Wie is hetquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik zit 'Het Mooiste meisje van de Klas' te kijken, want dat gaat over een Nederlands model dat in New York woont al jaren, maar vroeger bij mij op school zat en de beste vriendin was van mijn zusje. Gaat het allemaal over Tuitjenhorn, 'het dorp van de boeren'. Nou, bedankt
Had je vandaag de DA nog gebeld weer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
Pfoeh dat hoop ik niet Q, ik ga duimen dat de waardes goed zijn.
ET wil nog steeds niet eten. Tips?
Goed dat ze haar in de gaten houden en gelukkig dat het er allemaal goed uitziet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
MammaB ligt op de hartbewaking aan de nitroglycerine. Ze heeft pijn op de borst, maar de klachten zijn minder aan het worden. Het bloed heeft nog geen indicatie van hartproblemen gegeven en vannacht om 24:00 prikken ze nog een keer. Het hartfilmpje liet ook geen echte bijzonderheden zien. Ze is goed aanspreekbaar, had het wel naar haar zin, maar het viel haar erg tegen dat ze had moeten blijven.
Sofar so good wel, denk ik.
Damn. Klinkt toch behoorlijk serieus. Nou ja, better safe then sorry. Wel fijn dat het iig minder wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
MammaB ligt op de hartbewaking aan de nitroglycerine. Ze heeft pijn op de borst, maar de klachten zijn minder aan het worden. Het bloed heeft nog geen indicatie van hartproblemen gegeven en vannacht om 24:00 prikken ze nog een keer. Het hartfilmpje liet ook geen echte bijzonderheden zien. Ze is goed aanspreekbaar, had het wel naar haar zin, maar het viel haar erg tegen dat ze had moeten blijven.
Lekker wild neuken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe Bart Pronk is nu in beeld.
Die zat bij mij in de klas, ik ging altijd naar zijn schurenfeesten![]()
Ow, die ken ik nietquote:
Ja, doe ik; leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:38 schreef Qwea het volgende:
Damn. Klinkt toch behoorlijk serieus. Nou ja, better safe then sorry. Wel fijn dat het iig minder wordt.mocht je paniek hebben vannacht... Sms/bel je maar
Nee sorry, dat was écht mijn type nietquote:
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef komrad het volgende:
Wat vervelend ElisaB. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je moeder. Hoe gaat het met jou?
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopezquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die ken ik niet
Ik dacht even aan een herhaling en dat we nu ineens konden vaststellen dat we een connectie hebben
Fijn dat je weer een beetje gerustgesteld bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.
En dank je
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komtquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopez![]()
Ja bij mij is het ergens fout gegaan qua sterrenstatusquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komten senes uit kolhorn
Ik kom uit een Broek.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komten senes uit kolhorn
Ondanks dat jij SWOESSSSJJJJ haar hebt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bij mij is het ergens fout gegaan qua sterrenstatus![]()
Nope, een zwarte.quote:
Nou, ik was het lelijkste meisje van de klas hoor, srslyquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ondanks dat jij SWOESSSSJJJJ haar hebt.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
Is ze ook.quote:
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik was het lelijkste meisje van de klas hoor, srsly
Kort piekhaar, enorme beugel, geen vormen, nada.
Tofquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ze ook.
Ondanks die 'sterrentoestand' facebookt ze gewoon nog steeds met mijn zussie en als ik haar nu hoor praten is het gewoon een heel normale meid gebleven
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik zit 'Het Mooiste meisje van de Klas' te kijken, want dat gaat over een Nederlands model dat in New York woont al jaren, maar vroeger bij mij op school zat en de beste vriendin was van mijn zusje. Gaat het allemaal over Tuitjenhorn, 'het dorp van de boeren'. Nou, bedankt
Eh....quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe Bart Pronk is nu in beeld.
Die zat bij mij in de klas, ik ging altijd naar zijn schurenfeesten![]()
Lig in het ziekenhuis hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Alcatraz al aan het downloaden Q
Wait whut? Sinds wanneer isda?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het eigk met je Qtje? Minder in paniek?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja ik ontken het ook nietquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wait whut? Sinds wanneer isda?
Geen paniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het eigk met je Qtje? Minder in paniek?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
niet zo vreemd dat je vader een beetje warrig is, is toch flink schrikken. En goed dat de verpleegkundige je wat meer heeft kunnen vertellen. Klinkt iig stabiel en dat is een beginquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.
En dank je
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ontken het ook niet
Ik ging ook altijd naar 't Roer (een kroeg) en als ik dat in Alkmaar (ik zat dus later ook in Alkmaar op school net als zij) vertelde zeiden ze ''t Roer, da's toch die kroeg waar je over de klompen struikelt als je binnen komt???"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Nice!quote:
Die zit niet meer in Alkmaar hea!?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ontken het ook niet
Ik ging ook altijd naar 't Roer (een kroeg) en als ik dat in Alkmaar (ik zat dus later ook in Alkmaar op school net als zij) vertelde zeiden ze ''t Roer, da's toch die kroeg waar je over de klompen struikelt als je binnen komt???"
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Hoi QBwehehe tySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Nee die zat op de hoek van de straat waar ik woonde (Kalverdijk) en 't Roer bestaat nog steeds (als je vanaf schagen over de S3 naar Alkmaar rijdt, langs die weg!) maar als ik het in Alkmaar over die kroeg had in Kalverdijk/Tuitjenhorn zeiden ze dat altijd over die klompen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |