeugdtrauma goed![]()
Beetle is met haar voerbak aan het gooien in de keuken.
Zou ze honger hebben?
Wat brokken in de bak gemikt, late night snack, en nu ist goed.quote:
Ik zie het voor mequote:Fritz zat aan de muur geplakt en sindsdien loopt ie het lampje te zoeken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:07 schreef Greys het volgende:
Wat brokken in de bak gemikt, late night snack, en nu ist goed.
Boor probeert ook die grote brokken te etenDus die geef ik maar wat kattenbrokjes.
De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.quote:Ik zie het voor me
Vooral omdat Bietje nog wel een pondje of wat extra zou mogen hebben voor het goeie, geef ik er maar aan toe. Ben al lang blij dat er weer wat goeie brokken in zittenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo schattig. Gewoon niet gaan slapen als je nog wilt eten
Zie, niet alleen mijn B's zijn gestoordquote:De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.
Nou, wij hebben er één hoor
En dat het ze goed gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:15 schreef Greys het volgende:
Vooral omdat Bietje nog wel een pondje of wat extra zou mogen hebben voor het goeie, geef ik er maar aan toe. Ben al lang blij dat er weer wat goeie brokken in zitten![]()
Ik denk dat ik dat zo toch maar eens moet doenquote:Zie, niet alleen mijn B's zijn gestoord
Ik ga er nu toch maar een tukje tegenaan gooien
Doe je mee?
Hou mekaar goed vast; we hebben windstoten (nou ja, die hadden we).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:18 schreef Greys het volgende:
Jij ook!
Ik ga eerst nog even met La Biet waaien
Maar je mag wel naar huis dus?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 07:58 schreef Qwea het volgende:
Goed, dat was de arts. Wond ziet er klinisch goed uit. De heeft het weekend zelf dienst op de spoed, dus als er iets is moet ik haar bellen en niet de poli.
Crp/ ontstekingswaardes waren 70onder de 10 is normaal
![]()
Dus
Moet nog bloedprikken en ze zou graag zien dat het onder de 20 zat, maar de wond ziet er klinisch veel beter uit. Dus ik verwacht dat als mijn waardes boven de 20 zijn ik ook mag gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maar je mag wel naar huis dus?En wel gelijk bellen deze keer als er wat is hè? Maar we gaan er natuurlijk gewoon vanuit dat het niet meer nodig is
Ja wij ook. Gaat ook niet meer over hierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo schattig. Gewoon niet gaan slapen als je nog wilt eten
[..]
De assistente zei nog: bij sommige katten moet je het gedoseerd brengen, want die kunnen wat geobsedeerd raken en gaan dan steeds op zoek naar licht en schaduwen.
Nou, wij hebben er één hoor
Nja er zit weinig anders op als het zo door gaat. Ik ga ze de DA even bellen voor Hills A/Dquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dwangvoeren? Ik doe dat het liefst met gehakt, dat plakt lekker...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:52 schreef senesta het volgende:
Nja er zit weinig anders op als het zo door gaat. Ik ga ze de DA even bellen voor Hills A/D
Kun je hem niet wat nutri-plus cat geven, dat smeer je zo in zijn bekkie en is energierijk en eetlust opwekkend.quote:
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je hem niet wat nutri-plus cat geven, dat smeer je zo in zijn bekkie en is energierijk en eetlust opwekkend.
http://www.virbac.nl/dier(...)enten/nutri-plus-cat
Oh shit senesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.
Hij had het ook weer over FIP.
Ik ga een klein beetje stuk hier inmiddels
Gadverdamme wat een zorgen. Sterkte vanmiddag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.
Hij had het ook weer over FIP.
Ik ga een klein beetje stuk hier inmiddels
Zeg datquote:
Datquote:
Ze zullen blij zijn in Sneekquote:Ik mag naar huis
Ooh gelukkig! Dus ze mag straks ook gewoon weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat
Zojuist MammaB aan de telefoon gehad. De pijn zit er nog steeds, maar bloed en hartfilmpje laten geen afwijkingen zien. Strakjes voor de zekerheid nog de fietstest, maar eigenlijk zijn ze er wel klaar mee. Met het hart that is.
Mijn beste gok: ontsteking van het longvlies. Heeft ze een paar jaar terug ook gehad. Erg vervelend, maar je kunt er 100 mee worden
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef Qwea het volgende:
Ooh gelukkig! Dus ze mag straks ook gewoon weg?
Niet. Mo moet werken en die kon me pas rond 20 halen. Dus mijn ouders zijn er rond 14uquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaHoe laat komt Mo?
Oh Elies, wat een opluchting!!!!!
Mooi!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuis
Oooh, da's ook goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Mo moet werken en die kon me pas rond 20 halen. Dus mijn ouders zijn er rond 14u
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met jullie hondje Pagan (wat erg, ik ben de naam kwijt)? Weer helemaal beter?
quote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuis
Wat fijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.
Tashi!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.
Heb je mn app gezien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tashi!Wat een goed nieuws!
En voor Qwea en Elies ook goed nieuws!
Nu heel hard duimen voor wat beter nieuws voor Senes
En wel doen hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
Moet wel tot 2 feb echt rust houden. Zo min mogelijk gebruiken, lopen naar de plee erop mag, met vacoped... Maar zo min mogelijk. En hij moet de hele dag hoog.
Hoe vaak heb je dat al niet geroepen deze week?quote:
Vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al niet geroepen deze week?
Zo te zien is dat wondje nog wat open (en da's niks gek en helemaal normaal) maar daar moet je idd geen vocht in laten komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaakmijn ouders zijn er rond 14. Nog ff een douche hoes scoren want mijn voet moet droog blijven.
Vergeet je geen stash pleisters mee te vragen? Anders moet je thuis echt lang wachten voor als je belt voor de verpleegkundige.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |