Hier in bouwketenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik ben de laatste die je veroordeelt hoor, ik ging ook altijd naar van die tentfeesten (bij ons was het niet in schuren, maar in tenten).
Ooooooooooh, zo. Ik dacht dat die kroeg in 072 zatquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die zat op de hoek van de straat waar ik woonde (Kalverdijk) en 't Roer bestaat nog steeds (als je vanaf schagen over de S3 naar Alkmaar rijdt, langs die weg!) maar als ik het in Alkmaar over die kroeg had in Kalverdijk/Tuitjenhorn zeiden ze dat altijd over die klompen.
Hm, 't Roer ging later 't Skeipje heten trouwens volgens mij.
Zou je menno geven?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
En de zoon van de kroegeigenaar heette Bas en die was me toch een partij stoer destijds![]()
Menno is best leuk iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je menno geven?
Kekke nrs wel btw
Oh ja, ik ben ook wel eens naar een keet geweest. Maar meestal waren dat jongeren die in dorpen woonden waar écht helemaal niks was.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Menno is best leuk idd
Naast die kerk waar ze nu staan was mijn lagere school.
Niet slecktquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopez![]()
Thnx dearquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]Sterkte Elies! Ook voor mamaB
Ik kan MammaB wel naar Sneek sturen. Gemiddeld zijn jullie waarschijnlijk héél normale patienten in het ziekenhuisquote:
Helemaal stabiel. Als je MammaB op deze manier op een zonnebedje in de achtertuin zou leggen, zou je er niets geks aan zien. Behalve dan al die draadjes en het infuus. Maar dat vond ze zelf nogal interessant. Het belangrijkste dat ze zich afvroeg, was of al die draadjes meegingen als ze zou moeten plassen. En ze zei: "Zeg Mientje (ja, zo noemt ze me echtquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef komrad het volgende:
[..]
niet zo vreemd dat je vader een beetje warrig is, is toch flink schrikken. En goed dat de verpleegkundige je wat meer heeft kunnen vertellen. Klinkt iig stabiel en dat is een begin
Ik ben langs geweest vanmiddag. Ze heeft nog steeds koorts. Verder niets duidelijks helaas. Ze geeft een prik gehad tegen spugen/misselijkheid en een prik prednison. Ik heb ook prednison tabletten mee gekregen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je vandaag de DA nog gebeld weer?
Wat zei die dan dat ze nog steeds niet wil eten?
Meet Qweaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben ook wel eens naar een keet geweest. Maar meestal waren dat jongeren die in dorpen woonden waar écht helemaal niks was.
Ze is nog steeds leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]leuk om het op tv te zien?
Bon jovi, ze heeft smaak
Plakje rosbief, dat soort dingen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben langs geweest vanmiddag. Ze heeft nog steeds koorts. Verder niets duidelijks helaas. Ze geeft een prik gehad tegen spugen/misselijkheid en een prik prednison. Ik heb ook prednison tabletten mee gekregen.
Als ze morgen nog steeds niet eet dan moet ik morgen weer terug. Ze wil nietsGeen kip, geen vis, geen gourmet Mouse, geen brokjes, geen hills...helemaal niets.
Ik begin een beetje wanhopig te worden, ze moet echt eten.
Ze mag wel op mijn kamer, als ze niet snurktquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet sleckt
Ik heb een oom en tante in Tuitjenhorn
[..]
Thnx dear
[..]
Ik kan MammaB wel naar Sneek sturen. Gemiddeld zijn jullie waarschijnlijk héél normale patienten in het ziekenhuis
[..]
Helemaal stabiel. Als je MammaB op deze manier op een zonnebedje in de achtertuin zou leggen, zou je er niets geks aan zien. Behalve dan al die draadjes en het infuus. Maar dat vond ze zelf nogal interessant. Het belangrijkste dat ze zich afvroeg, was of al die draadjes meegingen als ze zou moeten plassen. En ze zei: "Zeg Mientje (ja, zo noemt ze me echt) zie je dat: ze hebben nog dezelfde dekbedjes als vorige keer. Maar deze zijn dunner dan die wij besteld hebben. Zal ik....?" (<< er een meepikken als ik morgen weer wegga).
y
We reden weg en ik zei tegen beeb dat het heel vreemd was, maar dat ik me eigenlijk helemaal geen zorgen maakte. Ja, als ik ga nadenken over wat er allemaal nog (eventueel en misschien) kan gaan gebeuren, dan slaat me dat wel een beetje om het hart. Maar verder heb ik er eigenlijk alle vertrouwen in...
