Zijn er dan meer uitslagen binnen gekomen? Of wist je nog niet wat je moest slikken nadat het infuus eraf ging?quote:
Laatstequote:Op donderdag 19 januari 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn er dan meer uitslagen binnen gekomen? Of wist je nog niet wat je moest slikken nadat het infuus eraf ging?
En dan nog een keer 'schoonmaken'?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laatsteen als de waardes wel hoog zijn gaan we weer naar de ok
Duimen voor lage waardes dus.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laatsteen als de waardes wel hoog zijn gaan we weer naar de ok
Heeft de DA niets gezegd over dwangvoeren?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
Pfoeh dat hoop ik niet Q, ik ga duimen dat de waardes goed zijn.
ET wil nog steeds niet eten. Tips?
Si.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan nog een keer 'schoonmaken'?
Van je vinger laten likkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
Het eten dus. Niet gewoon alleen maar aan je vinger natuurlijkquote:
Pfieuw, gelukkig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
MammaB ligt op de hartbewaking aan de nitroglycerine. Ze heeft pijn op de borst, maar de klachten zijn minder aan het worden. Het bloed heeft nog geen indicatie van hartproblemen gegeven en vannacht om 24:00 prikken ze nog een keer. Het hartfilmpje liet ook geen echte bijzonderheden zien. Ze is goed aanspreekbaar, had het wel naar haar zin, maar het viel haar erg tegen dat ze had moeten blijven.
Sofar so good wel, denk ik.
Wie is hetquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik zit 'Het Mooiste meisje van de Klas' te kijken, want dat gaat over een Nederlands model dat in New York woont al jaren, maar vroeger bij mij op school zat en de beste vriendin was van mijn zusje. Gaat het allemaal over Tuitjenhorn, 'het dorp van de boeren'. Nou, bedankt
Had je vandaag de DA nog gebeld weer?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
Goed dat ze haar in de gaten houden en gelukkig dat het er allemaal goed uitziet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
MammaB ligt op de hartbewaking aan de nitroglycerine. Ze heeft pijn op de borst, maar de klachten zijn minder aan het worden. Het bloed heeft nog geen indicatie van hartproblemen gegeven en vannacht om 24:00 prikken ze nog een keer. Het hartfilmpje liet ook geen echte bijzonderheden zien. Ze is goed aanspreekbaar, had het wel naar haar zin, maar het viel haar erg tegen dat ze had moeten blijven.
Damn. Klinkt toch behoorlijk serieus. Nou ja, better safe then sorry. Wel fijn dat het iig minder wordt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ben ik weer...
Lekker wild neuken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe Bart Pronk is nu in beeld.
Die zat bij mij in de klas, ik ging altijd naar zijn schurenfeesten![]()
Ow, die ken ik nietquote:
Ja, doe ik; leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:38 schreef Qwea het volgende:
Damn. Klinkt toch behoorlijk serieus. Nou ja, better safe then sorry. Wel fijn dat het iig minder wordt.mocht je paniek hebben vannacht... Sms/bel je maar
Nee sorry, dat was écht mijn type nietquote:
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:39 schreef komrad het volgende:
Wat vervelend ElisaB. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je moeder. Hoe gaat het met jou?
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopezquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die ken ik niet
Ik dacht even aan een herhaling en dat we nu ineens konden vaststellen dat we een connectie hebben
Fijn dat je weer een beetje gerustgesteld bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Ik ben blij dat ik er ben geweest en haar heb gezien. Ik heb de verpleegkundige even gesproken en dat is beter dan het warrige verhaal van mijn vader.
En dank je
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komtquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit Tuitjenhorn komen en dan nu in films hebben gezeten met Bruce Willis, Jack Nicholson en Jennifer Lopez![]()
Ja bij mij is het ergens fout gegaan qua sterrenstatusquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komten senes uit kolhorn
Ik kom uit een Broek.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je nog een puntje aan zuigen. Dat jij uit tuitjenhorn komten senes uit kolhorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |