Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Haha ik heb ook geen originele kattenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Charmant! Ti's echt sprekend Spider trouwens
Qwea, morgen naar huis!
En Elies, fijn dat er niks engs is met je moeder
Nee, ik hoor het alleen als ik op de wc zit, ik kom ze niet tegen of zo.quote:
Je zou het dan desnoods een tegen je leidinggevende kunnen zeggen, zonder namen te noemen. Dat het je opvalt dat er ... enz. Ik zou dat wel doen in elk geval. Het zal wel klikken zijn (hoewel, als je geen namen noemt?) maar ik vind het ergens je plicht ofzo geloof ik, als je zoiets opmerkt in een ziekenhuisquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het alleen als ik op de wc zit, ik kom ze niet tegen of zo.
Maar als ik ze wel tegen zou komen zou ik dat niet durven zeggendaar ben ik echt te schijterig voor.
Goed ideequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Vind ik een goed idee. Je kunt altijd zeggen: als ik op het toilet ben hoor ik geregeld dat mensen weglopen zonder hun handen te wassen.
Daarmee maak je je standpunt duidelijk en bovendien kun jij als je op de wc zit niet zien wie het is die haar handen niet wast
Degene die van de week haar handen niet waste was voor ze de wc in liep aan het praten met iemand anders dus ik weet wel wie het was.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:41 schreef Rewimo het volgende:
Vind ik een goed idee. Je kunt altijd zeggen: als ik op het toilet ben hoor ik geregeld dat mensen weglopen zonder hun handen te wassen.
Daarmee maak je je standpunt duidelijk en bovendien kun jij als je op de wc zit niet zien wie het is die haar handen niet wast
Als niemand anders het opmerkt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Degene die van de week haar handen niet waste was voor ze de wc in liep aan het praten met iemand anders dus ik weet wel wie het was.
Ik vind wel dat jullie gelijk hebben hoor, zeker wel, maar ik ben maar stagiaire en vind het dan niet op zijn plek dat juist ik daar wat van zou zeggen.
Ik snap dat je weet wie het was, maar dat hoef je natuurlijk niet te zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:46 schreef Oognip het volgende:
Degene die van de week haar handen niet waste was voor ze de wc in liep aan het praten met iemand anders dus ik weet wel wie het was.
Ik vind wel dat jullie gelijk hebben hoor, zeker wel, maar ik ben maar stagiaire en vind het dan niet op zijn plek dat juist ik daar wat van zou zeggen.
Je hebt gelijk hoor. Ik zal eens kijken of ik het kan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als niemand anders het opmerkt?
Er kunnen in een ziekenhuis zomaar levens vanaf hangen..
En je hoeft idd geen namen te noemen, want je kunt dat prima als excuus gebruiken dat je als je zelf op het toilet bent heel vaak geen kraan hoort en dat je dan niet ziet wie het is/zijn.
Ik dacht net hetzelfde: lekker originele katten heb ik!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik heb ook geen originele katten
Luna lijkt volgens jou op Kitty, Pingoo op Spider
Doe eens een foto van Ziggyquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde: lekker originele katten heb ik!
Maar ik durf te wedden dat niemand een Ziggy heeft (gehad)
Ziggyquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht net hetzelfde: lekker originele katten heb ik!
Maar ik durf te wedden dat niemand een Ziggy heeft (gehad)
BAM!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
PB legt een woord tegen mij voor 234 punten
Wat hoe kan datquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:59 schreef Oognip het volgende:
PB legt een woord tegen mij voor 234 punten
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze met Lucky, die ook wel een unieke blik had
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:08 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]