Als je iets op haar lippen smeert, likt ze dat dan af, of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:01 schreef senesta het volgende:
Ik ben langs geweest vanmiddag. Ze heeft nog steeds koorts. Verder niets duidelijks helaas. Ze geeft een prik gehad tegen spugen/misselijkheid en een prik prednison. Ik heb ook prednison tabletten mee gekregen.
Als ze morgen nog steeds niet eet dan moet ik morgen weer terug. Ze wil nietsGeen kip, geen vis, geen gourmet Mouse, geen brokjes, geen hills...helemaal niets.
Ik begin een beetje wanhopig te worden, ze moet echt eten.
Dat miste ik dus ook, want mijn zus zit constant te smsen over het programmaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Qwea het volgende:
Greys! Ik miste het, heb ze nou lopen bekken met die drummer?
quote:
Hij stuurde een kaartje uut japanquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat miste ik dus ook, want mijn zus zit constant te smsen over het programma![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook een oom en een tante in Tuitjenhoorn!En een klant (Dat klinkt fout
)
En een paar maanden geleden was ze weer bij een Bon Jovi concert (ze is nog steeds fan) en toen mocht ze backstage en Jon keek haar goedkeurend aan en zij ging gauw met een ander praten want ze durfde niks te zeggenquote:
Jeetje, klinkt toch wel serieus, gelukkig dat het wel minder aan het worden is. En dan is het wel maar goed dat ze daar is en goed in de gaten gehouden word.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
MammaB ligt op de hartbewaking aan de nitroglycerine. Ze heeft pijn op de borst, maar de klachten zijn minder aan het worden. Het bloed heeft nog geen indicatie van hartproblemen gegeven en vannacht om 24:00 prikken ze nog een keer. Het hartfilmpje liet ook geen echte bijzonderheden zien. Ze is goed aanspreekbaar, had het wel naar haar zin, maar het viel haar erg tegen dat ze had moeten blijven.
Sofar so good wel, denk ik.
Hier tentfeesten met de kermis (drie dagen per jaar) en schuurfeesten in het duinquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik ben de laatste die je veroordeelt hoor, ik ging ook altijd naar van die tentfeesten (bij ons was het niet in schuren, maar in tenten).
Jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
En een paar maanden geleden was ze weer bij een Bon Jovi concert (ze is nog steeds fan) en toen mocht ze backstage en Jon keek haar goedkeurend aan en zij ging gauw met een ander praten want ze durfde niks te zeggen
JAAAAAAAAAAA echt zo verlegen puberigquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaen die "jeeeej john" toen ze daf zei
De eerste keer vanavond wel maar nu niet meer. Ze dronk net wel wat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je iets op haar lippen smeert, likt ze dat dan af, of niet?
Je ziet hem echt zo kijken van : omnomnkmnomnomquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA echt zo verlegen puberig![]()
Kijk!Dit is ze links.... Met Bruce.
[ afbeelding ]
zoveel?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Knappe dame!![]()
![]()
Oh en Q, ik weet nu waarom jij zonder moeite zoveel
Dat wil ze als ze gezond is al niet etenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Plakje rosbief, dat soort dingen?
Ik zou me ook zorgen maken als ik jou was hoor!
Mijn vriendin van vroeger die hadden een kat die ook ineens niks meer wilde eten, die wilde alleen nog maar biefstukBartje. Dat was dus puur verwendheid, maar dat zal het bij jou niet zijn, toch?
![]()
Ja, Mientjequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:03 schreef Qwea het volgende:
Ze mag wel op mijn kamer, als ze niet snurkt![]()
Mientje![]()
![]()
gerust is mooi
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef Goodbye het volgende:
Knappe dame!![]()
![]()
Oh en Q, ik weet nu waarom jij zonder moeite zoveel bier kan tanken!![]()
En wat koffiemelk of slagroom ofzo?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat wil ze als ze gezond is al niet eten
Nogalquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook een oom en een tante in Tuitjenhoorn!En een klant (Dat klinkt fout
)
Dan mag ze komen slapenquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, MientjeLeuk he, heeft ze altijd gedaan
Ze snurkt niet en is de rust zelve in een ziekenhuis. Ze vindt iedereen lief, de gordijnen mooi en alle apparatuur interessant.
Ja ik was bezig met mijn post en toen moest ik even voorover leunen om A. de Wii controler aan te geven. Tiet op de enterknop!quote:
Ja en die dingen wegen 300kgquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ik was bezig met mijn post en toen moest ik even voorover leunen om A. de Wii controler aan te geven. Tiet op de enterknop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |