Nja er zit weinig anders op als het zo door gaat. Ik ga ze de DA even bellen voor Hills A/Dquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dwangvoeren? Ik doe dat het liefst met gehakt, dat plakt lekker...
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:52 schreef senesta het volgende:
Nja er zit weinig anders op als het zo door gaat. Ik ga ze de DA even bellen voor Hills A/D
Kun je hem niet wat nutri-plus cat geven, dat smeer je zo in zijn bekkie en is energierijk en eetlust opwekkend.quote:
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kun je hem niet wat nutri-plus cat geven, dat smeer je zo in zijn bekkie en is energierijk en eetlust opwekkend.
http://www.virbac.nl/dier(...)enten/nutri-plus-cat
Oh shit senesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.
Hij had het ook weer over FIP.
Ik ga een klein beetje stuk hier inmiddels
Gadverdamme wat een zorgen. Sterkte vanmiddag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb net Hills A/D opgehaald en ik heb om half 1 weer een afspraak bij de DA. Hij wil haar testen op leukemie, kattenaids en ik wil dat hij haar voor de zekerheid ook nog eens test op suiker.
Hij had het ook weer over FIP.
Ik ga een klein beetje stuk hier inmiddels
Zeg datquote:
Datquote:
Ze zullen blij zijn in Sneekquote:Ik mag naar huis
Ooh gelukkig! Dus ze mag straks ook gewoon weg?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dat
Zojuist MammaB aan de telefoon gehad. De pijn zit er nog steeds, maar bloed en hartfilmpje laten geen afwijkingen zien. Strakjes voor de zekerheid nog de fietstest, maar eigenlijk zijn ze er wel klaar mee. Met het hart that is.
Mijn beste gok: ontsteking van het longvlies. Heeft ze een paar jaar terug ook gehad. Erg vervelend, maar je kunt er 100 mee worden
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef Qwea het volgende:
Ooh gelukkig! Dus ze mag straks ook gewoon weg?
Niet. Mo moet werken en die kon me pas rond 20 halen. Dus mijn ouders zijn er rond 14uquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaHoe laat komt Mo?
Oh Elies, wat een opluchting!!!!!
Mooi!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuis
Oooh, da's ook goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Mo moet werken en die kon me pas rond 20 halen. Dus mijn ouders zijn er rond 14u
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met jullie hondje Pagan (wat erg, ik ben de naam kwijt)? Weer helemaal beter?
quote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ze niet van de fiets valt en de longen in orde zijn, dan gaat ze op de paracetamol. Als daarmee dan de pijn afneemt, eet ze vanavond waarschijnlijk gewoon weer thuis
Wat fijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.
Tashi!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Tashi gaat weer als een speer, zijn AB kuur loopt nog en hij rent weer.
Heb je mn app gezien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tashi!Wat een goed nieuws!
En voor Qwea en Elies ook goed nieuws!
Nu heel hard duimen voor wat beter nieuws voor Senes
En wel doen hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
Moet wel tot 2 feb echt rust houden. Zo min mogelijk gebruiken, lopen naar de plee erop mag, met vacoped... Maar zo min mogelijk. En hij moet de hele dag hoog.
Hoe vaak heb je dat al niet geroepen deze week?quote:
Vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al niet geroepen deze week?
Zo te zien is dat wondje nog wat open (en da's niks gek en helemaal normaal) maar daar moet je idd geen vocht in laten komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vaakmijn ouders zijn er rond 14. Nog ff een douche hoes scoren want mijn voet moet droog blijven.
Vergeet je geen stash pleisters mee te vragen? Anders moet je thuis echt lang wachten voor als je belt voor de verpleegkundige.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |